1. Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
    Ontzet Notitie

Ergernis

Discussie in 'Henry's Saloon' gestart door freewilly, 27. nov 2012.

Deel deze pagina

1. zezema

zezema

Leuk Bevonden:
    0

Roller ik ben het volledig met je eens :D
    En als ik chrome open, klik ik op mijn bladerwieltje op de snelkoppeling en open ik ze zo allemaal na elkaar op 1 seconde :cool:

2. Ik doe een voltijd studie en werk er soms nog 40 uur naast. Als ik dan eens op een maandag of dinsdag vrij ben dan is dat toeval en zeker verdiend. Ik haal de schade dan even in. Ik werk nogal onregelmatig maar ook dat zal je wel eens opgevallen zijn. :p

3. sheriff123

sheriff123

Leuk Bevonden:
    1
    jup de uren die jij online bent zijn niet normaal :p

4. Stef2109

Stef2109

Leuk Bevonden:
    0
    Dat je een stuk meer gebruik moet maken van je muis, staat als een paal boven water. Echter, mssn is dat je eigen probleem. Ik maak lange dagen (tijden zijn niet relevant) en ik log twee keer per dag in. 'S ochtends na een bakkie koffie zet kk eea aan en gaan met die banaan. Als ik terug ben kijk ik nogmaals (onderweg momenteel) en doe ik mijn dagelijkse taken. In principe is het prima te doen en dat je 10+ werelden speelt is je eigen issue.

Neemt niet weg dat het klikken vervelend is.

5. Phanuel

Phanuel Verbannen Verbannen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb tw als bladwijzer staan. Als ik wil uitloggen, sluit ik gewoon m'n tabblad met tw :']. Wil ik een relog of wereldwissel, dan klik ik gewoon op mijn bladwijzer, dan ben ik direct bij de startpagina :p

6. Ik doe enkel duels he. Dat zijn meestal meer dan 2 duels per dag...

7. Geitje

Geitje

Leuk Bevonden:
    0
    Doe het dan zoals Phanuel hierboven zegt? Zo heb ik het ook altijd gedaan, werkt prima. Probleem opgelost toch? :p