• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duel discussietopic

DeletedUser

Om svinc zijn werk wat makkelijker te maken creëer ik dit topic:D

Hier kun je duels plaatsen en erover discussiëren. Let wel op dat je alleen over duels of duelleren praat.
 

DeletedUser

Levenspunten totaal
- 2137 LP
Levenspunten totaal
- 199 LP
GreatRene overwint het duel en krijgt 579 ervaringspunten. Tha Realest heeft helaas geen contant geld dat GreatRene kan stelen.

Volgens mij is dit nu het nieuwe record op the-west.nl :cool:
 

DeletedUser

Levenspunten totaal
- 2137 LP
Levenspunten totaal
- 199 LP
GreatRene overwint het duel en krijgt 579 ervaringspunten. Tha Realest heeft helaas geen contant geld dat GreatRene kan stelen.

Volgens mij is dit nu het nieuwe record op the-west.nl :cool:

-2137!?Echt waar!?
 

DeletedUser

Levenspunten totaal
- 2137 LP
Levenspunten totaal
- 199 LP
GreatRene overwint het duel en krijgt 579 ervaringspunten. Tha Realest heeft helaas geen contant geld dat GreatRene kan stelen.

Volgens mij is dit nu het nieuwe record op the-west.nl :cool:


Gefeliciteerd!!:D
Dat is eigenlijk ook voor jou een record,2 keer de hoogste schade van .nl verbeteren op 2 dagen.:D
 

DeletedUser

jaja, dat doe je goed
ik denk dat er wel meer mensen gaan proberen om hun record te verbeteren door jou aante vallen

moest ik genoeg schieten hebben dan zou ik het ook eens proberen :p
 

DeletedUser5512

wat vernederend, verliezen van srebbo :eek:, ik zal vanmiddag proberen goed te zetten
 

DeletedUser5512

Kan je me dan leren hoe je iemand duelleert als je k.o. bent:D

ja ik heb systeem gehackt :p nee joh toen was ik nog niet ko,
even ter reactie van het duel oli4g, als ik nou niet ko was zou ik er ook snel op af rennen:eek:
 

DeletedUser

Ik reageer hier ff op je post in het andere topic Stealther. Voor ik weer billenkoek krijg voor offtopic gaan.

Nou, de vorige keer was niet helemaal eerlijk. Ik droeg toen namelijk later aanvalskleren en het legerrevolver toen jij me aanviel omdat ik iemand wilde farmen en zo weinig mogelijk schade wilde doen. Dus dat je toen verloor was eigenlijk nog mazzel voor mij want ik had echt noobkleren aan. Dat kon jij trouwens niet weten want op het moment dat jij aanviel droeg ik nog wel mijn goede kleren.

Deze keer was echter een eerlijk duel. Ik ben verbaasd moet ik zeggen. Dat doen we nog eens over zou ik zeggen. Ik verlies niet zo vaak en ik verlies al helemaal niet graag. :D

Maar netjes gedaan! En dik 600 ep. Dat schiet tenminste op. :eek:
 

DeletedUser123

Stealther overwint het duel, krijgt 20 ervaringspunten en steelt van Lytho $174.
178-741
mooi afgesproken duel hij deed gelukkig zn duelkleren aan =)

en nu mag ik weer verder ouehoeren =)
ow dat gedeelte wist ik inderdaad nog niet :p

ja inderdaad iedereen had genoeg levens en de leuke spulletjes aan dus gaan met die banaan :p
ik ook niet maar dat hoort erbij :p en deze keer had ik geluk misschien volgende keer mis ik teveel en raak jij meer
ja 600 is heerlijk moet nog iemand terug inhalen op de ranglijst dus dit helpt goed
 

DeletedUser123

Nou dan heb ik wss wel geluk dat ik net lag te pitten :D

eindelijk kon ik is kijken of n0ddy ook zon succes is als freewilly :D

0-713
n0ddy valt flauw. Stealther overwint het duel en krijgt 478 ervaringspunten. n0ddy heeft helaas geen contant geld dat Stealther kan stelen.
 

DeletedUser

pfft maar ik had net wat duels achter de rug he :p

Ik kom je wel is in de aanval opzoeken :cool:
 

DeletedUser123

ja oke maar je wist dat ik er was en ik heb 0 schade en je ging pas in ronde 8 neer :p
is goed =) over 48uur precies :D
 
Bovenaan