• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duel Toernooi 130+

DeletedUser

Ik heb wel een fijne poule, allemaal schietduellisten. Dus die moet ik wel aankunnen met mijn reflex. Het enige gevaar is dat ik niets hit op die personen :p
 

DeletedUser

Ik stop met het tournooi, ik zat bij karthan dus had ik ff pech en aangezien er maar 1van de poule kan doorgaan is het zinloos me er nog mee bezig te houden<:(
 

DeletedUser

Ik stop met het tournooi, ik zat bij karthan dus had ik ff pech en aangezien er maar 1van de poule kan doorgaan is het zinloos me er nog mee bezig te houden<:(

Kom kom, je hebt enkel verloren tegen mij, je kan nog punten genoeg halen tegen de andere spelers.
 

DeletedUser

Ik stop met het tournooi, ik zat bij karthan dus had ik ff pech en aangezien er maar 1van de poule kan doorgaan is het zinloos me er nog mee bezig te houden<:(

Ik heb toch duidelijk gezegd dat er 2 per poule doorgaan? :confused:

Nou aan iedereen; bij deze dan :|
 

DeletedUser3012

Ik stop met het tournooi, ik zat bij karthan dus had ik ff pech en aangezien er maar 1van de poule kan doorgaan is het zinloos me er nog mee bezig te houden<:(

Kom op, wees sportief en speel de andere duels ook. Je kunt ook 2e worden, dan ga je alsnog door. ;)
 

DeletedUser5512

kaka jong je moet wel doorzetten he? met zon instelling kom je er nooit.
 

DeletedUser1963

me too. ik kan the realest niet verslaan zonder een grote dosis geluk. ik moet dus gaan strijden voor een 2e plaats
 

DeletedUser

me too. ik kan the realest niet verslaan zonder een grote dosis geluk. ik moet dus gaan strijden voor een 2e plaats

dat ben ik ook van plan :p
maar jou tactiek en imago is lastig

nog iets anders:
ik ben KO door arkie en ik was juist weer niet KO dus ik kan mijn duels niet optijd doen :(
na het toernooi ga ik helemaal speciaal voor hem mijn punten aanpassen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1963

ik maakte toch wel een beetje kans tegen tha realest

Levenspunten totaal
- 283 LP
Levenspunten totaal
- 222 LP
Tha Realest overwint het duel, krijgt 133 ervaringspunten en steelt van Neelis $91.

was op zich best wel spannend
 

DeletedUser

Ja mijn hits waren een beetje laag helaas. Maar dat krijg je wel eens met een wapen die 30-144 hit.
 

DeletedUser1963

zekers je hitte me soms maar met 59. je kan ook op de schouders mikken. dat is je schade altijd iets hoger.
 

DeletedUser

zekers je hitte me soms maar met 59. je kan ook op de schouders mikken. dat is je schade altijd iets hoger.

Ja maar die kans is ook kleiner.

@7th: Ik kan wel zorgen dat hij je niet meer lastigvalt, alleen moet iemand dan mrmarkeman voor mij platleggen. Want arkie stuurt hem dan op mij af :p
 

DeletedUser

dat ben ik ook van plan :p
maar jou tactiek en imago is lastig

nog iets anders:
ik ben KO door arkie en ik was juist weer niet KO dus ik kan mijn duels niet optijd doen :(
na het toernooi ga ik helemaal speciaal voor hem mijn punten aanpassen

Ik heb die vraag-en-antwoorden er niet voor niks bijgezet :)
Maar als ik merk dat er meer mensen in deze tijdnood komen doe ik er wel een paar dagen bij voor de deadlines hoor ;)
 

DeletedUser

Kunnen de poules en de regels niet in je eerste post worden gezet? Het is vervelend om het elke keer op te zoeken...
 
Bovenaan