• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie: Community Rapport Januari

DeletedUser15117

lead a trading office 125 bad with a common product
stamina, schieten, handel drijven, handel drijven, handel drijven

Als dit natuurlijk een mooie vindwaarde heeft.
 
ik heb ook ff mijn oude acc daar gereactiveert, maar om de een of andere reden ben ik terug lvl 4 ipv 25 :p
maakt niet uit want het is toch te laag om die jobs te zien xp
maar ik ben wel heel nieuwsgierig, die middelste county is zeer interessant! alle hoge lvls zullen daar moeten rondlopen, wat een feest voor duellanten :D
 
Roadmap wordt toch nooit nageleefd :p

Een roadmap is dan ook geen belofte, maar iets om aan te geven waar over nagedacht is, en mogelijk verder wordt uitgewerkt. Als het dan verder wordt uitgewerkt kan altijd besloten worden dat het niet helemaal in het spel past, of dat ze er momenteel geen tijd voor hebben.
 

DeletedUser

bv7l.png
 

DeletedUser15117

Er is inderdaad een arbeid waarbij je een 'tas met een vaak voorkomend product' kunt vinden.
 

DeletedUser905

Er is inderdaad een arbeid waarbij je een 'tas met een vaak voorkomend product' kunt vinden.
Dit is de arbeid met de grote vindwaarde, maar je vindt niet vaak iets merk ik ..

Gevonden tot nu toe:
Fancy Talisman $8100 inkoop
Precise Buntline $7250 inkoop
Brown Cartridge Belt $4000 inkoop

Met vindwaarde $3553-$10661 al 23x gedaan en pas 3 dingen gevonden. Wel al een hoop van die tassen met een vaak voorkomend product gevonden :p

Wat me trouwens opvalt:
Bij die arbeid kost t 12 nuggets om t product te kopen en in de shop kost het 17 :p
 

DeletedUser14421

harres heeft met max vindwaarde van 11175+zo'n blaadje van 50 arbeidspunten; een gele gevederde hoed of zoiets van 11250 gevonden
 
Bovenaan