• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

fg gevecht idee

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser16170

ik heb een idee voor een super fg
dat is om een super gevecht tehouden dat elke wereld daar aan mee kan doen het is de bedoeling met welk accunt je aanmeld allen daarmee kan meedoen niet dat je op briscoe karakter off meedoet aan het zelfde gevecht met je colorado karakter on meedoet laat je reactie hieronder of je het een leuk idee vindt of niet

groeten maine :)

ze wil gewoon een wereld overschrijdend forgevecht waarvoor je slechts met 1 character per persoon kunt inschrijven.
maar alleen alle nl werelden tegen elkaar niet wereld wijd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7902

Hell, no! Dan kunnen we weer 4uur wachten op bugfiks voordat dit kan beginnen.
 

DeletedUser16224

Hell, no! Dan kunnen we weer 4uur wachten op bugfiks voordat dit kan beginnen.

Dit is weer zo'n reactie zonder enige toegevoegde waarde. Als je denkt dat je het beter kan, doe het dan. Niemand houd je tegen. :rolleyes:
 

DeletedUser11642

Eerlijk maine? Ik begrijp echt geen sikkepit van je bericht!
(...en/of heb geen zin het te ontcijferen...)

Maar succes met je idee ;)
 

DeletedUser

zo moeilijk is het bericht niet.

ze wil gewoon een wereld overschrijdend forgevecht waarvoor je slechts met 1 character per persoon kunt inschrijven.
 

DeletedUser16131

het idee: een fg gevecht over alle werelden heen, beetje zoals de avonturen ook alle werelden combineren, maar je mag slechts 1 account gebruiken voor mensen die vershillende acc's op vershillende werelden hebben

ik denk dat dat ongeveer is wat main bedoeld, ik vind het idee wel goed, ik weet alleen niet in hoeverre het voor mods mogelijk is om zoiets in elkaar te steken. Zoziezo zal het wel tijd kosten als het er van komt
 

DeletedUser11642

Mmm, zit wel iets in ;)

Bedankt voor de vertaling, excuses als het aanvallend overkwam ;)
 

DeletedUser10506

Hier komt slotje op.
Probeer je bericht aan te passen aan de richtlijnen, zend de richtlijnen via bericht naar me door. Daarna kunnen we hier verder discussiëren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan