• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

duel toernooi?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

duel toernooi? ik weet het de wereld is net begonnen. maar aangezien de eerste steden zijn uitgebouwd. ben ik benieuw wanneer er 1 gaat komen. aangezien ik er nog nooit aan mee heb gedaan:mad: weet ik niet precies het het wordt georganiseert maar wanneer komt er een(ik heb er zin in)
 

DeletedUser11811

als er mensen zijn die nu al 1 willen wil ik er wel één organiseren
deze wereld is nog niet zolang bezig dus er zijn nog een pak mensen die nog niet de juiste skills hebben.

ik zal zien aan de reacties die hier komen, en als er veel mensen willen meedoen (er zijn er 16 nodig) steek ik wel iets in elkaar ;)
 

DeletedUser

Ik ga nog even passen heb nog een boel punten te herzetten.
 

DeletedUser

Ik wil wel mee doen maar niet organiseren. Heb nog een trauma van die 2 van W1 en W2 die ik toen overgenomen heb en gecoördineerd heb. :p
 

DeletedUser

Ik wel wel meedoen op deze wereld :) kan er mss ook gekeken worden naar levels? of waar de mensen liggen ofzu ? maakt niet uit zie het wel zitten..
 

DeletedUser11811

uiteraard, er zal een minimum duellvl komen en tijdens het maken van de poules zal er gekeken worden dat mensen van dezelfde stad niet veel tesamen zitten
 

DeletedUser11811

ah, dan zal ik het niet organiseren :p

is dat echt een probleem? :o
op w6 doet skullman het en hij doet ook gewoon mee met het tornooi, alles verloopt daar prima :rolleyes:
 
Je kan jezelf natuurlijk tegen makkelijke tegenstanders zetten zodat je zeker doorgaat ;) Daarom ben ik tegen dat de leider meedoet.
 

DeletedUser11811

ik weet wel dat je daarin kan zeuren, maar van mijn kant is het zeker niet de bedoeling om tegen zwakkere tegenstanders uit te komen in de eerste ronde
hoe meer sterke je er kan uit kegelen in de groepsfase hoe beter :D

in mijn geval moet je u daar zeker geen zorgen over maken, ik ben daar objectief genoeg in

ik zou zeer graag meedoen dus als jullie vinden dat de organisator niet mag meedoen zullen jullie een andere organisator moeten zoeken :o
 

DeletedUser

Lol! Ik deed zelf ook mee aan de toernooien die ik georganiseerd heb. Het was dan ook maar een grapje. Je kan de deelnemers gewoon willekeurig bij elkaar zetten.

Ik zei het alleen omdat jij 1 van de weinigen bent waar ik wel eens van verlies en daarom liever niet heb dat je mee doet. XD
 

DeletedUser11811

dat dacht ik al :p

maar anders doen we het gewoon zo, ik organiseer het tornooi en voor ik de poules bekend maak stuur ik die door naar iemand anders die niet meedoet zodat die rap eens kan controleren, dan zijn er geen problemen meer ;)
ruud stelt zich al kandidaat zie ik :D

de kwartfinales (na de groepsfase) leggen we op voorhand vast zodat er dan geen weizigingen meer kunnen zijn

(bv, winnaar groep A tegen 2e van groep C,....)
zo bepaald de organisator alleen maar de poules in de groepsfase, de rest zal uitgemaakt worden volgens de duels in het tornooi
 

DeletedUser385

misschien ook leuk:

minimum duel lvl - max duel lvl

en dan de mensen in 4 catogorieen, gesorteerd op dat lvl

dus groep 1 is laagste etc

en dan groep 1 tegen groep 2

anders wint zowieso wel iemand die hoog is in zijn eigen groep
 

DeletedUser11811

we hadden dat eerst gedaan op w6, en daar kwamen we tot de vaststelling dat de hoge mensen rapper blijven groeien en in de rondes erna moesten ze tegen elkaar uitkomen en konden ze niet meer tegen elkaar vechten vanwege een te hoog lvl verschil, vergeet niet dat er tussen de groepsronde en de finale al een 2 tal maanden zit hé als je per week een heen en terugmatch doet

bovendien komt dat het tornooi niet ten goede omdat de spanning dan weg zal zijn op het laatste, dan zal er een supersterke tegen een minder sterke uitkomen en is de finale niet meer spannend
mijn mening over een tornooi is dat de beste moeten doorgaan naar de volgende rondes
als je 4 sterke in de groepsfase samensteekt liggen er direct al 2 uit :o
 

DeletedUser

Ik doe ook graag mee, hoewel ik waarschijnlijk niet heel ver zal komen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan