• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

East Vs. VSW The Hit Squad

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

ZELFS ALS IK WEET DAT IK DOODGA DAN BLIJF IK NOG WAKKER.. beter nog, ik zal Andriekus in mijn stad staan en ging niet slapen. Dan word ik tenminste niet zo laf gezien.

Dat is dan dom van jou.. lol

DCman maakt gwn zeer goed gebruikt van zijn karaktervoordelen, punt uit.

De aanvallen blijken jullie gewoon teveel te worden, daarom startten jullie dit topic.
Hadden jullie de overhand in deze situatie, dan geloof ik dat er zelfs nooit een topic zou van gekomen zijn.

Eenieder kiest wie hij/zij aanvalt , als the hitsquad alleen maar kiest voor the east, so be it.

Soldaten hebben ook max 100% bonus op hun verdediging als ze aangevallen worden, + ze hebben nog eens de bonus van max 6 levels eerder een wapen te dragen dan een ander. Is dit ook laf?
ik dacht van niet, het zou niet fair zijn als dan aanvallende avonturiers geen gebruik zou mogen maken van hun gratis slapen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3874

Staat leugen in je post G-rar, een soldaat heeft maar een 50% bonus en 3 levels lager. Tenzij deze premium heeft, wat niet iedereen in The East heeft.

Kleine toevoeging, al deze persoonlijke aanvallen en gevechten verbaal (dus niet de duels) horen hier niet op het forum. Laat staan wat Elvis en Saffiria aan het uitvechten op het gebied van bans bespreken op het openbaar forum, beiden wil ik dan ook wijzen op de forumregels die beiden horen te respecteren. Dus hierbij wil ik vragen aan beiden om dit noch hier noch in het spel uit te vechten. Enkel via ticketjes van de support mag je zulks aankaarten. Hierbij hoop ik dat dit uitgeklaard is, anders is de forumleiding genoodzaakt zware acties te ondernemen met bijbehorende sancties.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Staat leugen in je post G-rar, een soldaat heeft maar een 50% bonus en 3 levels lager. Tenzij deze premium heeft, wat niet iedereen in The East heeft.

Ik weet dat je dan premium moet hebben, daarom zeg ik Maximum 100% en Maximum 6 levels ;)
 

DeletedUser

Na de hele discussie uitvoerig te hebben gelezen, kom ik met een conclusie.

Als ik de posts heb gelezen m.b.t. de redenen van The Hit Squad's Elvis, meen ik de reden ongegrond en onvoldoende bewezen. De argumentatie is ongegrond. En ik meen dat Elvis geen reden heeft om The East aan te moeten vallen op zijn persoonlijke gramschappen jegens een lid van The East, waarop hij meent The East verantwoordelijk te houden.

Ten tweede, de redenen van DcMan mogen ook ongegrond geacht te mogen worden, gelet op het feit dat dit voort is gevloeid uit een reeds eerder conflict waarbij The East niet betrokken was, ook hier treft The East geen blaam.

Dat heb ik eruit begrepen, en meen dus ook dat The Hit Squad gewoon iets proberen hard te maken, wat niet hard te maken valt. The Hit Squad beschuldigt The East van praktijken die ook als niet waar bewezen zijn. Kortom deze hele discussie was nutteloos.
 

DeletedUser

Na de hele discussie uitvoerig te hebben gelezen, kom ik met een conclusie.

Als ik de posts heb gelezen m.b.t. de redenen van The Hit Squad's Elvis, meen ik de reden ongegrond en onvoldoende bewezen. De argumentatie is ongegrond. En ik meen dat Elvis geen reden heeft om The East aan te moeten vallen op zijn persoonlijke gramschappen jegens een lid van The East, waarop hij meent The East verantwoordelijk te houden.

Ten tweede, de redenen van DcMan mogen ook ongegrond geacht te mogen worden, gelet op het feit dat dit voort is gevloeid uit een reeds eerder conflict waarbij The East niet betrokken was, ook hier treft The East geen blaam.

Dat heb ik eruit begrepen, en meen dus ook dat The Hit Squad gewoon iets proberen hard te maken, wat niet hard te maken valt. The Hit Squad beschuldigt The East van praktijken die ook als niet waar bewezen zijn. Kortom deze hele discussie was nutteloos.

Zeg ben jij de advocaat van de duivel? Of had je die geitenwollensokken al aan.

Wat ik tot nu toe van dit verhaal begrijp is dat het enkel en alleen een kinderachtig welles nietes spelletje aan het worden is. En dat beiden hun redenen hebben, echter ben ik het niet eens met de verklaring over 2 pc's in huis.

Als ik wil kan ik nl. wel op 2 (of meer) pc's tegelijk spelen en klikken (of op 1 laptop meerdere netwerken kiezen, netwerk IP is immers leidend), WLAN, WiFi, UMTS en Laptop's lenen zich daar zeker voor pc's zitten immers niet altijd aan een kabeltje tegenwoordig.
 

