• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

fort gevecht

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser14015

hallo ik wouw vragen of jullie nee wouden doen met fortgevecht

fort:Remie97 Slaaphotel
tijd:vandaag om 20:43 uur
Punten: 8200
wereld:arozonna
:)
 

DeletedUser

Ach joh w8 wordt verpest omdat de 3 grote jongens elkander constant volgen...

Snap t gewoon niet ze klaagden constant over elkaar maar puntje bij paaltje staan ze telkens naast elkaar...

Mensen verlaten de ene stad omdat ze t niet fijn vinden met de andere in die stad te zitten en 10 minuten later vechten ze weer naast elkaar in t zelfde gevecht met dezelfde chat...

Maar z'n actie van FD om na een groot gevecht FW ook aan te vallen daar wordt je ook misselijk van wees gewoon een vent doe mee met de ene en start een dag later een ander gevecht niet proberen mee te pikken wat er te pikken valt. Op z'n manier kijk je alleen meer tegenstand dan dat je lief is...

Klagen heb geen zin want iedereen doet alsof ie doofstom is zodra je zoiets zegt...

Ik heb nog maar 1 doel en dat is me medailles halen en erna gaan we alleen maar dueleren bij fortgevechten :D
 

DeletedUser

"hallo ik wouw vragen of jullie nee wouden doen met fortgevecht"

haha xD
 

DeletedUser

"hallo ik wouw vragen of jullie nee wouden doen met fortgevecht"

haha xD

euhm... "wouden" is wel degelijk correct nederlands... dus voor je iemand anders uitlacht of belachelijk wil maken, check dan eerst zelf eens of hij/zij niet juist is.

natuurlijk zijn de andere woorden (& zovele anderen) verkeerd, maar is dit nu zo'n grote ramp? ik begrijp wat hij wil zeggen... en dat vind ik genoeg. het is wel makkelijker als hij gewoon AN of licht dialect praat, maar om hier dan zo'n drama van te maken... is niet echt nodig denk ik zo...
 

DeletedUser1053

Het fortgevecht is al lang voorbij, om meer offtopic reacties te voorkomen krijgt dit topic een mooi, glanzend slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan