• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Dueltornooi 2 LVL 75+ (UITSLAGEN)

DeletedUser

heel lage actie

hannes123 wint het duel, krijgt 153 ervaringspunten en steelt van Don Pellegrino $736.

Sorry hoor maar ik ga echt niet blijven wachten. Hij = geblokkeert = niet mijn fout.

echt zielig, 2 weken hoor ik niks van je..
en nu ik gebannt ben en mijn agrressief zuur + werkkleren aan heb, kom jij me aanvallen.

Sterke speler ben je..
 

DeletedUser8307

echt zielig, 2 weken hoor ik niks van je..
en nu ik gebannt ben en mijn agrressief zuur + werkkleren aan heb, kom jij me aanvallen.

Sterke speler ben je..

Ik heb je een tele ingame gezonden . Is al 'n tijdje geleden maar je kan het niet beantwoorden natuurlijk.

Wil je het duel opnieuw doen, geen probleem voor mij, ook al verlies ik hoor. :) En die 2 weken... Wie zijn fout was dat dan :o Jij lag wel K.O. hé ;)

Maar goed, hoe lang ben je nog verbannen zodat we kunnen verder doen ?
 

DeletedUser9359

UITSLAGEN TOPIC ;)

Ik heb nog gezegd dat telegrammen dit soort onzin oplossen. Hannes, het is niet correct om hem off-guard te pakken. Ik stel voor om het duel opnieuw te doen.
 

DeletedUser

hmmm ik ben ko gelegd door gangsta-n.

Beetje jammer maar nu kan ik niet dueleren met slab.

Dus slab als je dit leest zullen we met 48 uur dueleren of in de inhaalronde?
 

DeletedUser

Ik viel aan:

ownage-guy valt flauw. heibert wint het duel, krijgt 123 ervaringspunten en steelt van ownage-guy $219.

heibert -159
ownage guy -880
 

DeletedUser9359

Tussenstanden zijn heel onoverzichtelijk omdat ik uit sommige poules NIKS krijg en uit andere poules heel veel. Ik zal ze geven, maar het zegt HELEMAAL NIETS!!

POULE A (6/12 afgewerkt)
1: Slab The Killer: 3
2: Prometia: 9
3: R0egner: 3
4: Crywolf: 3

POULE B (8/12 afgewerkt)
1: CtrlAltDel: 9
2: Wakan: 6
3: Arcanine: 6
4: Phoxius: 3

POULE C (5/12 afgewerkt)
1: Neelis: 3
2: Don Pellegrino: 3
3: Hannes123: 3
4: Tommerinetje: 6

POULE D (5/12 afgewerkt)
1: Belle Star: 6
2: Heibert: 3
3: Ownage-Guy: 0
4: German-Bash.org: 6

Ik zal jullie wel zeggen dat ik GEEN mails IG ga sturen dat jullie het duel moeten uitvechten. Geen gevecht = GEEN PUNTEN!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Levenspunten totaal
- 139 LP
Levenspunten totaal
- 149 LP
tommerinetje wint het duel en krijgt 121 ervaringspunten. Neelis heeft helaas geen contant geld dat tommerinetje kan stelen.
 

DeletedUser

Levenspunten totaal
- 122 LP
Levenspunten totaal
- 378 LP
tommerinetje wint het duel en krijgt 99 ervaringspunten. Neelis heeft helaas geen contant geld dat tommerinetje kan stelen.
 

DeletedUser12793

*Arcanine vs Wakan*

Wakan wint het duel en krijgt 22 ervaringspunten. Arcanine heeft helaas geen contant geld dat Wakan kan stelen.

Arcranine -649
Wakan -113


*Wakan vs Arcanine*

Wakan wint het duel en krijgt 22 ervaringspunten. Arcanine heeft helaas geen contant geld dat Wakan kan stelen.

Wakan -150
Arcanine -446
 

DeletedUser

hij viel aan:

ownage-guy valt flauw. Belle star wint het duel en krijgt 123 ervaringspunten. ownage-guy heeft helaas geen contant geld dat Belle star kan stelen.
-870 (de schade die ik deed)
-791


ik viel aan:

Belle star wint het duel, krijgt 125 ervaringspunten en steelt van ownage-guy $418.

-798
-762
 
Bovenaan