• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feestdagen

DeletedUser

Tja ik weet het het is een beetje dom maar: Gaat er op feestdagen iets leuk's gebeuren met The-West? Bijv. met oud en nieuw vuurpijlen op de achtergrond of met sinterklaas pakjes en met kerst sneeuw ofzo
Dit leek me wel leuk kan dit?
 

DeletedUser

al voorgesteld, gebruik zoekfunctie
ik vind het wel leuk, maar niet te druk.. dat bijvoorbeeld de hele stad onder sneeuw ligt bij kerst maar dat er een kerstboom staat en dat je een cadeau krijgt, mee niet!
 

DeletedUser

ja dat snap ik maar mijn idee was dus bijv. een item dat je nodig hebt en een beetje sneeuw op de daken en soms een vuurpijltje voor een beetje sveer of sfeer of hoe je dat ook schrijft
 

DeletedUser

Ik dacht een speciaal item dat je alleen op die dag kan bemachtigen.;)
 

DeletedUser

ja...dan weet je zeker dat je internal server error krijgt
dan gaat iedereen inloggen om dat item te krijgen... resultaat... niemand heeft het item...
 

DeletedUser

nou dan maak je een betere server... hoplakee...
maarum...
dat zal wel meevallen.. als nu wereld 1 dicht gaat... bijvoorbeeld 50.000 mogen er per wereld dus er mag niemand zich meer aanmelden bij wereld 1..
dan zal dat wel meevallen denk ik!
 

DeletedUser

waarom zou een server dichtgaan?
dit is toch net zo als elke andere mmorpg, server houdt nooit op, en je kan je altijd nog registreren
 

DeletedUser

echt niet.. op .net kan je niet meer registreren op wereld 1/2 en de rest wel volgens mij!
 

DeletedUser

zou dit dan ook betekenen dat de server ooit stopt =(
want als dat zo zou zijn hadden ze ons dat wel even van te voren kunnen vertellen......

maar ik denk dat we wat afdwalen... van het topic
 

DeletedUser

mishien kunnen we bij kerst bijv. een thja uhm.. verlanglijstje schrijf en daar word door een programma een van uit gekozen. of met sinterklaas wel een staf van sinterklaas als slag wapen.. of bij oud en nieuw dat je nooit je energie verliest omdat meestal iedereen dan door blijft renne met rotjes(klein uitgedrukt kan groter dan rotje) als ik over een lijn ga ik heb GROTE FANTASIE :rolleyes:
 
Bovenaan