• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duel Account

DeletedUser

Hoi,

Aangezien veel mensen stoppen op the west wil ik graag weten of ik iemand zijn account voor W1 mag. Dit is volledig volgens de regels aangezien ik niet op W1 speel.
Ik heb voorkeur aan duelaccount.

Alvast bedankt!
Undorai
 

DeletedUser8307

Euhm nee. En ik heb daar toch geen duelaccount.
En veel mensen stoppen? Ja, maar wees niet lui en maak je zelf een account aan.
 

DeletedUser5512

als er nog iemand zegt dat hij gaat stoppen zal ik hem naar dit topic doorverwijzen, maar zo snel zou ik niemand weten
 

DeletedUser

Er stoppen de laatste tijd veel mensen dus dan kan beter iemand anders er nog van genieten
 

DeletedUser

je kan tog ook gewoon zelf trainen ik was een lange tijd in actief en ik ben nu weer al bijna lvl 10>.< maar ik ga der voor en ik heb hed geduld maar iemand acc overnem is inderdaad wel handiger ja ;)
 

DeletedUser14970

Ik zit in een duelstad. Daar zijn pas 3 mensen uitgezet door inactiviteit. maar staan nu nog op dezelfde plaats. Ze lijken dus ineens gestopt. Ik geen je de accountnamen maar zie jij dan maar wee contact te krijgen en het wachtwoord te vragen.. :p En misschien spelen ze nog andere werelden, dan lijkt me ook dat je het wachtwoord niet krijgt. : erikjansens, Harrythebest en L.Stanhope
 

DeletedUser8307

Die HarryTheBest is niet zo schitterend. Rest valt wel nog mee, maarja wie zegt dat je de accounts ook gewoon krijgt? Niet omdat een speler even inactief is dat hij/zij daadwerkelijk niet meer actief is...
 
Bovenaan