• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Eigen stad Inwoners.

DeletedUser

Laat ik maar meteen zeggen wat er is, Als ik in mijn eigen dorp wil kijken bij inwoners dan kijk ik op een lege bladzijde.. wat kan ik hieraan doen?, ik kon wel gewoon kijken toen ik en mijn vriend er samen inzaten maar toen gingen we mensen inviten er kwam er dus 1 in, en nu kan ik niet meer bij inwoners kijken :mad: weet iemand hoe je dit kan verhelpen? :confused:
 

DeletedUser

Laat ik maar meteen zeggen wat er is, Als ik in mijn eigen dorp wil kijken bij inwoners dan kijk ik op een lege bladzijde.. wat kan ik hieraan doen?, ik kon wel gewoon kijken toen ik en mijn vriend er samen inzaten maar toen gingen we mensen inviten er kwam er dus 1 in, en nu kan ik niet meer bij inwoners kijken :mad: weet iemand hoe je dit kan verhelpen? :confused:

Daar zit een fout in dat is bij iedereen nog zo denk ik, hopelijk word het ff snel gefixt :cool:
 

DeletedUser

Ja, het is nogal zwaar irritant het heeft ook wat nadelen als ik bijv iemand moet gaan kicken omdat hij vervelend is ofzo, ik kan dan niks doen. beter word het snel gefixt :rolleyes:
 

DeletedUser

inwoners

inwoners kijken en heb leeg blad zie even een flits en dat is alles
dit heb ik nu ook kan ni eens mijn inwoners zien om ze te upgrade en zo maar toen ik bij een vriend was kon hij dit wel hoe komt dat dan
dat somige dat wel kunnen en andere dit niet?
 

DeletedUser

Bij ons is het niet... *Even om te zeggen dat het niet bij iedereen is.
 

DeletedUser

weet ik bij somigen niet en anderen wel dus mijn vraag is hoe komt dit moet je iets speciaal instaleeren ofzo want dit is echt wel lastig
 
Bovenaan