• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

EasterEggs?

DeletedUser

Aangezien de Records ook hieronder vallen, vond ik dit hier ook wel passen. Ik weet ook niet of er al een topic van was.

Voor de liefhebbers van Minecraft, kwam ik per toeval wat tegen op de kaart van TW. Ik heb deze gevonden in wereld 7 in provincie 3. Vlak boven een stad was een rijtje bergen te zien en daar stond een Minecraft mannetje bij met een houweel. Ik heb hier nog een screensaver van gemaakt. Ik weet niet of er meer mensen zijn die dit gevonden hebben? Waarschijnlijk zullen hier wel meerdere van zijn.

Screenshot
 

DeletedUser

Heb nog eentje gevonden. Hoort dit misschien ergens bij?

Klik

Waarschijnlijk gaat mijn topic zo langzaam omgezet worden in een vraag, dus waarschijnlijk heb ik 'm toch verkeerd neergezet. Sorry!
 

DeletedUser

Ik heb een ufo gevonden:
33z7b12.jpg


Leuke toevoegingen, maar denk niet dat het invloed op het spel zal hebben. ;)
 

DeletedUser

Een pinguin? Wat doet die in het wilden westen?
Hetzelfde vroeg ik mij af bij dat roze paard met die regenboog uit z'n kont :p
Srry, kon het niet anders verwoorden.
 

DeletedUser14957

da's noray's my little pony zal ze vast hebben laten vallen
 

DeletedUser

Minecraft staat bij mij not op dezelfde plek. Dus ik denk dat ze blijven staan. Zal vanavond of morgen nog eens kijken. Zou leuk zijn als er nog meer zouden toevoegen en dat ze van plek veranderen. Heb ik wat te doen als ik moet wachten :p
 

DeletedUser

ik heb dat minecraft poppetje op dezelfde plaats op elke wereld, dus ik denk dat het altijd zo blijft :)
 

DeletedUser

Dacht ik eerst ook, maar toen zag ik dat het een roze paard was waarbij de regenboog uit het achterwerk kwam. Nyan pony! :D
 

DeletedUser9519

Waarschijnlijk is deze ook al gezien, maar nog niet gezegd. Het enorme trollface plaatje op de minimap, wat op de grote kaart het nevelachtige gebergte is.
 

Deleted User - 308552

Ja, die heb ik ook :o Een HUGE trollface als je naar de middelste county kijkt op de minimap... :o
 

DeletedUser

die trollface is echt grappig, ik heb hem opgeslagen als printscreen maar ik weet niet hoe je hem moet plaatsen
 

DeletedUser

beetje oud onderwerp, maar anders moet ik voor iets onzinnigs een nieuw topic maken...
Heeft iemand al opgemerkt dat het trollface weg is en dat het weer gewone wolken zijn??
Vind het wel jammer, was echt een grote toevoeging voor het spel:D
 
Bovenaan