• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duelleren: Eerlijker!

DeletedUser

Hallo,

Ik zat te denken en dacht:
Huh!? Hoe kan je eigenlijk iemand die 10 uur van je af is duelleren?
Dan is dat toch eigenlijk geen goed systeem!?
Daarom heb ik dit bedacht:



Zo is het eerlijk en hoef je minder ver te reizen voor meer verschillende personen.
Zo heeft een hotel in je stad ook meer nut want dan komen er (veel) mensen naar je stad en zijn er veel mensen om te duelleren!

Je zou dit bij het oude systeem kunnen toevoegen of het oude weghalen en dit daarvoor in de plaats doen.

Graag reacties!
 

DeletedUser

Ja, en als die ander dan net even wegloopt kan je hem niet meer duelleren :p
op zich wel leuk, alleen de kans is dan opeens een stuk groter dat die persoon daar niet meer is als jij aankomt.
 

DeletedUser

Vindt ik een leuk plan maar anders heb je voor niks de doodgraver uitgebouwt
 

DeletedUser

Zo kan een hele stad in de andere gaan zitten en van daaruit iedereen een beetje neer gaan knallen.

Dat is eerlijker voor zij die goed zijn in duels en oneerlijk voor zij die er niet goed in zijn.

Nogal zwart wit uitbedacht dus en daardoor een hartstikke slecht idee.
 

DeletedUser

klik gewoon op de saloon, dan hoef je alleen maar naar die stad te lopen
 

DeletedUser

Ik vind het ver reizen om te duelleren juist goed anders wint de beste duellant altijd. En is de fun eraf.
 

DeletedUser

niet echt goed systeem..... je kunt gewoon klikken dan op naam en duelleren... dat is ook makkelijk...
en de beste duellant wint dat is toch duidelijk;)
 

DeletedUser

Zo kan een hele stad in de andere gaan zitten en van daaruit iedereen een beetje neer gaan knallen.

Dat is eerlijker voor zij die goed zijn in duels en oneerlijk voor zij die er niet goed in zijn.

Nogal zwart wit uitbedacht dus en daardoor een hartstikke slecht idee.

Hoezo bedoel je?
Kan nu toch ook?
Je gaat naar een andere stad en schiet daar iedereen neer!
Is toch het zelfde!?

@ Sven
Je kan ook zeggen dat diegene dan pech heeft en het duel gewoon doorgaat!
 

DeletedUser

Zo kan een hele stad in de andere gaan zitten en van daaruit iedereen een beetje neer gaan knallen.

Dat is eerlijker voor zij die goed zijn in duels en oneerlijk voor zij die er niet goed in zijn.

Nogal zwart wit uitbedacht dus en daardoor een hartstikke slecht idee.

bs nu valt iemand mij aan terwijl ik 10km verder op ben das echt stom , ik vind dat wanneer je duelleerd bijde mensen op het zelfde plek horen tezijn
 

DeletedUser

bs nu valt iemand mij aan terwijl ik 10km verder op ben das echt stom , ik vind dat wanneer je duelleerd bijde mensen op het zelfde plek horen tezijn

Idd alleen omdat je wel de kans hebt dat iemand wegloopt vind ik dat je als je aan het duelleren bent je het duel wel afmaakt.
 

DeletedUser

(de details van je plaatje kloppen niet, op je plaatje staat er ook een duelleer knop bij spelers die niet lid zijn van een stad. Maar dat ter zijde.)

Als ik het goed begrijp is het idee dus gewoon heel simpel gezegt dat je gewoon naar de speler met wie je wilt duelleren moet lopen inplaats van naar de stad waar hij/zij woont... dat zou inderdaad wat realistischer zijn...

Voor de eerlijkheid maakt het denk ik niet zo heel veel uit...

Maar het Geeft alleen wel wat meer nadelen voor de duellant.

* Duellant moet over het algemeen meer zoekwerk verichten om een geschikte tegenstander te vinden.(of gewoon de looptijd voor lief nemen, is geen goede keus)

* Duellant moet over het algemeen gezien meer lopen. Want er is minder kans dat er een andere/volgende geschikte tegenstander zich op de zelfde locatie bevindt... (nu kun je als je toch al in de stad bent, gewoon iemand anders uit het lijstje in de saloon pakken die ook geschikt lijkt)

* Het wordt heel lastig spelen voor een duellant als een Duel gestart is, en de duellant is al onderweg en de arbeid van de verdediger is klaar en de verdediger loopt naar een andere locatie.. dan zou de duellant automatisch moeten volgen. Waardoor de looptijd automatisch ineens langer wordt.

Of dit zou direct ingecalculeerd moeten zijn door het spel voordat je het duel start. Maar dat is niet mogelijk als de speler Actief bezig is met opdrachten inplannen en weer annuleren etc...Of je zou alleen spelers moeten kunnen uitdagen die NIET Actief aanwezig zijn. Kortom dit kan niet goed werken!

Het zou alleen het duelleren een stuk minder leuk maken.

Voor de verdediger maakt het afgezien van het feit dat de duellant dan in de buurt is/was tijdens de aanval (wat inderdaad realistischer is), geen verschil.

ik zou het persoonlijk geen positieve verandering vinden.


Dat is mijn visie op het geheel:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3686

ik ooook!

val mee het is nog goed bedacht maar mij maakt het niet uit

ik geef een 6/10
 

DeletedUser

Stel: Een duellist gaat naar iemand die op punt A staat
wanneer de duellist daar is is die persoon al in punt B
de server corrigeert dit en stuurt de duellist door naar punt B
daartegen is de persoon al in C

En als die persoon dan nog een sneller rijdier heeft gaat het al helemaal niet.

Achteraf komt de gevluchte persoon terug naar het gebied rond zijn stad en wordt terug opgemerkt door de duellist en alles begint opnieuw.

DIT IS THE WEST GEEN TIKKERTJE
 
Bovenaan