• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback - Gangs of The Old West

Status
Niet open voor verdere reacties.
hierbij dan

hoe wordt eigenlijk het probleem opgelost als er een ander aantal aanmeldingen zijn dan een 4-tal?
stel 9 teams en 1 losse aanmelding dus 19 spelers?
waar haal je nr 20 vandaan? want je zit dan met een incompleet team
just curious :p
 
Neem je nu altijd het teveel aan punten mee naar de volgende stage of was dat alleen maar van stage 1 naar stage 2 ?
 

dist3rio

Teamleden
Forummoderator
Je behoudt de punten die je al verzamelt hebt, je unlockt alleen de volgende stage met het aantal punten, tenzij je natuurlijk iets koopt met je punten. Dan verlies je deze wel.
 
waarom wordt je zelfs gekickt als je in vakantiemodus staat?

Gewoon geen speedevent houden in de zomermaanden!
 
Laatst bewerkt:

Lily of the Valley

Teamleden
Forummoderator
Het is een speedevent. Mensen werken samen om doelen te behalen. Als mensen dan in vakantiemodus gaan, is dat een teken dat ze niet meer meedoen, dus worden ze inderdaad gekickt. Is niet leuk voor de rest van het team als mensen niks doen natuurlijk.
 
Het is een speedevent. Mensen werken samen om doelen te behalen. Als mensen dan in vakantiemodus gaan, is dat een teken dat ze niet meer meedoen, dus worden ze inderdaad gekickt. Is niet leuk voor de rest van het team als mensen niks doen natuurlijk.

Oké, is gewoon jammer van dit event dan want ik heb gewoon veel andere dingen te doen Groetjes Lonewolf
 
Dan is dit dus helaas niet het geschikte event voor jou. Hopelijk volgende keer beter!
Ik vind het gewoon jammer, maar niet ben gewoon teleurgesteld in mezelf in dit deel van het spel. Volgende keer inderdaad beter. Misschien belangrijke items accentueren in andere lettertypes of andere kleuren kan helpen groetjes Lonewolf
 
@Lilly of the Valley Jammer dan van dit event, de speedwereld is wel goed opgebouwd.

@Lotte 207: om gewoon te weten wat de bedoeling was van dit event want dit spel in goed opgebouwd.

@ lilly en Lotte: succes nog met dit event
 
event is leuk, helaas heb je het niet in de hand dat sommige spelers minder actief zijn of eruit worden gezet.

Helaas vind ik het niet leuk dat er regelmatig ( lees veel) wijziingen zijn in het behalen van een level etc.
ik dacht vanmorgen.. laat ik weer eens checken of er een wijziging is en dit is vandaag ook weer het geval...

weten jullie zeker dat er aankomende dagen geen wijzigingen komen?
savonds maken we als team een planning rond 22uur... en dat is niet eerlijk ten op zichte van mensen die die rond 1uur nog actief zijn en dan eerder de wijzigingen zien..

Nogmaals niets ten nadele van het event, want het is leuk dat er wat georganiseerd wordt en hoop dat we de mods kunnen blijven aanmoedigen om dit in de toekomst te doen..
Wel valt me op dat andere spelers dit niet altijd inzien en graag met bepaalde taalgebruik de mods willen ontmoedigen en ik hoop dat jullie hier niets van aantrekken.
 

dist3rio

Teamleden
Forummoderator
Begrijpelijk dat het vervelend kan zijn. Wij proberen niet af te wijken van de opdrachten en voorwaardes die nodig zijn om een stage te behalen. Echter kan het ooit voor komen dat we dit moeten herzien omdat het iets te hoog gegrepen blijkt. Dit weten we helaas niet vantevoren.
 
Kunnen jullie eens de nieuwe indeling geven van de Steden ? Ben eens benieuwd wie nog de beginnende personen heeft ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan