• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Di Calabria zoekt bouwers!

DeletedUser

Onze stad zoekt bouwers met een minimaal bouwlevel van 40!
Als bouwer in onze stad ben je uitgesloten van enige bijdrage aan de stadskas! Je hoeft dus niet te doneren!

Kun je hier aan voldoen en heb je interesse in een invite? Stuur dan een bericht naar whitedogg!

MvG


Capi Di Calabria
 

DeletedUser

Dit klopt exact, als bouwer in Di Calabria hoef je niet te doneren.
Ik kan het weten, omdat ik 1 van de bouwers was.
De reden waarom je niet hoeft te doneren, is omdat Di Calabria hetzelfde smerige spelletje speelt als The East: mensen worden uitgenodigd, moeten doneren en worden weer weggetrapt!

Mijn advies: Ga alleen in op dit aanbod als je inderdaad op die laffe manier het spel wilt spelen...


Groeten,


Cavaco
 

DeletedUser1123

Als jij het laf vind dat wij mensen aanvallen die ons lastig vallen, boeien!
Zo is het spel nou eenmaal, je mag mensen aanvallen, en die mogen terug aanvallen, als jij hier niet tegen kan, hou je mond dan gewoon en ga niet jaloers zitten doen.
 

DeletedUser

Bedankt voor de overbodige info Cavaco ;) Dat jij gekickt word, wil niet zeggen dat iedereen gekickt word. Of vind je jezelf zo oppemachtig dat jij jezelf 'iedereen' wilt noemen.

Als mensen gekickt worden, is dat met reden! Maar ja, als je dit verhaaltje gelooft, dan ben je sowieso al niet geschikt voor Di Calabria want wij zoeken mensen die wel verstand hebben!

Grtz

Di Calabria
 

DeletedUser

Dat ik gekickt wordt??

Hahaha, je fantasieen worden steeds mooier!

Ik ben zelf er uit gestapt, omdat ik het niet eens ben met het feit dat jullie het vertrouwen van mensen misbruiken.
Als je beweert dat je mij gekickt hebt, zijn jullie dus niet alleen lafaards, maar ook nog leugenaars...

Blijkbaar kunnen jullie alleen middels lafheid en leugens een stad opbouwen en daar bedank ik voor...

Mensen, denk goed na voor je in dit slappe aftreksel van The east wil komen...

Oh ja, Angelo, het feit alleen al dat ik uit de stad gestapt ben, laat zien dat ik meer verstand heb dan de inwoners van Di Calabria..

Enne, Diedes, klets niet over dat je mensen aanvalt die je lastigvallen, want in het forum heb je gewoon een onderwerp over wie de vast leden zijn en welke leden aangenomen, geplunderd en weer gekickt mogen worden.
Dat zijn geen mensen die je lastig vallen, dat zijn mensen die denken dat je te vertrouwen bent. Niets meer, niets minder...
 

DeletedUser

Kijk dat jij nu gewoon probeert de zaak te verdraaien zegt meer over jou dan over ons.

Jij probeert ons nu zwart te maken omdat je eruit gestapt bent, DAT is pas laf. Maar ga vooral zo voort, wij komen er wel, dat betwijfel ik bij jou ;)

Succes ermee!
 

DeletedUser

En trouwens, ik denk dat je niet begrijpt wat Diedes bedoelt, want ook zijn woorden verdraai je weer fantastisch Cavaco! Bravo!

Hij heeft het over aanvallen en niet over kicks en andere shit waar jij nu weer mee zit. Dat jij de uit de stad stapt is je eigen keuze! Voor jou 10 andere gast. Je denkt dat de stad zonder jou niet meer kan draaien, nou dan zit je ernaast!

Dus shut up en kap met mensen hun woorden te verdraaien en onze stad zwart te maken. Want de uitspraak "slap aftreksel van The East" is niet te bewijzen en kan dus gezien worden als een belediging, maar dat terzijde ;)


Maar uh...kan een mod hier een slotje op doen voordat het niveau van Cavaco onder het nulpunt daalt!. Dank!
 

DeletedUser1123

Enne, Diedes, klets niet over dat je mensen aanvalt die je lastigvallen, want in het forum heb je gewoon een onderwerp over wie de vast leden zijn en welke leden aangenomen, geplunderd en weer gekickt mogen worden.
Dat zijn geen mensen die je lastig vallen, dat zijn mensen die denken dat je te vertrouwen bent. Niets meer, niets minder...

? Wat lul jij nou helemaal dan? Snap niks van dat turks.
www.leernederlands.nl
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Oh man, jullie zijn werkelijk te triest voor woorden.
Maar goed, als je denkt op die manier recht te kunnen praten wat krom is, ga je gang.

Enne, Diedes, ik kan me voorstellen dat het moeilijk voor jou is, als VMBO je al met moeite lukt, om ABN te kunnen begrijpen.
Wellicht is er een glansrijke carrière voor je weggelegd bij de sociale werkplaats, kun je mooi rieten manden maken, iets wat ze ook in het Wilde Westen al deden, zodat je je ook IRL wellicht een échte cowboy voelt...prutser!
 

DeletedUser1123

Oh man, jullie zijn werkelijk te triest voor woorden.
Maar goed, als je denkt op die manier recht te kunnen praten wat krom is, ga je gang.

Enne, Diedes, ik kan me voorstellen dat het moeilijk voor jou is, als VMBO je al met moeite lukt, om ABN te kunnen begrijpen.
Wellicht is er een glansrijke carrière voor je weggelegd bij de sociale werkplaats, kun je mooi rieten manden maken, iets wat ze ook in het Wilde Westen al deden, zodat je je ook IRL wellicht een échte cowboy voelt...prutser!

Tjongejonge, ten eerste ik doe Havo
Ten 2e jij hebt ook echt geen mensen kennis
ten 3e wat lul jij nou weer dom
ten 4e Ik begrijp al de heletijd niet wat je bedoelt, want je verdraait mijn woorden
ten 5e bespaar de moeite om mij in negatief daglicht te zetten


P.s Sven, angelo heeft ban vanwegen dubbel account:p
 

DeletedUser1123

nee dat was het niet was wegens dubbel account
zijn hoofd account was gebant en toen ging ie verder op die:p
 
Bovenaan