• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Nieuwe migratieroutes

DeletedUser4007

met die mogelijkheden tot migratie.

is inno ook van plan om werelden te sluiten als ze vanwege migratie nog inactiever worden?
 
Die kans bestaat, maar verder is daar op dit moment nog geen zinnig woord over te zeggen omdat er nog niks definitief is. :)
 

DeletedUser12345

hey nillie, denk ik zelf ook maar ik vraag het liever voor ik een dom besluit neem ;)
 
migratie openzetten voor arizona was naar mijn mening niet nodig.
de fortgevachten zijn (als der geen werkevent is) van ongeveer gelijke kwaliteit als Colorado en Dakota.
 
Laatst bewerkt:
El do is te nieuw nog. Ben ik bang

Tja, ergens vind ik dat een beetje onzin. Enige redenen die ik kan bedenken zijn skill verschil en levelverschil. In het eerste geval blijf je als eldo speler altijd in het nadeel omdat ik met mn bris acc al 4 jaar AP en VP heb kunnen scoren (tenzij je nuggs in VP's gaat steken), in het 2e geval zit er uiteindelijk een cap van 150 op, dus dat verschil wordt vanzelf kleiner.
 
Aan de ene kant vond ik het niet nodig om Arizona routes ook open te zetten (heeft hier iemand om gevraagd überhaupt? :p). Er is nog wel genoeg potentie op die wereld op vele vlakken. Aan de andere kant denk ik ook dat het gezien kan worden als uitstellen van het probleem.

Verder wat betreft w7 en briscoe, lijkt me dat prima. Alleen achteraf wel een beetje dom dat je vanaf w7 naar briscoe kon migreren :p
 
Aan de ene kant vond ik het niet nodig om Arizona routes ook open te zetten (heeft hier iemand om gevraagd überhaupt? :p). Er is nog wel genoeg potentie op die wereld op vele vlakken. Aan de andere kant denk ik ook dat het gezien kan worden als uitstellen van het probleem.

met die logica kan je net zo goed de migratie voor alle werelden openen , wat dat zal der uiteindelijk ook aankomen
 
Muf het is leuk dat je luistert naar de spelers en zo, maar het probleem met Briscoe is niet het spelersaantal maar een te veel aan deffsletten en migratie zal dat probleem alleen maar doen overslaan naar de "gezonde" werelden.
Arizona heeft zelfs geen problemen en is echt heel erg ok als wereld. Sterker nog: ik zou geen betere wereld dan ari kunnen bedenken om naar toe te migreren, de FGs zijn daar gewoonlijk beter en langer dan waar dan ook.
Ik vind dit echt verschrikkelijk stom :unsure:
 

DeletedUser16209

Muf het is leuk dat je luistert naar de spelers en zo, maar het probleem met Briscoe is niet het spelersaantal maar een te veel aan deffsletten en migratie zal dat probleem alleen maar doen overslaan naar de "gezonde" werelden.
Arizona heeft zelfs geen problemen en is echt heel erg ok als wereld. Sterker nog: ik zou geen betere wereld dan ari kunnen bedenken om naar toe te migreren, de FGs zijn daar gewoonlijk beter en langer dan waar dan ook.
Ik vind dit echt verschrikkelijk stom :unsure:

migratie van bris kan ik zeer goed inkomen, en heb er ook voor gestemd.

migratie van arizona snap ik ook niet helemaal, die wereld draait nog wel goed dacht ik.
 
Inderdaad, in plaats van de routes te openen weg van Arizona zou het beter een van de mogelijke migratieopties moeten zijn voor de andere werelden.
 
Het feit dat de migratie mogelijk is betekent dat, tenzij helemaal niemand er van gebruikt, dat deze werelden onvermijdelijk gesloten zullen worden... Mag ik dan wel vragen om dat op z'n minst 85 dagen op voorhand aan te kondigen?
Je kan nl maar om de 80 dagen een account migreren en ik ga het pas doen als ik echt niet meer kan :p
 

DeletedUser1448

maar het probleem met Briscoe is niet het spelersaantal maar een te veel aan deffsletten en migratie zal dat probleem alleen maar doen overslaan naar de "gezonde" werelden.

Defsletten? Waarom zou je in godsnaam deffen?? Een goede aanval wint altijd, hoe goed de def ook wel is (dat is bewezen met het fg event). Als ik mocht kiezen zou ik elk fg aanvallen omdat je in de aanval gewoon veel meer schade doet. Aanval is veel te OP.

Maar goed,

leuk dat die migratieroutes open zijn. Kan ik eindelijk weg van briscoe en mijn foutje van enkele jaren geleden rechtzetten :laugh::laugh:
 
Defsletten? Waarom zou je in godsnaam deffen?? Een goede aanval wint altijd, hoe goed de def ook wel is (dat is bewezen met het fg event). Als ik mocht kiezen zou ik elk fg aanvallen omdat je in de aanval gewoon veel meer schade doet. Aanval is veel te OP.

Maar goed,

leuk dat die migratieroutes open zijn. Kan ik eindelijk weg van briscoe en mijn foutje van enkele jaren geleden rechtzetten :laugh::laugh:

Nergens zijn er mensen met een gelijkwaardig aantal duelpunten :p
 

DeletedUser15791

migratie route ook voor eldorado laten gelden , is een leuke en prettige wereld om op te spelen en hoe meer ziel hoe meer vreugd .
 
Bovenaan