• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Dakota Fortgevecht evenement

  • Topicstarter Deleted User - 308552
  • Startdatum

DeletedUser1963

Het wordt wel weer een keertje tijd dat ze weer een keertje aan gaan vallen. Lijkt me leuk 1x in de week zo'n gevecht te houden.
 

DeletedUser6405

Het wordt wel weer een keertje tijd dat ze weer een keertje aan gaan vallen. Lijkt me leuk 1x in de week zo'n gevecht te houden.

Het gaat ook echt gebeuren. Op dit moment met alle voetbalwedstrijden etc is het lastig te plannen. De verwachting is om volgende week weer een aanval te wagen. ;)
 

DeletedUser1963

super! Kan ik me ook eens in het strijdgeweld mengen. Vorige keer moest ik het helaas aan me voorbij laten gaan...
 
Aangezien alle commentaar-op-mods-topics maar weer eens verwijderd zijn, zet ik het hier maar neer:
Op dakota is er vrijdag een NPC-FG :D (moeilijk te zien hé, met al die dubbelaanvallen weer :hmf: )

Het is Lincoln en zijn sheriffs (personages die je in de ranking kan terugvinden) in de verdediging tegen de NPC's van CM-stad in de aanval :) De bovenste torens zijn ook uitgebouwd en de ondersten niet.
Op het profiel van Lincoln staat dat je een beloning krijgt als je zijn bodyguard wordt, dus ben ik maar gaan deffen :D - hij is met zijn 3 mannetje tenslotte serieus in de minderheid :o

EDIT (ondertussen is er een aankondiging :D :( Tyrus en co, jullie zijn geweldig!!!! :D Maar geven enkel die sherrifs sectorbonus of ook de slechterikken en lincoln zelf?
Btw: niet alles hierboven klopt; er doen er bv van elke partij maar 3 mee, en hun skills zijn ondertussen uit de ranking verdwenen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1448

Belachelijk dat dit event niet is doorgegaan. Als je iets aankondigt moet je je beloftes houden. Dat ene fg was een test fg. Maar er is neits van gekomen. Dit zie ik dus ook weinig slaagkans hebben...
 

DeletedUser10506

positief ingesteld roller :o

We hebben ons werk gehad om er iets moois van te maken en hopelijk vinden jullie dit ook. Organisatie kost nu eenmaal wat tijd.

Vrijdag gaat het gewoon door zoals gepland ;)
 

DeletedUser4007

positief ingesteld roller :o

We hebben ons werk gehad om er iets moois van te maken en hopelijk vinden jullie dit ook. Organisatie kost nu eenmaal wat tijd.

Vrijdag gaat het gewoon door zoals gepland ;)

en waarom niet gewoon iets dat op alle servers is??

of is dat te moeilijk voor het team?:huh:
 

DeletedUser15620

Ze zeiden toch dat het ook op elke wereld komt?

Ik heb er super veel zin in, leuk initiatief van het team! Ik hoop inderdaad wel dat het op alle werelden gaat komen. :cool:
 
Jammer alleen op Dakota :( Vorige x was het daar ook :(

Verder top werk aan iedereen die het heeft bedacht/uitgewerkt!!
 

DeletedUser1448

positief ingesteld roller :o

We hebben ons werk gehad om er iets moois van te maken en hopelijk vinden jullie dit ook. Organisatie kost nu eenmaal wat tijd.

Vrijdag gaat het gewoon door zoals gepland ;)

Ik schiet het event nu niet af, maar het vorige event (dat eigenlijk niet heeft plaatsgevonden maar enkel aangekondigd) Dat event was georganiseerd en aangekondigd maar niet uitgevoerd. Als jullie iets aankondigen moeten jullie het ook uitvoeren ;) Het ene gevecht dat er is geweest op dakota was maar een test fg om te zien of de npc's goed waren ingesteld.
 

DeletedUser14957

waarom krijgen in de deff slijmbal 1 en slijmbal 2 aka pinocchio en rasputin nebula kapiteinsrang en mag d'rest het lekker doen met rekruut? :mad:
 

DeletedUser

Ik vind het goed dat er events komen maar ik heb er zelf nog niet zo veel aan omdat ik niet op dakota speel maar ik moet toch even reageeren omdat ik net gewoon even moest lachen omdat Harris een berichtje plaatste over Calvin, ik moest meteen aan summer denken :D

sorry! het spijt me!

even ontopic: goed initiatief ik hoop dat het een succes wordt
 

DeletedUser16131

eerst en vooral tof iniatief echt super gedaan, maar 1 werkpuntje, zorg dat het lp wat verdeeld wordt :p fg vanavond was grotendeels geslaagd op het 95K lp verschil, al weet ik niet in hoeverre dit te verhelpen is
 

DeletedUser4130

Om verwarring ver vermijden: dit topic was van het vorige evenement dat gepland was op Dakota. Topic over Calvin VS Lincoln vind je hier.
 
Lijkt me een goed idee! Muf hoeft die NPCs ook niet allemaal zelf te besturen, daarvoor kan hij FGers van andere werelden inschakelen :p
Ik wil wel een beetje herrie schoppen op W1 of colorado met zo'n speciaal acc :D
 
Bovenaan