• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Familia Di Calabria zoekt actieve bouwers

DeletedUser

Vind jij het leuk om in een team van actieve gemotiveerde familieleden te zitten en heb je tevens een bouwlevel van minstens 15?

Dan ben jij diegene die wij zoeken in onze familie. Indien je interesse hebt om toe te treden kun je een PM sturen naar Marcus Burnett of Diedes.\

We zien je aanvraag tegemoet!


di Familia Di Calabria
 

DeletedUser1033

nIET doen

Niet doen,

ik was hier lid van, heb ik 150 gesort, kicken ze me weer.


niet doen dus, ze belazeren je.

ze hebben me btw ook geblokkeerd zodat ik geen mededeling aan ze kan sturen (zielig hoor marcus...)
 

DeletedUser

Als jij mensen gaat beledigen mag je weten dat we daar niet van gedient zijn binnen de familie. Wat je ook betaald heb, al heb je 1000 betaald, dan word je nog gekickt bij onacceptabel gedrag. Dus ga niet de schuld bij ons zoeken!

*Leer een goede les, kijk eerst naar jzelf en dan pas na de res*
 

DeletedUser

smoes? die andere 2 zijn om andere redenen gekickt die jij niet weet. Dus daar moet je je mond over houden. Het gaay hierover jou en ik heb je gezegd waarom je gekickt bent, als je dat niet wilt accepteren dan ga je maar ergens anders uithuilen. PUNT
 

DeletedUser

Volgens mij schiet het niet echt op he?
In het vorige topic werd nog best enthousiast gereageerd,
maar nu bram zegt dat je al drie mensen hebt gekickt,
wil volgens mij niemand meer :x
 

DeletedUser

ikkrijg anders nog 20 aanvragen per dag dus maak jij je maar geen zorgen Bas, laat dat maar aan ons over. Die 3 mensen zijn gekickt omdat ze gedrag vertonen wat wij niet in de familie willen.
 

DeletedUser1123

Bram, hij heeft 2 mensen gekickt, + mij als 3e persoon omdat wij iets wouden testen.. wij kicken niet zomaar (in jouw geval beledigeging) Anders hadden wij onze stad wel the east 2 genoemt.
En als je hier niet mee eens bent, val je ons maar aan, maar wij mogen zelf beslissen wat wij doen.
Als je in het echt voor iemand werkt, en dan hem helemaal gaat afzeiken, dan wordt je ook op staande voet ontslagen zonder dat je er geld voor krijgt.

Mark.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1033

Bram, hij heeft 2 mensen gekickt, + mij als 3e persoon omdat wij iets wouden testen.. wij kicken niet zomaar (in jouw geval beledigeging) Anders hadden wij onze stad wel the east 2 genoemt.
En als je hier niet mee eens bent, val je ons maar aan, maar wij mogen zelf beslissen wat wij doen.
Als je in het echt voor iemand werkt, en dan hem helemaal gaat afzeiken, dan wordt je ook op staande voet ontslagen zonder dat je er geld voor krijgt.

Mark.

als hij jou ook gekicked heeft zijn het er dus 4 ;)

en dat ik eimand beledigd zou hebben is dus 100% niet waar.

zoiets heb ik nooit gedaan en zou ik ook nooit doen,

misschien is het een idee dat je even de tekst citeerd die ik volgens jullie gezegd heb?
 

DeletedUser1123

Ik kickte mezelf om iets te testen. (Foutje dat ik zei dat Marcus me kickte:p)
Marcus kickte me niet.
Maar ben inmiddels weer terug in de stad.

Ik ben er niet van gedient als mensen verhalen verdraaien.
Ik wil het hier bij laten, als je verder nog wat op te merken hebt, stuur me maar een ing. pm.

Mark.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

k wou net zeggen, blokken is onzin, als jij beweert dat je berichten stuurt, geef daar ff een citaatje van dan ;)
 

DeletedUser1033

ik kan geen ingame pm naar jullie sturen, omdat jullie zo triest zijn dat jullie2 mij geblokkeerd hebben.

en waarom hebben jullie dit gedaan?

omdat jullie mij hebben gekicked zonder reden!
 

DeletedUser1033

ik heb net ff gekeken, jullie hebben de blokkering opgeheven ;) wel raar, eerst blokkeren en nu weer opheffen,

@ marcus, ben je uit de stad? :p goed gekicke diedeeS!
 

DeletedUser

whahahaha nu man. Ik ben gewoon even naar de andee kant van de kaart. Ik kom straks gewoon terug hoor, no worry
 

DeletedUser1033

haha lol ze zijn gewoon een spelletje aan het spelen

ik heb ze allebei een bericht gestuurd, omdat ze mij weer gedeblokkeerd hadden. sturen ze allebei exact hetzelfe terug: bericht ontvangen!

en dan blokkerenze me weer...
 
Bovenaan