• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

duel idee

DeletedUser

zou het geen leuk idee zijn om bij een duel ook spullen in de rugzak te kunnen stelen please reacties!
 

DeletedUser

Kan wel bijzonder pijnlijk zijn als je bijvoorbeeld mijn edele vest ($9500) eventjes meeritst. Ik denk dus ook dat er niet veel mensen hier voor te vinden zouden zijn..
 

DeletedUser

Inderdaad ja,ik liever niet ;)
Anders is het meteen veel geld weg !
 

DeletedUser

Je bent zelf zeker een duellant? Avonturiers en arbeiders zijn hier niet voor te vinden denk ik. Het geeft de duellanten wel erg veel voordeel
 

DeletedUser

Ja maar ik loop nog steeds met een scherpe sootdolk en een hogwaardige voorlader het zou zonde zijn als die weg was want ik ben er nog een te laag level voor.
 

DeletedUser

als je bijvoorbeeld 10 veilige plaatsen en de rest onveilige plaatsen hebt dan kan dit een aardig goed idee zijn, heb je een waardevol item teveel? peg die kan dan met kanspercentage worden meegestolen
 

DeletedUser3874

Kan wel bijzonder pijnlijk zijn als je bijvoorbeeld mijn edele vest ($9500) eventjes meeritst. Ik denk dus ook dat er niet veel mensen hier voor te vinden zouden zijn..

Ik ben al zo één van die personen, gewoon omdat m'n duellevel heel laag is kan een persoon level 16 al duelleren met mij (verlies dan ook vaak). Gevolg als level 29 heb ik vaak betere voorwerpen in m'n rugzak zitten dan die personen, als ik dan iets zou kwijtspelen gaat het me een hele noot kosten zeker als je er nog eens het verlies aan geld dat je op zak hebt (als je er al op zak hebt) moet gaan bijtellen.

Zoals vaak bij die ideeën gaat het er telkens om, om duellisten extra zaken te geven. Echter heb ik nog niet veel ideeën gezien om iets voor arbeiders/avonturiers te doen. Wederom is dit naar mijn inziens een idee dat de balans er al helemaal gaat uithalen, het enige level dat nog gaat meespelen dan is het duellevel...
 

DeletedUser

Als het om je duelevel gaat kan het ook wel handig zijn hoe hoger duellevel hoe minderkans dat er wat gestolen word
 

DeletedUser4891

dan zou ik doen dat het minder dan een bepaald bedrach waart moet zijn en geen opdrachtvoorwerpen maar ik ben avonturier dus tegen
 

DeletedUser

Of je nou soldaat, avonturier of duellant bent, het stelen van spullen is gewoon een stom idee. Immers: als speler heb je de keuze je geld op de bank te zetten óf om te zetten in spullen (aangezien door de prairies wandelen met 6000 dollar op zak niet heel handig is). Als die spullen ook nog gestolen kunnen worden is natuurlijk volledig de lol van het spel af, want hoe kan ik in hemelsnaam mijn Edele Witte Hoed beschermen dan? Hem op de bank zetten? Verstoppen in mijn sok? En waarom zou ik hem uberhaubt nog kopen dan? En als ik hem niet meer koop: wat doe ik dan met mijn geld? Heb ik het dan nog wel nodig en zo nee, waarom speel ik dit spel dan nog?

Lekker gewoon houden op het stelen van geld, daar worden sommigen mensen al gefrusteerd genoeg van :D en voorderest geen grappen......
 

DeletedUser3874

.... en geen opdrachtvoorwerpen...

Kijk dat is nu een goede opmerking het vetgedrukte dan wel. Zodra je zaken van iemand kan gaan stelen gaan er zo'n dingen dus ook kunnen gebeuren en krijgt de support weer meer berichtjes omdat iemand z'n brief (of dergelijke) gestolen heeft... Verder ga je dan ook dus weer bekomen dat iemand wil gaan cheaten. Een bevriende arbeider met een hoog gewoon level en veel geld koopt een heel duur product en verkoopt al z'n andere producten behalve dat ene. Een duellist komt op de proppen en valt hem aan, hij valt flauw. Gevolg er is maar 1 product in die arbeider z'n tas (die jas, or what ever). Gevolg die duellist waarvoor hij het kocht heeft een top product erbij waar hij niks moest voor doen. Gevolg cheatgevoeligheid van dit geheel. Denk dat zulks ook niet vergeten mag worden.
 

Deleted User - 486404

Persoonlijk vind ik dit een idee dat misschien nog wat beter kan uitgewerkt worden. Zomaar voorwerpen laten stelen dat is puur voordeel voor de duellanten. Ik zou dan eerder mogelijk maken dat je voorwerpen ook op de bank kan zetten en dat je bijvoorbeeld zoals geopperd is hiervoor ook een paar veilige slots hebt. De rest kan dan gestolen worden. Dan is het je eigen risico om meer waardevolle voorwerpen op zak te hebben dan je veilige slots hebt. Verder zou ik dan ook de bank slots niet onbeperkt laten zodat je enkel de waardevolle stukken op de bank zet, moet kiezen tussen de waardevolle voorwerpen enzovoort.

Het stelen zelf lijkt mij ook enkel mogelijk als de tegenstander flauw is gevallen om het een beetje realistisch te houden. Ik denk niet dat je in iemand zijn rugzak kan zitten als je hem tegelijk langs voren aanvalt... dus enkel als je de tegenstander flauw laat vallen...
 

DeletedUser

Persoonlijk vind ik dit een idee dat misschien nog wat beter kan uitgewerkt worden. Zomaar voorwerpen laten stelen dat is puur voordeel voor de duellanten. Ik zou dan eerder mogelijk maken dat je voorwerpen ook op de bank kan zetten en dat je bijvoorbeeld zoals geopperd is hiervoor ook een paar veilige slots hebt. De rest kan dan gestolen worden. Dan is het je eigen risico om meer waardevolle voorwerpen op zak te hebben dan je veilige slots hebt. Verder zou ik dan ook de bank slots niet onbeperkt laten zodat je enkel de waardevolle stukken op de bank zet, moet kiezen tussen de waardevolle voorwerpen enzovoort.

Het stelen zelf lijkt mij ook enkel mogelijk als de tegenstander flauw is gevallen om het een beetje realistisch te houden. Ik denk niet dat je in iemand zijn rugzak kan zitten als je hem tegelijk langs voren aanvalt... dus enkel als je de tegenstander flauw laat vallen...

Als ie flauwgevallen is krijgje 1 voorwerp wat nier op bank staat ja :) maar niet gewoon gaan stelen bij een duel winst
 
Bovenaan