• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

East Vs. VSW The Hit Squad

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Dat heeft werker mij ook verteld, n0ddy, maar bedankt voor je toelichting :)

En het verhaal Elvis Othiana heb ik van Elvis zelf... en Andriekus zijn aandeel is me nog aldoor onduidelijk, waarschijnlijk gewoon meelopen met The Hit Squad. ;)
 

DeletedUser

andriekus.

die hebben ze erbij gehaald zodat ik niks meer kan met mijn reflex... schade..
 
Oke dit is het verhaal zoals ik het heb meegemaakt.

Werker stichtte de hitsquad op, het was bedoeld om de beste duellisten in 1 stad te krijgen om zo een cool groepje te krijgen.
Ik zat er ook in... maar was even shoppen, werker was ook even uit de stad om iets te kopen.
toen viel DCMan zonder reden werker aan (zitten beide in hitsquad). Werker maakte het niet zoveel uit maar verloor wel. Hij viel hem dus terug aan en toen begonnen de problemen.
Werker was aardsvijand nr. 1

ik ben buurjongen van werker dus ik mocht ineens niet meer in the hitsquad (nogal onredelijk maarjah) Ik was dus ineens vijand nr. 2 omdat het logisch is dat ik dan werker zn kant kies.

Werker was goede vrienden geworden met karthan, en haalde hem bij ons 2.
Werker ging in the east voor karthan (en omdat het gezellig is)

Karthan en werker waren echt heel goed.. en the hitsquad werd helemaal afgemaakt. Zij wilden iets terug doen, maar een aanval verloren ze.
dus gingen ze zich storten op the east.

doordat the hitsquad leden geen aanval overleefden (behalve RUUULER)
gingen ze 24-7 slapen.
Hiervoor is deze post.

ik ben wat slechter geworden en speel niet meer mee in dit verhaaltje.. but i'll be back:p

The hitsquad wilde ons 3tjes aankunnen, DUS gingen ze iedereen recruiten.
Vandaar ook ineens de VSW.. waar ik blijkbaar ook in zit..:confused: heb ik niets mee te maken ik ga lekker naar the eastern road dadelijk:D

THE END..

dit is echt zo gebeurd en niet aangepast ofzo.

LOL man wat zit jij naast de werkelijke reden....wil je de werkelijke reden weten...vraag het me ingame. want als ik hier de werkelijke reden vertel...BANT DIE MOOIE THE-WEST LEIDING GELIJK WEER..!!

:D
 

DeletedUser

Bah...

Dit laat zien hoe achterlijk sommige mensen zijn.
Ik zou 1x reageren op het algemene forum, waarom ik zoveel slaap.

Als je Avonturier bent is je voordeel dat je (met premium) tot lvl 4 hotels gratis kan slapen.

Bij bijv. Soldaten is dit dat ze een wapen van 6levels hoger kunnen dragen!

Ik ga toch ook niet zeggen: Hey Soldaat, Doe eens een lager wapen equipten want dit is niet eerlijk!

Nee, zo is het spel gemaakt. Iedereen kiest zijn karakter. En mijn voordeel is dus dat IK kan aanvallen wanneer IK wil en niet wanneer mensen als "Werker" dit willen! Ik kies ervoor om al mijn punten aanvallend in te zetten en niet verdedigend. Maw ik ben zwakker in de defense. WAAROM?! Zou ik dan mij laten aanvallen?!

En ik weet zeker dat iedereen het met mij eens is dat ik enkel op een slimme manier gebruik maak van mijn karakter klass, naar dit te hebben uitgelegd.

:sheriff: RESPECT TOO ALL THE CITY'S OF THE "Verenigde Steden van the West" :sheriff:


PS. @ NODDY

Werker stichtte de hitsquad op, het was bedoeld om de beste duellisten in 1 stad te krijgen om zo een cool groepje te krijgen.
Ik zat er ook in... maar was even shoppen, werker was ook even uit de stad om iets te kopen.
toen viel DCMan zonder reden werker aan (zitten beide in hitsquad). Werker maakte het niet zoveel uit maar verloor wel. Hij viel hem dus terug aan en toen begonnen de problemen.
Werker was aardsvijand nr. 1

--- Jij kent je eigen "buurjongetje" nog niet he?! Hij viel The HitSquad eerst aan! Waarom zou ik anders zijn invite terug trekken?
Jij zit zo diep bij Werker dat jij alles van hem gelooft. Maar je naïviteit gaat je een keer de kop kosten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Prima, ik zal de situatie nogmaals anders schetsen. Wat jullie doen is gewoon ziekelijk en laf.

Als ik ruzie heb met Reserved (bijvoorbeeld), dan ga ik ook niet naar The Eastern Road om Troel, Kroenuh en iedereen KO te schieten terwijl die nergens van weten en geen notie hebben van wat er speelt. Nee dan los ik het met Reserved zelf op. En jullie komen dan aan van ja, jullie herbergen ze in The East.... en? de film Straw Dogs wel is gezien? je legt het af in the long run, en je haalt je gelijk toch niet. Dus ik adviseer nogmaals, los het dan op met Werker & n0ddy, en Elvis, los het op met Othiana en laat de mensen die nergens wat mee te maken hebben erbuiten.

Kijk als het inderdaad voor een uitdaging is zeg ik... mja, het is lekker voor de ervaring voor beide partijen, en dan is het sportief. Maar jullie moraal en gedachte erachter vind ik ziekelijk
 
the-east speelt vals,en maakt MISBRUIK van de mogelijkheden van hun leiderschap.

dat is MIJN reden om alles wat met the east te maken heeft aan te vallen.

en kom niet aan met dat het niet zo is....want ook wij hebben daar bewijzen van..!!!!!

in het begin van deze server speelde ze al UNfair(dmv mensen te laten betalen in staatskas,en ze dan snel te kicken).....en schijnbaar gaan ze op die ouwe voet verder.MET BEHULP VAN HUN LEIDING..!!

:cool:
 

DeletedUser

the-east speelt vals,en maakt MISBRUIK van de mogelijkheden van hun leiderschap.

dat is MIJN reden om alles wat met the east te maken heeft aan te vallen.

en kom niet aan met dat het niet zo is....want ook wij hebben daar bewijzen van..!!!!!

in het begin van deze server speelde ze al UNfair(dmv mensen te laten betalen in staatskas,en ze dan snel te kicken).....en schijnbaar gaan ze op die ouwe voet verder.MET BEHULP VAN HUN LEIDING..!!

:cool:

Oh? spelen we nu ineens vals? lmao.

Sorry Elvis, ik weet wat jouw reden is, en regel het dan met de spelleiding, The East != Spelleiding, dus waarom wil je het op deze manier met ons (lees The East, niet spelleiding want dat ben ik niet :p) oplossen? een supportje is zo gemaakt hoor, vermits het verhaal geloofwaardig is uiteraard. En als jullie inderdaad bewijzen zouden hebben dat het zo is, wil ik ze wat graag zien, Elvis.

En dat akkefietje van het verleden, was leuk, maar DomTe deed het ook en die krijgen het bijna nooit meer op hun brood, dus dat is zo Passe om Reserved te citeren.
 
HET BEWIJS IS ER DAT JULLIE MULTIE'S ACCEPTEREN..!!

mensen die geband waren vanwege multie...werden INEENS geunband,en zaten 2 uur later in the east...!!

daarbij zitten er meer bij jullie die tot 1 huishouden behoren..!!!
iets wat in de regels expliciet gemeld staat als een overtreding.

en klagen bij support heeft ook geen zin,want je krijgt een antwoord van "wij zien niets illegaals".....en antwoorden wordt je onmogelijk gemaakt.

monddood maken ze je,behalve als je meedoet met die the-west leiding...dan MAG je ze helpen..!!

en dat is de waarheid,en niets anders dan de waarheid..!!


en zolang die mensen die zich aangesproken voelen,niet toegeven dat ze fout zaten...GA IK DOOR.



the-end

:bolhoed:
:eek:
 

DeletedUser

Ik weet dat je hiermee doelt op een specifieke kwestie, Elvis. Maar wat heeft The East daarmee te maken? of wil je beweren dat ik ook multi's heb? ja hoor ik heb er 100 :D

Ik kom hier zo met een antwoord op..... stay tuned.

§2) Meerdere spelers met dezelfde internetverbinding Spelers met dezelfde internetverbinding mogen in het spel niet met elkaar in contact komen. Pas 24 uur na einde van het gebruik van dezelfde verbinding mag dit weer.

