• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Dueltoernooi duellevel 50-200

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Hoi iedereen,

Ik wil graag wel een dueltoernooi op wereld 1 opstarten, zodat hij toch wat levendiger wordt, dit dueltoernooi is tot duellevel 200, als er mensen zijn die me willen helpen graag, ik weet namelijk niet precies hoe dit werkt.

Lijst:
Jt95 lv. 70 dlv. 119




Als je mee wil doen kopieer de lijst en zet je naam eronder met je normale level en duellevel.
 

DeletedUser

graag de hele lijst doen.

Zo dus:

Lijst:
Jt95 lv. 70 dlv. 119
josverboom lv. 60 dlv. 102
 

DeletedUser

50-200 gaat nooit. Iemand van duellvl 200 kan hooguit iemand aanvallen met duellvl 143.
 

DeletedUser

ik zou er 130 tot 175 van maken .;)

Of je moet er dubbel spe; van maken (bijv, jij doet 75 tot 125 en ik overig?)
OT: ik doe mee

LVL 95 DLVL 167
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ik weet dat het niet allemaal kan, maar dan kunnen we poules maken van, duellevel van 50-80 van 80-100 enz. net hoeveel er aangemeld worden.
 

DeletedUser

Lijst:
Jt95 lv. 70 dlv. 119
josverboom lv. 60 dlv. 102
corneb lv. 95 dlv. 167

Deze eerst kopieren en dan naam achter zetten!
 
dit gaat toch echt niet werken, zelfs al maak je poules gebaseerd op duellevel. Op een gegeven moment kan je niet anders dan iemand van duellevel 170 tegen iemand van 120 te laten vechten, en dan loopt alles in de soep.
 

DeletedUser

als er genoeg aanmeldingen zijn zou het wel kunnen. maar dan geen finales maar gewoon winnaars van de verschillende poules.
 

DeletedUser

ja, zou wel kunnen. Ik ben geen echte duellant, maar misschien is het handig om ook even ingame een berichtje naar de leiders van VSW en XX+aanverwante zooi te sturen. Er zijn namelijk best wat mensen die wel willen meedoen maar niet op het forum komen.
 

DeletedUser

Ik doe mee, ik ben wel geen topduelist maar met geluk kan het toch misschien lukken. ;)

DuelKrokkodil (VSW - Feral City)
Level 82
Duellevel 147
 

DeletedUser

ik doe mee ik ben lvl 46 met duellvl 66 (reddead rider)

maar waar en wanneer is hetgraag een reactie
 

DeletedUser8307

Kijk naar de data voor je iets post. Dit topic is nog van in de zomervakantie. Als er om een slotje gevraagd werd is t niet gegeven, dit is het resultaat. :)

Best slotje opzetten mods.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan