• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Diversiteit handwerkranglijst

Hey the-west,

bij de handwerkranglijst staat een kopje met diversiteit ( http://prntscr.com/jqp3mw ) en ik snap niet hoe dat precies werkt. laatst had ik in een keer 1000 houtskool gemaakt (met 107 perfecte dingen) en toen kwamen er volgens mij ongeveer 15 punten bij diversiteit bij en ik heb geen idee hoe dat komt.

weet iemand dit?

kusjes,

c-forlife
 

DeletedUser14167

Wortel(totaal aantal gemaakte houtskool) en dan voor elk craftproduct dat je kunt maken dit bij elkaar optellen. Dus als je voor het eerst 100 houtskool maakt, krijg je er 10 bij, als je er 100 maakt nadat je er al eerder 1000 hebt gemaakt, krijg je wortel 1100 - wortel 1000 erbij, dat is ongeveer 1.5 maar. Dus beste is zoveel mogelijk maken van verschillende craftproducten
 
Voor Diversiteit wordt van ieder handwerkproduct gekeken hoeveel je er totaal hebt gemaakt, daar wordt de wortel van genomen en die 35 getallen worden bij elkaar opgeteld. Dus stel je hebt in totaal 36 messen, 25 pannen en 49 geslepen wapens gemaakt dan is je diversiteit √36 +√25 + √49 = 18. Maak je op een later tijdstip nog 28 messen erbij dan komt je diversiteit op
√64 +√25 + √49 = 20.
Stel je geeft aan dat je 1000 houtskool wilt maken en dat dit door perfecte resultaten 1100 wordt, dan worden naar mijn weten die 1100 bij je totaal voor dat product opgeteld en daarmee ook de diversiteit berekend.
 
Bovenaan