• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie: Tribalwars

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Lol volgens mij is zeker 90% hier afkomstig van tribalwars he? om eerlijk te zijn vind ik dit veel leuker dan tribalwars :D
 

DeletedUser

Ik niet :). Komt omdat je in tribalwars meer teamwork nodig hebt tot nu toe, maar we zullen zien, we zullen zien :D.
 

DeletedUser

kwa kwaliteit is dit stukken beter
team spirit/teamwork is hier nog wat werk aan
maar dat zal in der loop der tijd verranderen als we eenmaal een stad hebben
 

DeletedUser

Geen probleem als jullie gaan doorpraten in het al bestaande topic Discussie: Tribalwars
 

DeletedUser

Boeiend dat er al een is antwoord jij tog lekker daar praten andere hier :p
 

DeletedUser

ken jij het begrip: "Je mag hier spammen"
"dit forum is bedoelt om lekker te praten over alles en ook spammen":D
 

DeletedUser

lol precies maar niemand houdt je tegen om op dat forum over tw te praten :D
 

DeletedUser

ik denk dat ie daarmee wilt zeggen dat het niet zoon groot probleem is :p
 

DeletedUser

dit topic mag idd weg
2 topics over hetzelfde onderwerp zijn niet nodig
 

DeletedUser

er zijn zoveel meerdere topics over hetzelfde wat is nou het grote probleem dat er dezelfde zijn
 

DeletedUser

er zijn zoveel meerdere topics over hetzelfde wat is nou het grote probleem dat er dezelfde zijn

En dit is ook niet het enige topic waar ik deze reactie heb achtergelaten. Maar als de ene het doet, hoef jij het toch ook niet te doen :rolleyes:
 

DeletedUser

ik doe het ook niet omdat andere het ook doen hoor maarja laten we er geen probleem van gaan maken zal wel verwijderd worden :p
 

DeletedUser

het is een nieuwe uitdaging.

maar verder is hier al een topic over.
 

DeletedUser

Hmm zal wel komen omdat er veel geadverteerd word via tribalwars, als dat momenteel niet de enige is.
 

DeletedUser

ikke ook

ik kom zelf ook van tribalwars ben een fanatieke speler ervan momenteel heeft me ventjuh het overgenomen want ik wilde eens wat anders
 

DeletedUser

op TW heb ik nu op w6 1.200.000 punten, maar de uitdaging is er daar een beetje van af......:o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan