• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

de moord bewijs vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Ik ben dus bezig met de moord en moet nog een paar dingetjes vinden.
Het probleem is alleen dat ik al 3 dagen bezig ben en nog steeds niks heb gevonden op geen van beide werelden waar ik bezig ben...

Hoort het zo lang te duren? Ik ben namelijk bang dat ik eeuwen moet zoeken, want in die opdracht ervoor staat dat hoe langer het duurt hoe moeilijker het is bewijs te vinden, maar die opdracht was op w7 al een half jaar geleden denk ik onderhand...
Is dit echt zo of is dit maar een verhaaltje om het leuk te maken????

PS: ja, ik ben al bij die opdracht. Ja, ik heb de foto vast. En ja, ik heb een positief aantal arbeidspunten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15117

Dat is gewoon een verhaaltje om het leuk te maken. Sommige opdrachtvoorwerpen zijn moeilijk te vinden, daar is dit blijkbaar een voorbeeld van.
 

DeletedUser11730

Volgens mij is deze opdracht met de update naar 2.0 een stuk lastiger geworden. Eerder kon je ze allemaal vrij makkelijk vinden, maar ik ben nu ook al uren op zoek zonder ook maar iets te vinden (Enewetak). Alle tijden al geprobeerd en arbeiden in de plus, maar tot nu toe zonder resultaat.
 

DeletedUser

zonder context ziet dit er heel eng uit :p

zou de arbeidstijd nog iets uitmaken?

Ziet er idd nogal eng uit ja :laugh:
Maar ik ben gewoon veel te ongeduldig, alweer :D
Ik heb ondertussen al wat meer gevonden en ik moest dus gewoon geduld hebben. Ik heb wel het gevoel dat hoe makkelijker de arbeid, hoe moeilijker je het product vindt... Ik was met tabak plukken namelijk 3 dagen bezig en kwakzalver had ik in 45 seconden :)

Kan dus een slotje op...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan