• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fanclub

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

De eerste fanclub van The East is er :cool:

thewest8ca0.jpg
 

DeletedUser

Niet zo zeer fanclub van the East maar eerder vijand van Domte. Dat is die gozer van Bandit City weer die weer een nieuwe naam heeft gevonden om Domte uit te kafferen. Zonder dodelijke ziektes er in verwerkt dit keer zelfs. Hij gaat vooruit. :rolleyes:
 

DeletedUser

Ik snap niet dat hij nog niet banned is lol, account share's + hij heeft zeker wel 4+- accounts, maar loll die namen maken me wel aan het lachen :p
 

DeletedUser

Goh he, ik zie tribalwars praktijken opkomen :) Toen ik daar nog actief was waren daar ook veel van deze praktijken, humor ten top haha.
 

DeletedUser

Lol bandit, bandit, dual bandit etc.
Echt erg
(Ps. Snakie F
als je dit tekentje wil: ± dan druk je op Shift + CTRL en dan los laten en dan Shift + : en dan krijg je dit: ± en als je weer normaal wil dan doe je weer Shift + CTRL
 

DeletedUser

Niet dat het me boeit maar die stad deugt niet. Ze hadden eerder de namen DomTe zij kk noobs. Zou gewoon opgeven moeten worden... Verbaast me ook niet als de stad door een speler bestuurd word. (account sharing)
 

DeletedUser

Haha, werkt niet voor mij, als ik ctrl en + doe wordt alles 3x zo groot :p (ik gebruik Mozilla)
 

DeletedUser

Ik kan op een of andere manier niet de inwoners van de stad zien.. ?
 

DeletedUser

Haha, werkt niet voor mij, als ik ctrl en + doe wordt alles 3x zo groot :p (ik gebruik Mozilla)

Mozilla n'est pas le problème :)

Eerst ctrl+shift even gelijktijdig indrukken, dan switched je pc tussen nederlands en amerikaanse toetsenbordindeling (ja, die verschillen..).
Daarna doe de shift en dubbele punt tegelijk indrukken. Et voilá, een plusminus tekentje.
Doe hierna wel weer ctrl en shift samen om weer terug te switchen naar je normale toetsenbordindeling, anders ga je typen met splaakgeblek. (Msn enzo..)
 

DeletedUser

Kijk hier kan ik nog om lachen :p alleen is het weer verkeerd geschreven maar goed :D
 

DeletedUser

Kijk hier kan ik nog om lachen :p alleen is het weer verkeerd geschreven maar goed :D

Wat is er verkeerd geschreven aan dan ?

Als je de hoofdletters bedoeld die kunnen met kleine letter worden weergeven alleen 1 bepaalde grote..:rolleyes:
 

DeletedUser

ja spelfouten worden afgestraft he lol iedereen mis typt hem wel soms zeker:confused:
 

DeletedUser

Hoe kinderachtig je kan zijn om daar op-te letten, ik zie jou ook zo vaak spelfouten zien maken.

Echt zulk gedrag ( puberachtig ) vertoon je gewoon nu zelf begin bij je eige voordat je iemand anders verbetert. :rolleyes:
Dude er is niemand die hier foutloos post maar zo'n idiote fout is wel heel erg zeg. En wat is jouw probleem je bent wel erg vijandig tegen mij zeg, word tijd voor een fanclub voor jou blijkbaar. Overigens zou ik graag weer een puber zijn hoor hahaha:p
 

DeletedUser

Ook als heb je duidelijk een mening over een van beide steden, houd die dan voor je eigen, komst namelijk nog al dom over ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan