Ik snap ook niet waarom iedereen altijd over alles klaagt, dit lijkt het laatste jaar wel het vaste stramien. Er komt een nieuw iniatief, en nog voor er goed en wel iets concreet wordt het al volledig afgekraakt
Iedereen zaagt altijd over vernieuwing en weet ik veel wat nog, maar als er dan wat nieuws komt, is het plotseling tw niet meer. Zelfde met die nieuwe wereld, iedereen altijd maar klagen dat het saai begint te worden, dat er geen vernieuwing inzit, etc. Inno beslist er iets aan te doen, en daar komt het kritiek al
Ik ga niet zeggen dat dit het beste idee is, maar constructieve kritiek is beter dan het gewoon helemaal afkraken, ze doen atleast something.....
Vind je het heel gek dat de mensen alleen maar balen van zo'n nieuwe wereld. Daardoor zijn spelers die zowel op de nieuwe als oude wereld spelen geneigd om minder actief te worden op de oude omdat de nieuwe leuker is(voor nu ff).
Daarnaast is er zat constructieve kritiek geweest en zijn er zat hints geweest om het één en ander op de schop te gooien. Er zijn een aantal belangrijke dingen waar t-w om draait en dat zijn volgens mij de volgende punten:
- Fortgevechten
- Duels
- Quests
- Ranking
- Craften
- Avonturen
*Fortgevechten: Is in geen eeuwen geen goede update aan besteed en zie het in de verre toekomst ook niet zover komen terwijl dit samen met duels toch voor de meeste interactie zorgt tussen spelers waardoor ze worden aangemoedigd om te blijven spelen.
Voorbeelden van verbeteringen: Andere vorm fort, mogelijkheden om als aanvaller bij het fort kanonnen, tunnels en dergelijke te maken om defence te verzwakken die eenmalig gelden en je in de aanloop van 24 uur dmv producten kunt bouwen. Idem geld dat ook voor defence dat ze zichzelf kunnen versterken.
*Duels: Daar is pas een update van geweest op beta en opzich heeft het wel wat positieve punten zoals de lvl cap. van 450 maar het blijft nog steeds veel van hetzelfde. Dingen zoals meer hit mogelijkheden, behendigheid van de speler zelf etc. om het meer interactiever te maken zie ik ook niet snel komen.
*Quests: Een positieve noot hierbij, quests worden aangevult en er zijn ook eventquests die mij wel tevreden stellen.
*Ranking: De ervaringsranking is al een tijd verklooit doordat je bij de lvl 120 t/m 150 belachelijk veel ep moet halen per lvl en dit vanaf ongeveer lvl 140 alleen nog maar te halen door de dagelijkse inlogbonus. Dit zorgt er ook direct voor dat er weinig tot geen wijzigingen meer de in ranking mogelijk zijn. De duelranking hobbelt wel gewoon door en opzich heb ik hier weinig om over te klagen. Voorbeelden om ervaringranking te verbeteren: Zijn er niet want die is gewoon verkloot
*Craften: Ik denk dat hier weinig mogelijkheden tot verandering zijn anders dan het verhogen van 650 naar bv. 850 en dan nieuwe recepten erin gooien. Dit lijkt mij een kleine moeite en ook zoiets wat makkelijk in te voeren is.
*Avonturen: Leuk concept alleen als je maar 1 kaart vrijgeeft en weinig beloningen bied bloed dit ook weer snel dood. Dus meer kaarten, meer koopbare beloningen en mogelijkheden tot team kiezen
.
Dus ipv dat ze updates geven aan elementen van het spel die er toe doen gaan ze kleding upgrades geven die door alle event sets al verziekt is. Snap je nu waarom sommige mensen inno's manier van doen een beetje beu zijn.
Gr Sjap
*excuus voor alle typos ik heb geen zin om zo'n tekst te controleren omdat ik nu al weer teveel moeite besteed om iets duidelijk te maken aan en over inno.