• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fanta Bg vs Sonuwe

DeletedUser

Masterblaster stop eens met opscheppen kil

EDIT: ik drop hiet wat van je lompe opmerkingen
200 ep vandaag precies in 20minuten :) 260 in 30minuten :D
Terwijl je gemiddelde xp per duel maar 40 is ofzo
Exact. En ik ben al goed op weg :rolleyes:
enne.. Als je er in het begin niet bij zit, dan word t een vervelende inhaalslag ;)
Wanneer val je mij dan aan? Dan verlies je nog harder :D

Enne.. DJ heb ik ook 1x van verloren ;) Maar meerdere malen gewonnen. Hij is toch een grote bron van EP.

En na 3x van je dikke nek opschepverhaaltjes te horen was ik het wel zat..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ik zie niet in waarom die posts niet kunnen?

de 1e: hij was wss gewoon trots, maar ik kan me ook nog herinneren dat jij in een stuk of 3 topics de aanval van arizona had gepost, daar was jij trots op, laat hem hier lekker trots op zijn zou ik zeggen.

2e: eigenlijk gewoon een feit, als je laat met duelleren begint is het een beste inhaalslag. ik denk dat veel topduellanten al redelijk van het begin duelleren ..

3e: dj was een bouwer, hij had net een nieuw wapen gekocht en ik verloor er toen van. had ik hie rgepost en dan reageert hij dit, ik zie niet zo wat hier verkeerd aan is? :p

en ach ja, ik ben het er wel mee eens dat hij af en toe opschepperig over komt, maar ik denk dat jij nu wel een beetje over drijft ..:rolleyes: (niet agressief bedoelt ofzo hoor.)
 

DeletedUser

ik zie niet in waarom die posts niet kunnen?

de 1e: hij was wss gewoon trots, maar ik kan me ook nog herinneren dat jij in een stuk of 3 topics de aanval van arizona had gepost, daar was jij trots op, laat hem hier lekker trots op zijn zou ik zeggen.

2e: eigenlijk gewoon een feit, als je laat met duelleren begint is het een beste inhaalslag. ik denk dat veel topduellanten al redelijk van het begin duelleren ..

3e: dj was een bouwer, hij had net een nieuw wapen gekocht en ik verloor er toen van. had ik hie rgepost en dan reageert hij dit, ik zie niet zo wat hier verkeerd aan is? :p

en ach ja, ik ben het er wel mee eens dat hij af en toe opschepperig over komt, maar ik denk dat jij nu wel een beetje over drijft ..:rolleyes: (niet agressief bedoelt ofzo hoor.)

Hmm, ik ben op W1 pas een half jaar na het begin van de wereld begonnen met duelleren en sta 2e. Ik ben op W3 pas 5 maanden na de start van die wereld begonnen met spelen en sta 3e. Conclusie? Onzin dus.

En ik ben het wel met Duelist eens. MB blaast nogal hoog van de toren. Waarom? We hebben al genoeg arrogante spelers in dit spel. Een beetje bescheidenheid is nooit verkeerd toch.....
 

DeletedUser

Hmm, ik ben op W1 pas een half jaar na het begin van de wereld begonnen met duelleren en sta 2e. Ik ben op W3 pas 5 maanden na de start van die wereld begonnen met spelen en sta 3e. Conclusie? Onzin dus.

En ik ben het wel met Duelist eens. MB blaast nogal hoog van de toren. Waarom? We hebben al genoeg arrogante spelers in dit spel. Een beetje bescheidenheid is nooit verkeerd toch.....

ach, het is alleen wel zo dat een achterstand nogal groot kan zijn, en dan kom je niet zo in een paar weekjes duelleren naar de top. (er vanuit gaan dat je met een normaal moraal duelleert) en bescheidenheid is zeker niet verkeerd, en ik zal ook eerlijk toegeven dat ik meer respect heb voor een bescheiden iemand die het goed doet, dan iemand die alle aandacht neemt maar toch vond ik het een beetje overdreven reactie van duelist.
 

DeletedUser

Pas maar op, de mensen die laat beginnen met duelleren kunnen dikke ep pakken in het begin. Op W1 pakt ik in het begin weken achter elkaar 500 ep per duel van alle topduellanten. Dan gaat het keihard hoor. Ik krijg nu op W7 nog maximaal 119 ep per duel.....
 

DeletedUser

als je laat begint met duelleren heb je lekkere gear aan en is iedereen lekker hoog lvl gelijk willy zei dan ga je voor sommige 400 xp ofzo krijgen ;)
terwijl de hoge manne maar max 100 ofzo niemeer krijgen...

dus je haalt ze rap bij hoor.

denk dat je gewoon goed moet zijn ;) of je vroeg begint of laat begint als je stats slecht staan bak je er niks van :D
Je moet gewoon je doel bereiken!
er zullen altijd sterkere zijn...
 

DeletedUser

Och och och, met zn allen tegelijk nog wel. Wat een helden weer. Ze zullen wel weer niet veel presteren. Sotteghem heeft nog niet eens duelpunten. :D
Stuur alle bouwers maar naar binnen want die zullen alleen aangevallen worden. Er zijn er maar 3 of 4 van die steden die een soldaat aan durven vallen. :o
Aja, daarom staan wij KLIK op plaats 2... Van die massa XP die we ontvangen van jullie bouwers...
 

DeletedUser

Sarcasme is als iets niet waar is. Bv.: Jij bent slim zeg, en hij is superdom. Maar als het de waarheid is, is het geen sarcasme :p

hannes123... Ben jij niet van DC Batite???
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Masterblaster stop eens met opscheppen kil

Terwijl je gemiddelde xp per duel maar 40 is ofzo

blablabla...

En na 3x van je dikke nek opschepverhaaltjes te horen was ik het wel zat..

Ook, dan toch even persoonlijk:

masterblaser: EP 5154 gew: 108

Duelist: EP 3458 gew: 79

Ligt dat aan mij maar is 5154/108 niet meer dan 3458/79???
 

DeletedUser

Ook, dan toch even persoonlijk:

masterblaser: EP 5154 gew: 108

Duelist: EP 3458 gew: 79

Ligt dat aan mij maar is 5154/108 niet meer dan 3458/79???

Dit is compleet offtopic en weer op de man.

Hou nou eens op om telkens het conflict te zoeken hier.
 

DeletedUser

Dit is compleet offtopic en weer op de man.
Denk wel dat dit toegelaten is, zoals je kan zien was dit een persoonlijke aanval op een persoonlijk aanval(is trouwens de eerste keer dat IK dit doe, me dunkt dat dit voor mij wel toegelaten is tegenover Duelist, maar dit terzijde) Gek trouwens dat je deze reactie niet had op de Offtopic van Duelist... Stadsgenoten zekerst? ;)

Hou nou eens op om telkens het conflict te zoeken hier.
Is dit dan geen discussieforum? Of moet ik het hier zomaar met iedereen eens zijn? Dan gaat het hier snel saai worden zene
 

DeletedUser

Als ge iemand persoonlijk aanvalt moet ge weerbots kunne verdragen...
 

DeletedUser

ik ben even heel neutraal, dit forum is voor de gezelligheid. tuurlijk ook een discussie forum, en een keer op de man kan wel, alleen hou daar aub wel gewoon grenzen in. het moet immers gezellig blijven? elkaar compleet af lopen zeiken vind ik nou niet geweldig om hier te doen. daarom word er ook altijd gezegd, als je onderling wil bekvechten doe het dan maar ingame via telegram of duel. :)
 
Bovenaan