Deze regel geldt voor iedereen die aan één computer of LAN speelt. Het maakt niet uit of dit een keer of regelmatig gebeurd. Als LAN geldt bijvoorbeeld hetzelfde huishouden, dezelfde werkgever of school. Voorbeelden


  • Je mag niet samen met iemand met wie je een internetverbinding deelt dezelfde speler uitdagen tot duels binnen een tijdspanne van 24 uur.
  • Je mag spelers aan jouw internetverbinding niet tot duels uitdagen.
  • Je mag geen lid zijn van dezelfde stad.
Er zijn internet service providers die 2 verschillende IP adressen toekennen aan 2 verschillende computers, dus 2 GESCHEIDEN verbindingen, dus daarop is deze regel geheel uitgezonderd.

Toegegeven, dit lijkt een maas, maar die heb je in de wetgeving ook. Dus daarop zie ik niet in dat jouw argumentatie gegrond is om ons te betichten dat we valsspelen danwel cheaten. :)


Komt er concreet op neer dat mijn buurjongen op mijn 2e internet verbinding ook rustig in The East mag zitten of welke stad dan ook met mij erin.

Ik zal het nog anders schetsen, gestel ik zou een man hebben (gelukkig niet), en we zijn gescheiden van tafel en bed, en hij woont op de bovenste etage, en ik op de onderste, en ik zou weigeren om zijn internet te betalen, dus vraagt hij zijn eigen verbinding aan....

Dan mag hij rustig vanuit mijn huis The West spelen op zijn eigen internet verbinding en tegelijkertijd bij mij in de stad zitten... want immers, mijn computer, met mijn unieke (computers) Machine ID verstuurt de instructies van zijn karakter/account niet? Dus mijn machine ID is anders als de zijne, en buitendat zijn we ook tegelijkertijd online en voeren tegelijk instructies uit :)

Een verdachtmaking komt gauw neer op het feit wanneer je met het ene account uitlogt en het
andere een minuut erna weer in, dan lijkt het net of je rechterhand weer uitlogt en je eigen linkerhand weer in. Maar wanneer er 2 verschillende Machine ID's zijn, zijn er dus ook 2 verschillende personen.

Concreet: Multi-Account verhaal in The East: Ongegrond.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

@ saffiria, even een simpel vraagje.. wie heeft die uitzondering bedacht? of is deze overgenomen van de Duitse versie?

hij slaat namelijk nergens op. dat zou beteken dat iemand met 2 pc's in huis gewoon 2 accounts MAG onderhouden.

(of als ik het verkeerd begrijp wordt er bedoeld dat je dan, ook al heb je verschillende IP's, je niet mag samenwerken? in dat geval negeer mijn post..)
 

DeletedUser

De regel komt er concreet op neer dat 2 personen in een huishouden op een gescheiden IP wel met elkaar in contact mogen komen.

Dus als ik vanuit mijn werk speel, en mijn dochtertje speelt thuis dan zou het denk ik wel mogen, omdat de accounts dan beide tegelijk online kunnen zijn, op een verschillende IP en ook verschillende instructies, en dus ook verschillende NAT adressen hebben (Machine ID) want 2 IP's worden gezien als een gescheiden verbinding, en zoals je mijn voorbeeld al zag, als ik een huisgenoot zou hebben, die eigen internet heeft, mag ook gewoon bij mij in de stad zitten. Buitendat mondelinge samenwerking houd je toch niet tegen ;)

Als je op dezelfde verbinding zit (dus 2 PC's op 1 router en op 1 modem) dan is de regel zoals in de post wel van kracht.

btw. die regel is ingesteld omdat bepaalde ISP's een soort VPN gebruiken waarop 2 verschillende IP's mogelijk zijn, en ik neem aan dat Innogames hier zelf mee is gekomen,
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Sjonge jonge jonge wat een drama :D. Als ik dit alles zo lees vraag ik me toch af wat er nou te zeuren valt eindelijk eens wat actie op deze nogal trage wereld en meteen een hoop gezever. Ik wil ook even wat onzin uit de wereld hebben. Er word de hele tijd geroepen dat de VSW alliantie een verbond zou zijn tegen de east + 1 (eastern road ?) wat een hoop onzin is en werkelijk nergens op gegrond is. De VSW alliantie is niks meer dan de bondgenootschappen die er al waren in een iets formelere vorm. De hoofdgedachte hierachter was voorzover ik weet omdat het erg onoverzichtelijk werd je kan je wel voorstellen dat ruwweg 10 steden in een bondgenootschap + alle opleidings steden we door de bomen het bos niet meer zagen.

Persoonlijk vond ik het ook erg lastig om te kijken wie ik nou wel en niet mocht aanvallen. Nu alle steden binnenkort VSW voor de namen hebben staan zal dit een stuk makkelijker worden voor de leden. Het is leuk van de the east om te denken dat het speciaal voor hun is opgericht maar ik moet jullie teleur stellen dat is niet zo. Btw ik vraag me ook af hoe je dat kan denken als je zelf zegt dat the hitsquad jullie nu al de hele tijd afknalt zonder deze denkbeeldige toekomstige hulp van de andere VSW steden. Je kan vinden dat the hitsquad "laf" speelt maar ze gebruiken gewoon de ingame mogelijkheden om hun strijd te voeren en zijn daar blijkbaar erg succesvol in niks mis mee lijkt me zo. Als jullie (the east) daar echt zoveel last van hebben zou ik zeggen ga uit de stad of capituleer, je zit echt niet vast gebonden aan the east hoor.

Ook kan je zeggen wat je wilt maar als mensen van hun internetprovider 2 IP's hebben kan je hoog en laag springen maar zul je nooit kunnen controleren of er niet gewoon 1 persoon 2 accounts beheerd (en nee een 2e computer kost geen drol dus dat is geen argument). Oftewel multi-account verhaal the east lijkt me duidelijk gegrond.

Ter afsluiting VSW is geen speciale alliantie opgericht tegen the east dus laat al die 10 steden tegen 2 onzin alsjeblieft achterwege. En Saffiria er is niets ziekelijks of laf aan wat the hitsquad doet dat is gewoon het spel dus hou op met huilen.
 

DeletedUser

Zien, zegt de blinde ;)

We merken het gauw genoeg wanneer The Hit Squad versterkt wordt door duellanten uit de VSW stedengroep.

En dat verhaal over die 2 IP's lijkt me duidelijk genoeg, als er real-time aangetoond kan worden dat 2 verschillende Machine ID's actief zijn of het dan een multi is. Verstuur jij bijvoorbeeld maar eens 2 telegrammen op hetzelfde moment ;)

Buitendat is het heel gemakkelijk te zien of je met dezelfde speler te maken hebt, of met 2 individuele spelers, ik ben spel-moderator geweest voor een ander online spel, en daarbij had ik vaak genoeg te maken met 'cloontjes' en dan niet 1 maar stuk op 50, en 2 personen die beweren totaal verschillend te zijn die toch 1 persoon bleken te zijn vanaf dezelfde IP... dus ga me nu niet vertellen wat wel en geen onzin is op het gebied van multi's beoordelen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Saffirina...

1 advies... Hou op met praten. Je zet je enkel voor paal hier op het forum.

Denk jij nou werkelijk dat het mij 1 klein beetje scheelt wat jij of 1 iemand van dat zielige stadje van je van mij of 1 van mijn bondgenoten/leden denkt?

Er is geen haar op mijn hooft die ook maar 1x erover naar denkt om mijn manier van spelen te veranderen.

Niet voor jou, niet voor Werker Karthan, n0ddy of wie dan ook. Enkel mijn BG's heb ik respect voor. En enkel hun mening zou mij doen denken.

Ik hou op hier over dit nutteloze iets te praten. Ik geef jou 1 advies...


Bij elk bericht van jou hier op het forum in deze topic zorg ik weer voor 5 KO's in je stadjes... Keuze is aan jou.... Wees je verstandig? Of verpest jij het voor je eigen leden? Hoeveel betekend het leiderschap voor jou? en hoe zon leider ben jij? Wees slim en maak de juiste keuze...

Let the games begin....

(geweldige film. "Saw" haha ;))
 

DeletedUser

Ik kan je alleen vertellen wat ik weet en als lid van een VSW stad zal dat wss wel iets meer zijn dan jij, maar goed hou maar bij of er nu in keer meer activiteit is van onze kant ik kan je verklappen wss niet. Moeilijk 2 tellegrammen op 2 computers tegelijkertijd versturen ? Waarom zou dat moeilijk zijn je kan die computers gewoon naast elkaar zetten hoor. Ik neem aan dat jij een master in psychologie hebt aangezien je zo zelfverzekerd bent in je persoonlijkheidspsychologie vaardigheden ? Indien niet zou ik toch een stapje terug nemen.
 

DeletedUser

Saffirina...

1 advies... Hou op met praten. Je zet je enkel voor paal hier op het forum.

Denk jij nou werkelijk dat het mij 1 klein beetje scheelt wat jij of 1 iemand van dat zielige stadje van je van mij of 1 van mijn bondgenoten/leden denkt?

Er is geen haar op mijn hooft die ook maar 1x erover naar denkt om mijn manier van spelen te veranderen.

