• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

duel toernooi 100+ [discussie]

DeletedUser

hallo,

hier is het discussie topic van het duel toernooi 100+ ook de schemas staan hier! misschien maar ik een in game forum aangezien er maar 4 steden mee doen.

je hebt 5 dagen voor een heen en terug duel. er zijn altijd momenten om in te halen. communicatie is uiterst belangrijk, spreek goed af wie wanneer aanvalt!


poule 1:
1.bebao
2.tinkel
3.TTerNo

poule 2:
1.maloni
2.wesss 23
3.gangsta-N

poule 3:
1.leneken
2.FCBstargate
3.damir

poule 4:
1.taranG
2.neelis
3.Ronaldg

schema:

3 januari:

1vs 2
3 rust

8 januari:

1 vs 3
2 rust

13 januari:
2 vs 3
1 rust

kwart finales:
23 januari:
1.nummer 1 poule 1 vs nummer 2 poule 2
2.nummer 1 poule 2 vs nummer 2 poule 1
3.nummer 1 poule 3 vs nummer 2 poule 4
4.nummer 1 poule 4 vs nummer 2 poule 3

halve finale:
28 januari:
winnaar KF 1 vs winnaar KF 3
winnaar KF 2 vs winnar KF 4

finale:
3 februari:
winnaar halve finale tegen andere winnaar halve finale
 

DeletedUser

Mooie poules!

Iedereen alvast veel succes & plezier gewenst! :p
 

DeletedUser6801

haha, prachtige poule zit ik, maak je borst(jes) maar nat wesssie en maloni :p
 

DeletedUser

mijn broertje heeft willekeurig nummers gekozen. ik had 3 dingen moeten aanpassen IVM bij elkaar in de stad. maar helaas zijn er 5 mensen van guns/slaug dus zitten leneken en damir bij elkaar in de poule
 

DeletedUser

ik zie dat mensen nu al besloten hebben om de duels te doen. vind ik helemaal goed. als het maar afgesproken is:D
 

DeletedUser

Worden de punten in dit topic op de eerste post erbij gezet?
 

DeletedUser

Hey allemaal!

Nu de nieuwe update met broeken & riemen er is, wordt het weer wennen.

Misschien is het verstandig om het toernooi een weekje uitstel te geven? Zodoende heeft iedereen een beetje tijd & ademruimte om de nodige spullen te kopen.

Persoonlijk zou ik dat het eerlijkst vinden momenteel.

Graag jullie mening :)
 

DeletedUser

ik vind het geen goed idee. iedereen heeft de update het zelfde en iedereen kon hem zien aan komen. en dit uitstellen is niet handig aangezien hij net begonnen is.
 

DeletedUser

Misschien was dat toch een goed idee van Maloni... :D
maar ja bebao heeft ook gelijk... --> ik wist ook dat het ging komen meer niet wanneer...

:huh:
 

DeletedUser6801

maarja, de een heeft heel veel geld, en heeft lekkere spullen, en de ander niet, brengt wel grote verschillen.

Maarja, als je gewoon voor 23 januari alle poule duels hebt gespeelt, moet lukken toch, binnen een week heb je hopelijk wel wat duelkleding
 

DeletedUser

ik moet nog 1 duelletje doen met tinkel. maar de 2de ronde kan al beginnen!
 

DeletedUser6801

zou de stand bij kunnen gehouden worden in één van de twee topics, aub...
 

DeletedUser

ik zal morgen een stad plubliceren. zelf ben ik helaas flauw gelegt door iemand van dit toernooi terwijl ik nog werk kleding aan had. dus zal mijn duel tegen tinkel in de inhaal ronde gedaan moeten worden...
 

DeletedUser

ik heb een mededeling:
ik ga stoppen met het duel toernooi na de poules. ik ga omzetten tot avonturier dus kan ik niet meer winnen. ik ga nog wel door met de poules maar TTerNo en tinkel gaan door(wat ze ook al zouden doen als ik niet stop:p)
 

DeletedUser

Won tinkel van jou? Want dan is hij 1e. Ik speelde namelijk gelijk tegen jullie beide ;P
 

DeletedUser

kheb pas 1 keer tegen tinkel gespeelt.
in overleg hebben we besloten dat tinkel nummer 1 is geworden!
feli wess, gangsta jullie zijn ook al door. laatste duel zal beslissen wie 1 en wie 2 wordt dus wie tegen tinkel moet en wie tegen TTerNo!
 
Bovenaan