• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Dunorai heeft ruimte voor iedereen!

DeletedUser

Ik ben The Simmies, in de meeste werelden bouwer, en ook in w7.
Ik heb samen met een vriend en zijn neef een stad opgezet, en we zijn inmiddels met 4 leden.
Wij zoeken nog 1 bouwer en een aantal geldschieters en een paar soldaten/duellanten.

Dunorai is een snel groeiende stad (in anderhalve week naar de 1500 punten) en we vinden fun/plezier het belangrijkste.
Natuurlijk moet er wel gestort worden, vandaar dat er een donatieplicht is.
Deze donatieplicht houdt in dat je 30xjouw lvl moet storten aan dollars.
Dit moet makkelijk te halen zijn, en met momenteel 1 bouwer denken wij ook dat het voldoende is.

Wij hebben ook 1 bondgenoot, Black Rock, en zijn nog bezig met andere bondgenootschappen te vormen.

Als je interesse hebt kun je in game naar mij (The Simmies), Marwen of Komamura een PM sturen.
Ik raad aan om hem naar mij te sturen en hier te reageren, ik kijk namelijk het meest op het forum van ons drie.

wij liggen volledig rechtsonderin, in vak 40:
weststaemaput9.jpg


Alvast bedankt!

The Simmies
 

DeletedUser8307

30 x je level is verschrikkelijk veel ;)

Een level 30er moet dan 900 $ /week :eek:
 
Er staat niet dat het per week is. Persoonlijk heb ik ook zo'n systeem gehandhaafd in wereld 3: iedereen moest toen 50x zijn level in totaal gestort hebben. :)
 

DeletedUser9519

Alleen is 1500 punten niet zo snel voor anderhalve week als iedereen ook nog eens 30x zijn level moet hebben gestort.
 

DeletedUser

Er staat niet dat het per week is. Persoonlijk heb ik ook zo'n systeem gehandhaafd in wereld 3: iedereen moest toen 50x zijn level in totaal gestort hebben. :)

En level kan veranderen, dus waarop baseer jij het level?
 
Bovenaan