• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Familia Di Calabria zoekt actieve geldlopers!

DeletedUser

Hallo allen!

Familia Di Calabria is opgedeeld in 3 klasses, de Combattenti (De Duellanten), de Costruttori (De Bouwers) en de Affaristi (De Geldlopers). Bij 2 van deze groepen is het gewenste aantal bereikt maar alleen de laatste groep, de Affaristi is nog niet compleet. Om deze compleet te maken zoeken wij nog 2 actieve geldlopers.

Taak:
Je verdient het geld dat nodig is voor de uitbouw. Je draagt een grote verantwoordelijkheid, want zonder jou, geen geld, en zonder geld geen uitbouw. Je moet alles goed plannen zodat de Costruttori (De Bouwers) altijd iets kunnen doen.

Beloning
Aan dit werk zitten natuurlijk ook leuke voordelen. Omdat je het grootste gedeelte van je verdiende geld afgeeft aan de stad voor uitbouw, moeten we dit natuurlijk op de een of andere manier compenseren. Dit doen we dmv Goudnuggets. Als Affaristi ontvang je aan het eind van iedere maand een bepaald aantal Goudnuggets. Het aantal word berekend aan de hand van het voor de stad verdiende geld. Ga uit dat je voor iedere 150 die je inbrengt 1Goudnugget ontvangt. Dan kan het al snel leuk oplopen ;)

Eisen:
Level 10+
Karakterklasse Avonturier
Minimaal 1 uur per dag online!!! :)sheriff:)

Hebben we je interesse weten te wekken en word je graag lid van de familie? Neem dan contact op met mij (Marcus Burnett). Zet in je bericht iets meer over jezelf en evt een kleine motivatie. Reacties op dit topic worden niet behandelt!!


Marcus Burnett
Founder Di Calabria

P.S Verdiende Goudnuggets worden dmv Wallie-Card aan het eind van iedere maand 'uitbetaald'.
 

DeletedUser

Vanwege vertrek van een speler hebben we nu opnieuw 2 plaatsen beschikbaar die we willen opvullen met een Affaristi (Geldloper) Dus heb je interesse? Schroom dan niet even een IGM te sturen naar mij (Marcus Burnett).


Marcus
 

DeletedUser

Zie het hoe je het wilt zien, we don't care!

Wij compenseren in ieder geval het geleden 'verlies' van onze arbeiders. Wel zo vriendelijk lijkt me zo ;)
 
Bovenaan