Niet voor jou, niet voor Werker Karthan, n0ddy of wie dan ook. Enkel mijn BG's heb ik respect voor. En enkel hun mening zou mij doen denken.

Ik hou op hier over dit nutteloze iets te praten. Ik geef jou 1 advies...


Bij elk bericht van jou hier op het forum in deze topic zorg ik weer voor 5 KO's in je stadjes... Keuze is aan jou.... Wees je verstandig? Of verpest jij het voor je eigen leden? Hoeveel betekend het leiderschap voor jou? en hoe zon leider ben jij? Wees slim en maak de juiste keuze...

Let the games begin....

(geweldige film. "Saw" haha ;))

Hier laat ik me niet door imponeren, want je bent toch al dagelijks bij ons te vinden, dus dat zou niks aan de situatie veranderen of ik wel of niet reageer.... in dit topic.

Ik kan je alleen vertellen wat ik weet en als lid van een VSW stad zal dat wss wel iets meer zijn dan jij, maar goed hou maar bij of er nu in keer meer activiteit is van onze kant ik kan je verklappen wss niet. Moeilijk 2 tellegrammen op 2 computers tegelijkertijd versturen ? Waarom zou dat moeilijk zijn je kan die computers gewoon naast elkaar zetten hoor. Ik neem aan dat jij een master in psychologie hebt aangezien je zo zelfverzekerd bent in je persoonlijkheidspsychologie vaardigheden ? Indien niet zou ik toch een stapje terug nemen.

Als je op het jezelf voorstellen topic kijkt, zie je dat ik al wat jaartjes in de computer branche mee ga, dus ook vertrouwd ben met de eerste IRC diensten, tot online informatie diensten, BBS'en en andere systemen waarop chats mogelijk zijn. Daarop leer je mensen kennen, typestijlen herkennen en ook de frequentie berekenen waarop een bericht verstuurd kan worden. Je hoeft geen psycholoog te zijn om te zien of iemand hetzelfde typt als een ander ;)

klinkt misschien arrogant, hoogmoedig or whatsoever, ik kan er niks aan doen dat ik veel ervaring heb in het leven, het is nu 1x zo.
 

DeletedUser

Als je op het jezelf voorstellen topic kijkt, zie je dat ik al wat jaartjes in de computer branche mee ga, dus ook vertrouwd ben met de eerste IRC diensten, tot online informatie diensten, BBS'en en andere systemen waarop chats mogelijk zijn. Daarop leer je mensen kennen, typestijlen herkennen en ook de frequentie berekenen waarop een bericht verstuurd kan worden. Je hoeft geen psycholoog te zijn om te zien of iemand hetzelfde typt als een ander ;)

klinkt misschien arrogant, hoogmoedig or whatsoever, ik kan er niks aan doen dat ik veel ervaring heb in het leven, het is nu 1x zo.

Dat zegt helaas niks, ik wil best geloven dat het mogelijk is maar dat kun jij op geen enkele manier testen tenzij je daadwerkelijk tests zou doen ;). Door de ervaring kan je ideeën vormen die goed lijken maar fout blijken te zijn als je het zou opzoeken in vakliteratuur en door nooit objectieve testen van je vaardigheden te doen is het lastig in te schatten of je echt zo goed bent als je denk dat je bent. Maar als puntje bij paaltje komt kun je helaas nooit 100% zeker zijn en is het dus goed mogelijk dat er idd een multi logger in the east zit.

Tip: Als je er echt in geïnteresseerd bent schaf dan een groot psychologie boek aan en kijk of je vermoedens kloppen. Ik kan je vertellen dat soort boeken staan bordevol leuke weetjes ;).
 

DeletedUser

Dat zegt helaas niks, ik wil best geloven dat het mogelijk is maar dat kun jij op geen enkele manier testen tenzij je daadwerkelijk tests zou doen ;). Door de ervaring kan je ideeën vormen die goed lijken maar fout blijken te zijn als je het zou opzoeken in vakliteratuur en door nooit objectieve testen van je vaardigheden te doen is het lastig in te schatten of je echt zo goed bent als je denk dat je bent. Maar als puntje bij paaltje komt kun je helaas nooit 100% zeker zijn en is het dus goed mogelijk dat er idd een multi logger in the east zit.

Tip: Als je er echt in geïnteresseerd bent schaf dan een groot psychologie boek aan en kijk of je vermoedens kloppen. Ik kan je vertellen dat soort boeken staan bordevol leuke weetjes ;).

Mja, dat geloof ik direct, dat die boekjes volstaan met leuke weetjes en feitjes, maar neem maar van mij aan, die beschuldiging van multi is ongegrond, ik weet wie hij bedoelt namelijk en nee, dat is geen multi ;)

Tegenwoordige Moderation software werkt uiterst complex en kan zelfs real-time monitoren, dus je kan precies een inlogpatroon bijhouden (op een gemiddelde IRC Server kan dit al) en je kan ook zien hoeveel milliseconden ertussen zit dat iemand uitlogt en weer inlogt. En uiteraard je kan de IP zien. Verder kun je alle verzonden berichten monitoren en loggen, en daaruit bijvoorbeeld typestijl uitmaken, etc.... een klein kind van 3 kan zelfs de was doen. Dus tot zover het multi-account verhaal.

DcMan, waarom denk je dat DCMan begint te dreigen? Omdat ie in begint te zien dat de cause van Elvis inderdaad ongegrond is en dat Werker en n0ddy samen hem (DCMan) nu onder vuur nemen, voor het eigenlijke conflict, hun tonen hiermee ook aan dat The East uberhaupt niks gedaan hebben tegen The Hit Squad. Dus hun aanvallen jegens ons zijn dan ook ongegrond, omdat het om Werker gaat, en om n0ddy. Ik vraag me af wanneer Werker en n0ddy in Cheyenne zouden zitten of The Hit Squad dan Cheyenne massaal gaat aanvallen :p

Ik probeer meestal mensen te overreden en tot kalmte en redelijkheid te brengen, en bij DcMan en Conshorten slaat dit het plankje finaal mis blijkbaar. Dus mja, als hij zijn patroon wil veranderen van 10 KO's per dag, naar 5 KO's per mijn bericht na zijn dreigement vind ik dat prima, zou al voor elegantie pleiten namelijk, daarmee heb ik 5 mensen iets bespaart die nergens van weten Zou dus ook pleiten dat ie minder laf is dan we denken en vinden. :p

Wat The Hit Squad zelf aangaat, die liggen meestal meer zelf KO als dat wij liggen,
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

@ DCMan..

Ik sta inderdaad achter Werker.. met een goede reden zelfs.
IK HEB DE AANVAL ZELF GEZIEN! dus kom nou niet met je smoesjes zoals altijd! JIJ BENT DEGENE DIE ZIELIG DOET! niet werker.. niet the east. JIJ!
dat jij nou zo zielig bent om steeds weg te rennen voor een gevecht is ook weer zo achterlijk.

ZELFS ALS IK WEET DAT IK DOODGA DAN BLIJF IK NOG WAKKER.. beter nog, ik zal Andriekus in mijn stad staan en ging niet slapen. Dan word ik tenminste niet zo laf gezien.

ookal sta jij strax 1e met duels (wat nooit gebeurt) DAN NOG KRIJG JE NOOIT RESPECT!
 

DeletedUser4505

Zeg, wisten jullie al dat Parnie de grondzetter is van de MyBrute-rage?

Ik kopieerde het van hem.. En toen was plots de hele wereld overgenomen :o

Maar nog iets over de hitsquad.. Het hoort erbij.. Ik zou ook niet zonder wat concurrentie horen hoor! Maar let's face it: dit is allemaal wat tijdverdrijf. Ik heb nu 3 uurtjes fun gehad met dit forum.. Daar gaat het toch om?

=P mybrute zag ik bij iemand in zijn msn staan en ik wilde hem wel eens verslaan. Zie ik later dat iedereen pupillen aan het werven is op the-west een handige site daarvoor. Dan kan ik niet achter blijven.

Leuk om dat veel spelers mee doen aan mybrute lol gevechten :)

----------------------->
Sorry voor the off topic...

In de osa steden is ook een discussie of wij mee gaan doen aan de VSW ik dacht dat dit bedoeld was voor de "aankomende" forten. Dit blijkt dus niet zo.... voor het shoppen hoeft er geen VSW voor onze naam dit is in vele steden toch mogelijk.
Na het omzetten van mijn punten (nu) zal ik eens mee gaan doen in deze strijd daar is het spel ook voor. Het is niet zo dat wanneer er een VSW voor onze stadnaam komt ik Dc steden met rust laat. Al krijg ik hier wel veel vragen over.
Veel van onze leden willen niet meewerken met het helpen van DC / hitsquad als dit de echte reden is.

Ik kan niet wachten tot de forten uitkomen wat zal de strijd hierom hard worden =D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan