• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Eftela - Nieuwe stad op zoek naar Leden!!!

DeletedUser

Beste mensen van het Forum,,

Ik zal me eigen even voorstellen, mijn naam is Roy, mede-oprichter van Eftela en zorgt voor grote zaken in onze stad,

Ditmaal hebben wij op het moment 1 plaats vrij, daarnaast komen er nog 5 plaatsen vrij! , want woonhuizen worden uitgebouwd,

Onze stad bedraagt een totaal van 35 uitbouw uren dus er is al flink gewerkt, en wij willen meer en meer!!

Wij met onze 4 personen gaan het dus verder redden, maar toch zoeken we leden om ons stadje te versterken,

Wij zijn op zoek naar:
1!) Actieve spelers
2) Alle karakters toegestaan ( het liefste Arbeider!! )
3) Een gezellig persoon

Dit moet genoeg zeggen toch :p..

:helpie:Wij zijn geeen Oplichters zoals the east!!! :sheriff:
Mocht je je twijfels hebben, en denk je van,, hmm ik ga het gokje toch niet wagen!

Neem dan in-game contact op met Roykecow (ik) of KingKabout (hoofd-oprichter van Eftela)

Wij 2 zijn eerlijke spelers met op korte termijn veel opgebouwde ervaring, en stuk voor stuk zeer actieve spelers!!


Eftela Op zoek naar JOUW! ;)




Verdere vragen worden hier of In-game behandeld!! Neem contact op met de desbetreffende persoon, Groetjes Roy!
 

DeletedUser

EN JA HOOR, U GAAT HET NU LEZEN,, WIJ HEBBEN VOOR U 6 PLAATSEN BESCHIKBAAR!!

DAT HOUDT IN DAT WIJ GENOEG LEDEN ZOEKEN!! DUS REAGEER ALS JE ERBIJ WILT!!!

BTW,, LEVEL DOET ER BIJ ONS NIET TOE!! ER IS VOOR IEDEREEN WEL EEN PLEKJE VRIJ!

GR. (mede-oprichter EFTELA) Roykecow (Roy:(bolhoed:
 

DeletedUser

Niemand dan gaan wij verder met z´n vieren, als er toch niet gereageerd wordt,,!! :eek:

Wij zijn gewoon goed gelegen met verschillende banen,, maar ik heb nog geen enkele aanvraag gehad!:(

Nogmaals level doet er niet toe!
 

DeletedUser

stad gezocht

Hey Roykecow,

Ik ben wel geïnteresseerd om lid te worden van jullie stad. Ik probeer momenteel genoeg bijeen te sparen om een ezel te kopen en heb level 9 (bijna 10). Mijn karakter moet ik dus nog kiezen maar dat kan misschien een voordeel zijn omdat ik dan met jullie zou overleggen.

Kan je mij even laten weten hoe ik moet toedreden als jullie interesse hebben?

groetjes,

Karolien
 

DeletedUser

ik wil ook wel lid worden

ben net begonnen met dit spel dus snap er nog niet veel van

gr kale
 

DeletedUser

lid worden van Eftela

Hallo Roykecow,

ik ben geïnteresseerd om lid te worden van jullie stad. Ik zit in dezelfde situatie als Karolien (zie eerdere post), zit dus momenteel aan level 9 en ben aan het sparen (eerder ah werken :p) voor een ezel. Karakter kan ik dus nog kiezen in overleg met jullie (ik kan zeker arbeider worden, geen probleem).

Ik zit momenteel wel een 5tal uurtjes te voet van jullie stad.
Kunnen jullie me laten weten of ik lid kan worden

groetjes,
Gaelle
 
Bovenaan