• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Dueltornooi 2 LVL 75+ (UITSLAGEN)

DeletedUser12793

CtrlAltDel vs Wakan

CtrlAltDel wint het duel en krijgt 191 ervaringspunten. Wakan heeft helaas geen contant geld dat CtrlAltDel kan stelen.

CtrlAltDel: -89
Wakan: -171
 

DeletedUser

- 216 LP
Levenspunten totaal
- 168 LP
Prometia wint het duel, krijgt 78 ervaringspunten en steelt van Crywolf $198.

Buiten het feit dat ik vergeten was dat ik geld op zak had laat dit weer eens zien dat ik een verdediger ben en geen aanvaller helaas helaas.
 

DeletedUser

Levenspunten totaal
- 529 LP
Levenspunten totaal
- 123 LP
Prometia wint het duel, krijgt 79 ervaringspunten en steelt van Crywolf $26.
 

DeletedUser1963

heb ik ook ik moet mijn duel nog doen voor de 1e ronde maar hij is KO en stadsloos
 

DeletedUser

Don Pellegrino

Ik heb de indruk dat dien Don Pellegrino iets in zijn schild voert...wat denken jullie xD
 

DeletedUser8307

Ik heb de indruk dat dien Don Pellegrino iets in zijn schild voert...wat denken jullie xD

@Don: Wanneer wordt je wakker dat ik je kan duelleren ? :confused:

Neelis wint het duel en krijgt 160 ervaringspunten. hannes123 heeft helaas geen contant geld dat Neelis kan stelen.

Schade bij hannes123: -165
Schade bij Neelis: -156

Zoals je ziet 9 puntjes verschil. :(
 

DeletedUser8307

hannes123 wint het duel, krijgt 163 ervaringspunten en steelt van Neelis $86.

Schade bij Hannes123: 41
Schade bij Neelis: 138
 

DeletedUser8307

Don is geblokkeert. Misschien kan een moderator zeggen voor hoe lang ? :cool: :)
 

DeletedUser8307

hannes123 wint het duel, krijgt 153 ervaringspunten en steelt van Don Pellegrino $736.

Sorry hoor maar ik ga echt niet blijven wachten. Hij = geblokkeert = niet mijn fout.
 

DeletedUser12345

Cad vs arcanine

114-135

CtrlAltDel wint het duel en krijgt 53 ervaringspunten. Arcanine heeft helaas geen contant geld dat CtrlAltDel kan stelen.
 

DeletedUser12345

arcanine vs cad

173 -169

CtrlAltDel wint het duel en krijgt 52 ervaringspunten. Arcanine heeft helaas geen contant geld dat CtrlAltDel kan stelen.
 

DeletedUser

ik viel aan:

German-Bash.org wint het duel en krijgt 213 ervaringspunten. Belle star heeft helaas geen contant geld dat German-Bash.org kan stelen.
-444
-339

hij viel aan:

German-Bash.org valt flauw. Belle star wint het duel en krijgt 107 ervaringspunten. German-Bash.org heeft helaas geen contant geld dat Belle star kan stelen.
-618
-119
 

DeletedUser12793

Phoxius vs Wakan
Phoxius wint het duel, krijgt 263 ervaringspunten en steelt van Wakan $9
Phoxius -460
Wakan -796

Wakan vs Phoxius
Wakan wint het duel, krijgt 148 ervaringspunten en steelt van Phoxius $3.
Wakan -318
Phoxius 606
 
Bovenaan