DeletedUser

Nou, dan vind ik het goed geweest. Omdat het de bedoeling is van avonturiers om 24/7 te slapen en aanvallen te ontwijken, so be it. Dan doe ik dat ook wel, in ieder geval zodra jij beter bent dan.


@Dcman: Jij viel mij aan.. Je won en lachte toen. Toen ik jou daarop aanviel, en jij KEIHARD doodging.. Tja, toen begon je stoer te doen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Bij elk bericht van jou hier op het forum in deze topic zorg ik weer voor 5 KO's in je stadjes... Keuze is aan jou.... Wees je verstandig? Of verpest jij het voor je eigen leden? Hoeveel betekend het leiderschap voor jou? en hoe zon leider ben jij? Wees slim en maak de juiste keuze...

Let the games begin....

(geweldige film. "Saw" haha ;))

DCMan valt flauw. Syrniachick overwint het duel, krijgt 322 ervaringspunten en steelt van DCMan $2.

Ik denk niet dat je nog iets zal raken komende dagen :p
 

DeletedUser

Je kan wel zien wat een geweldige leider je bent...

Dat is 10 KO's

ps. Als je je huiswerk gedaan hebt had je ook kunnen lezen dat ik dagelijks Cheyenne aanval... Ook de Negerhut en Goudmijn ontbreken niet aan mijn lijstje.



TEVENS WIL IK DIT GEZEUR GESLOTEN WILLEN ZIEN.
MOCHT DEZE TOPIC NIET GELOTEN WORDEN LAAT IK MIJ ZELF BANNEN. BEN DIT KINDERACHTIGE GEZEUR ZAT!
 

DeletedUser

TEVENS WIL IK DIT GEZEUR GESLOTEN WILLEN ZIEN.
MOCHT DEZE TOPIC NIET GELOTEN WORDEN LAAT IK MIJ ZELF BANNEN. BEN DIT KINDERACHTIGE GEZEUR ZAT!

Je zoekt gewoon een excuus om te stoppen wat je eigenlijk allang wilt doen omdat je zo slecht bent :)
 

DeletedUser

Nou, dan vind ik het goed geweest. Omdat het de bedoeling is van avonturiers om 24/7 te slapen en aanvallen te ontwijken, so be it. Dan doe ik dat ook wel, in ieder geval zodra jij beter bent dan.


@Dcman: Jij viel mij aan.. Je won en lachte toen. Toen ik jou daarop aanviel, en jij KEIHARD doodging.. Tja, toen begon je stoer te doen!

Grappig... Volgens mij viel ik JOU aan omdat jij Ultra Master Krull had aangevallen...

Jij zei toen: Oh zit hij ook in The HitSquad... JA TUURLIJK NOOB ANDERS ZIT HIJ NIET IN DIE STAD!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

haha.. en die doet zo cool? pff dat hij me zelf maar eens aanvalt..

en btw DCMan , de score is 6-5 voor mij:) danku:)
 

DeletedUser

haha.. en die doet zo cool? pff dat hij me zelf maar eens aanvalt..

en btw DCMan , de score is 6-5 voor mij:) danku:)

Mijne klopt ook al niet, hij telt sommige niet mee omdat ik 'vals speelde'.
En dan nog iets, we zouden spelers testen of ze goed genoeg waren.. Waar jij nu mee bezig bent, is iedere duellist die zo stom genoeg is om jouw slaafje te zijn te recruten
 

DeletedUser

stop het topic maar, ik weet genoeg, we moeten zieliger zijn en ook hun nog meer vervelen, spammen, aanvallen. Bedankt voor alle reacties:)
 
Ik heb inderdaad rechten gestudeerd, maar of ik daarmee advocaat van de duivel ben weet ik niet!


je bent zeker niet ver in die studie rechten gekomen..,aangezien je NOOIT mijn mening gevraagd heb.
dus als je wilt oordelen....HOOR DAN ALLE PARTIJEN aan,voordat je je oordeel laat horen.

ik heb ergens geschreven dat als je de reden wil weten...je het me ingame moet vragen,want zeg ik die hier...dan gaan ze weer bannen.
hebben ze net mijn maat DCMan ook mee gedreigd.zo maken ze misbruik van hun admin-macht.

als je precies op de regels wil bannen...is er altijd wel een ergens een foutje te vinden..!!
 

DeletedUser

voor zover ik weet heb ik dat niet gezegd. maar oke,

en trouwens controleer maar wat je wilt, gebeurt toch al elke dag ofzo.

daarbij waren we eerst vrienden, totdat? volgens mij ben jij begonnen met cool doen en ons eruit kicken, om daarna boos te worden als we je aan kunnen.
toen ging je ons uitschelden.
dan ons belachelijk maken op forums en iedereen tegen ons opzetten, ik had niets tegen funjini (nog steeds niet) en ook niet tegen: p00n andriekus en dergelijke. Dit spelletje maak jij ervan.
 

DeletedUser

Aangezien het hier schijnbaar alleen maar op scheldtirades kan uitlopen sluit ik het topic maar.

Als je mensen verdenkt van valsspelen kan je hierover een supportticket sturen.

MvG,
Syrnia
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan