• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Enquete : Hoe kwam je bij 'TheWest'

DeletedUser

Beste leden ,

Even een verandering ... Je kan ook langs de volgende links stemmen
Iemand die zijn mening heeft gegeven ... doe dit hier opnieuw !

Poll: Hoe kwam je bij 'TheWest'
Via Tribalwars
Via Vrienden Of Familie
Via Andere versies van het spel
Gewoon aan het surfen


Tussenstand:

20038.png


Ook een poll maken? klik dan hier
 

DeletedUser

via MoleHillEmpire

meer quests/opdrachten en misschien de optie om een opdracht in de "wacht" te zetten en toch vast de volgende te krijgen
 

DeletedUser

ik ben door vrienden geinformeerd over het spel, maar had geen zin om het te spelen.

toen zeiden ze het weer ben gaan kijken vond de layout poep.

ze lieten hun account aan mij zien, zodat ik kon zien wat voor dingen je kon zien dat was best leuk ben het, maar gaan spelen alleen de layout is poep dat is voor mij een - maar de vaardigheden en de andere dingen zijn +
 

DeletedUser

TribalWars

maar dit is veel leuker (en dat zeg ik terwijl ik aan tw verslaafd was)
 

DeletedUser

Ik denk dat de helft van alle Nederlandse/Belgische The West-spelers, dit spel via Tribalwars kent... :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Via een vriend, maar had de advertentie daarvoor al gezien op het tribalwarsforum.
 

DeletedUser

Verandering:
-de wandeltijd laten zien wanneer je met je muis op een job of dorp komt te staan.
-forum; als er een nieuwe bericht is op forum moet je zoeken waar het nieuw bericht geplaats is.Dees zou een andere icoon moete geven zodat je kunt zien waar het nieuwe bericht is geplaats.

Dat zijn mijn idees wat ik denk dat het moet verbeterd worden.

Mvg nightmare
 

DeletedUser

Ook ik ben via tribalwars gekomen.

+ punten:
- Goede lay-out
- Je hebt veel verschillende vaardigheden die je kunt uitbouwen en dus veel verschillende spelers.
- Na elk level kun je nieuwe jobs doen en nieuwe quest volgen.

- punten:
- Je kunt voorwerpen niet met andere spelers verhandelen.
- De prijzen bij de handelaar staan vast, waardoor en geen concurrentie is.
- Stad krijgt geen geld aan mensen die spullen kopen en blijven slapen, terwijl spelers en toch voor betalen.
- De beginpagia ziet er niet echt aanlokkelijk uit.
- Als het lichtje van stadsforum brand, kun je niet zien in welke 'map' het nieuwe bericht is geplaatst.
- De server kan het nog niet helemaal aan, de pagina moet vaak ge-refresht worden en soms werkt de site niet meer, je kunt bepaalde dingen niet meer invullen.
- Vaak vermeling 'fout op de pagina'
 

DeletedUser

Ook ik ben via tribalwars gekomen.

+ punten:
- Goede lay-out
- Je hebt veel verschillende vaardigheden die je kunt uitbouwen en dus veel verschillende spelers.
- Na elk level kun je nieuwe jobs doen en nieuwe quest volgen.

- punten:
- Je kunt voorwerpen niet met andere spelers verhandelen.
- De prijzen bij de handelaar staan vast, waardoor en geen concurrentie is.
- Stad krijgt geen geld aan mensen die spullen kopen en blijven slapen, terwijl spelers en toch voor betalen.
- De beginpagia ziet er niet echt aanlokkelijk uit.
- Als het lichtje van stadsforum brand, kun je niet zien in welke 'map' het nieuwe bericht is geplaatst.
- De server kan het nog niet helemaal aan, de pagina moet vaak ge-refresht worden en soms werkt de site niet meer, je kunt bepaalde dingen niet meer invullen.
- Vaak vermeling 'fout op de pagina'

Je verdient wel geld als mensen iets in jou handelaar kopen
 

DeletedUser

Ooit eens gevonden op de site van de makers van TribalWars xD Ik speelde de duitse ;)
 

DeletedUser

- De server kan het nog niet helemaal aan, de pagina moet vaak ge-refresht worden en soms werkt de site niet meer, je kunt bepaalde dingen niet meer invullen.
- Vaak vermeling 'fout op de pagina'
Dat heb ik nooit :confused:
 

DeletedUser

ik via TW.

maar waarom ik het zo leuk vind:

ik wilde zelf ook een keer een spel maken, klein beginnend en dan steeds verder uitbreiden.
maar dat zou dan ook zo'n soort idee worden.
 
Bovenaan