• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

duel

DeletedUser

Duellevel mag maximaal 2 levels verschil zijn met de tegenstander

Misschien dat die laffe mensen dan een keer stoppe met alle arbeiders aan te vallen, waarvan ze van te voren al 100% zeker weten dat ze winnen

Stelletje zielige scharminkels
 

DeletedUser

voor uit te dagen 2 lvl Lager

hoger mag altijd

want ik duel tegen mensen met lvl 30
 

DeletedUser

zoals het op het moment is, is het gewoon knap waardeloos
Duellanten met level 30, duel level 40
Kunnen nog gewoon arbeiders level 25, duellevel 25 uitdagen

Dit slaat natuurlijk compleet nergens op, want die arbeider doet 2 schade, en die duellant 200

En dit is dus totaal niet eerlijk, en elk kind van 3 jaar weet al wie gaat winnen
 

DeletedUser

daar gaat het ze toch niet om, ze willen alleen geld
En probeer t zelf maar, maak een arbeider aan, en geheid wordt je 10 keer zo vaak aangevallen dan als je een duellant maakt
 

DeletedUser

svennl klinkt dit niet goed

Uitdager mag maar 2 lvl lager dan tegenstanders level
Uitdager mag 10 levels hoger dan tegenstanders level
 

DeletedUser

duellevel lijkt mij het best

off weer duel verloren totaal staat nu op -15
 

DeletedUser

Moet dit ook nog gepost worden op de duitse of engelse versie?
of kan het ook hier blijven nu we hier ook een ideen forum hebben?

Want ik wil dit eigenlijk zo snel mogelijk veranderd zien, of anders een andere oplossing, in ieder geval iets om die laffe duellanten te stoppen
 

DeletedUser

svennl klinkt dit niet goed

Uitdager mag maar 2 lvl lager dan tegenstanders level
Uitdager mag 10 levels hoger dan tegenstanders level

Dat klinkt héééél fout. Dan kan iemand die (duel)level 34 iemand van (duel)level 24 uitdagen...:eek:
 

DeletedUser

idd dat klopt niet je bedoelt
--------|--------|----------
-2 levels|jou level| +10 levels

voorbeeld ben level 29
mag uitdagen tussen level 27 en 39
 

DeletedUser

ik ben arbeider en ik word niet vaak aangevallen, dus het is niet zo dat alle arbeiders per definitie tien keer meer worden aangevallen dan andere karakterklassen. Je kan jezelf hier ook tegen wapenen door bijvoorbeeld een slagwapen te nemen (staat onder 'kracht' en heb je dus ook nodig voor bouwen) en je weerstand (ook een 'kracht'-vaardigheid) te verhogen. Tot op heden heb ik 8 duels gewonnen en 12 verloren (op 1,5 maand tijd); dit vind ik niet overdreven veel, toch zeker niet zoals jij het laat uitschijnen "constant".
 

DeletedUser

dan zit je misschien op het betere deel van de kaart
maar zoviezo, als iemand van 5 levels (en 10 duellevels) hoger dan jou, jou uitdaagt, daar moet toch gewoon iets tegen gedaan worden
Want je weet al lang wie er gaat winnen, dat is gewoon oneerlijk
 

DeletedUser

dan zit je misschien op het betere deel van de kaart
maar zoviezo, als iemand van 5 levels (en 10 duellevels) hoger dan jou, jou uitdaagt, daar moet toch gewoon iets tegen gedaan worden
Want je weet al lang wie er gaat winnen, dat is gewoon oneerlijk

Kan niet, je zwamt. Je kan niet iemand aanvallen met een levelverschil an 10.
 

DeletedUser

10 duellevels wel...
ik ben toch zeker niet blind, er staat daar met koeienletters boven dat duel

SvenNL duelllevel 25, uitdager meneer lafaard, duelllevel 34

Dat van die 5 levels boven en onder je aanvallen, dat is helaas je "combat level" of hoe jullie dat mogen noemen
Duellevel is er op dit moment alleen voor de sier, en bepaald hoeveel ervaring je krijgt in een duel, verder niks
 

DeletedUser

10 duellevels wel...
ik ben toch zeker niet blind, er staat daar met koeienletters boven dat duel

SvenNL duelllevel 25, uitdager meneer lafaard, duelllevel 34

Dat van die 5 levels boven en onder je aanvallen, dat is helaas je "combat level" of hoe jullie dat mogen noemen
Duellevel is er op dit moment alleen voor de sier, en bepaald hoeveel ervaring je krijgt in een duel, verder niks

Klopt weer niks van. Je kunt iemand niet aanvallen als je duellevel een groter verschil maakt dan 5 met iemands anders duellevel. Het zit toch echt zo hoor. En trouwens, zoiets noemen wij een 'level';)
 

DeletedUser

gozer
ik heb het hier zwart op wit staan in mijn duel verslag
denk jij dat je het beter weet? dan het spel zelf?
 

DeletedUser

gozer
ik heb het hier zwart op wit staan in mijn duel verslag
denk jij dat je het beter weet? dan het spel zelf?

Beter weten dan het spel gaat niet want we hebben het over het spel... En ik denk toch echt dat het niet kan nee.
 
Bovenaan