• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

duel toernooi![uitslagen]

DeletedUser

ik viel hem aan

Stamina valt flauw. Svennieboys wint het duel, krijgt 42 ervaringspunten en steelt van Stamina $92.

Duels moeten voor beide spelers uitkomen en de uitslag moet door beide bevestigd worden, deze uitslag is dus idd ongeldig (als je de regels volgt toch).
Dat jij dit niet aankan en daarom wil stoppen, moet jij weten...
 

DeletedUser

als hij 92 won dan kan jij nooit 700 kwijt zijn, je wint namelijk rond de 30% als ik me niet vergis van de verliezende partij en 30% van 700 is geen 92 ;)
 

DeletedUser12045

misschien effe stoppen met deze ruzie,los het zelf maar op.Om on-topic te blijven ik heb nu 4punten en nog 1uitdaging te gaan:D
 

DeletedUser

kraters:2
sjakie123:0

Ik heb dus gewonnen,dit due lwas wel afgesproken;)

Dit bevestig ik ik moet zeggen dat ik de 2e keer redelijk dichtbij kwam maar kraters heeft 2-0 gewonnen

ik moet nog tegen faraoman maar ook nog tegen the simmies want daar heb ik nog niet tegen gedaan omdat hij niet gelijk mee deed en hij ligt nu flauw....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Wat maakt het in hemelsnaam uit hoeveel iemand won of verloor?!
Soms heb ik echt het gevoel dat er enkel twaalfjarigen op The West spelen :/
 

DeletedUser

Wat maakt het in hemelsnaam uit hoeveel iemand won of verloor?!
Soms heb ik echt het gevoel dat er enkel twaalfjarigen op The West spelen :/

groot gelijk. alleen het nadeel is dat iedereen dan gelijk stopt met het toernooi. waardoor het allemaal heel onduidelijk word....
 

DeletedUser11811

Wat maakt het in hemelsnaam uit hoeveel iemand won of verloor?!
Soms heb ik echt het gevoel dat er enkel twaalfjarigen op The West spelen :/

het maakt wel degelijk uit
ik weet niet met welk systeem jullie spelen
maar als in een poule bv 2 mensen evenveel punten hebben op het einde van de rit dan telt de schade van de 2 onderlinge duels tussen die spelers, dus het is wel degelijk belangrijk!

als je in een verder stadium gekomen bent (bv kwartfinale) en je speelt 1 tegen 1 en je wint elk een duel, ook dan telt de onderlinge schade ;)

veel plezier nog met jullie tornooi;)
 

DeletedUser

Ik moest tegen hannes123, maar ik kon hem duelleren. Dus heb ik automatisch gewonnen XD
 

DeletedUser

het maakt wel degelijk uit
ik weet niet met welk systeem jullie spelen
maar als in een poule bv 2 mensen evenveel punten hebben op het einde van de rit dan telt de schade van de 2 onderlinge duels tussen die spelers, dus het is wel degelijk belangrijk!

als je in een verder stadium gekomen bent (bv kwartfinale) en je speelt 1 tegen 1 en je wint elk een duel, ook dan telt de onderlinge schade ;)

veel plezier nog met jullie tornooi;)

het gaat over een aantal geld niet het aantal schade:)
ze maken ruzie omdat de 1 zegt dat hij 900 kwijt is en de ander zegt 92.
 

DeletedUser

het gaat over een aantal geld niet het aantal schade:)
ze maken ruzie omdat de 1 zegt dat hij 900 kwijt is en de ander zegt 92.

Ik vind ook dat het om de schade moet gaan, omdat het aantal schade echt bij een duel hoort en dus de vaardigheden en je skills. Maar geld is gewoon iets dat je als je slim bent eerst allemaal stort en dus gaat dat NIET over duels, maar gewoon een bijzaak van het duel. :rolleyes:
 
Bovenaan