• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Doodgraver

DeletedUser9519

Ik heb zelf wel eens het probleem gehad dat er iemand bij mij in de stad kwam shoppen, iemand van een andere stad duelleerde en direct in mijn doodgraver als beste duellant van de stad stond, dat vind ik natuurlijk niets, want later was hij gewoon weer in zijn eigen stad.

Daarom vind ik dat wanneer zo'n persoon uit jouw stad gaat, hij ook uit de doodgraver verdwijnt en dat er gewoon iemand onder hem in de doodgraver komt te staan die wel in de stad woont.
 

DeletedUser

Het lijkt mij beter om dan te doen:

Beste inwoner als duellist.
Best duel van de stad.
Bij de onderste staat dus ook spelers die tijdelijk in de stad hebben gezeten en bij de bovenste alleen die momenteel in de stad zitten ;)
 

DeletedUser

Ik heb zelf wel eens het probleem gehad dat er iemand bij mij in de stad kwam shoppen, iemand van een andere stad duelleerde en direct in mijn doodgraver als beste duellant van de stad stond, dat vind ik natuurlijk niets, want later was hij gewoon weer in zijn eigen stad.

Daarom vind ik dat wanneer zo'n persoon uit jouw stad gaat, hij ook uit de doodgraver verdwijnt en dat er gewoon iemand onder hem in de doodgraver komt te staan die wel in de stad woont.

Goed idee.
Als enkel de stadsleden zichtbaar zijn is het veel beter.

9,5/10

Heb zelf het probleem opp W1 :p
 
Het lijkt mij beter om dan te doen:

Beste inwoner als duellist.
Best duel van de stad.
Bij de onderste staat dus ook spelers die tijdelijk in de stad hebben gezeten en bij de bovenste alleen die momenteel in de stad zitten ;)

Dit lijkt me zelfs nog beter.
 

DeletedUser8307

Ik vind het ook niet slecht. :)

Maar stel nu dat hij gaan shoppen is en terugkeert ? Dan wordt hij toch weer de beste hoop ik ;)

4/5 => Goed idee, behalve mijn vraagje beantwoorden ;)
 

DeletedUser9519

Ja natuurlijk. Het werkt ongeveer hetzelfde als bij de inwonerslijst, als je er niet meer tussen staat dan staat er ook niet meer hoeveel je gestort hebt, hoewel je misschien wel het meeste gestort hebt.
 
Bovenaan