• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

CST: promotie folder

DeletedUser3686

Beste lezers

ik als veteraan van dit spel, kom weer eens piepen. Stedengroepen bestaan nu al redelijk lang maar toch volgens mij in de verkeerde vorm. Steden werkten eerst volledig apart en toen kwamen de overname's, stedengroepen en in het begin van een wereldopening de gelddonerenenwegwezensteden. Nu, over die Stedengroeperingen. Werkt de samenwerking wel? Is er wel iets van deftig bestuur dat alle steden samenhoudt? Met mijn bestuursvorm allessinds wel



CST
The Democratic Front in The West!


CST of te wel, Confederatie van steden der The West, zou een stedengroep zijn, die zoals de verenigde staten als een land zouden samenwerken.. Zoals een confederatie is, zo elke deelstam een onafhankelijkbeleid kunnen voeren. Bv, hun forum mogen ze indelen hoe ze willen net zoals hun naam, leden, en keuze van fort of niet. Er zijn dus deelsteden en een hoofdstad met de naam Sint-Carolus Burgh. Om een periode stuurt een deelstad een afgevaardigde naar de hoofdstad die daar verblijft als Gemeenteraadslid. Die woont alle vergaderingen bij, en legt de klachten en wensen van de deelstad voori in de voorziene onderwerpen.


Hoe werkt het bestuur dan?


Elke afgevaardigde word dus gekozen door de burgermeester. Deze kan verkiezingen houden of simpel weg iemand sturen. Deze gaat dan naar de bestuursstad: Sint-Carolus Burgh. Op het forum zijn er verschillende topics waar ze de stedelijk klachten/wensen kunnen vertellen. Alle bestuursleden bespreken het en zorgen er voor dat deze opgelost worden. Er worden ook verschillende Ministers aangesteld onder deze bestuursleden. De ministerie's zijn: Fortbeheer, Stadsbeheer, spelerbeheer en Landsbeheer. Dit lijkt allemaal zeer ingewikkeld, maar zoals ik al een hele tijd doe is het mogelijk als 1 iemand alle touwtjes in handen houd, vandaar dat ik dit probeer te organiseren.

Wat heeft Uw stad eraan?

U stad houdt zijn momenteel beleid, maar krijgt militaire steun en tips van ervaren leiders. Je hebt medebestuur over heel het land via je afgevaardigde. Je kunt pas oorlog voeren door het aan te vragen in het Parlement (zonder al te veel regeltjes) zodat je van heel CST hulp krijgt.

Hoe zitten die Ministerposten ineen?
¨
Elke minister krijgt dus verantwoordelijkheid over een taak. Stel nu voor dat je een fort wilt, of dat je je fort zo goed mogelijk wilt uitbouwen, kun je terecht bij de minister van fortbeheer. Deze zijn dan meestal ervaren spelers die met plezier deze taak op zich nemen. De minister moet ook zorgen voor het behoud en een goed beleid.

Democratie? Is dat mogelijk?

Als dat grootschalig kan, kan dit zeker kleinschalig! Alleen de president word om het jaar gekozen zodat hij zeker genoeg tijd heeft om zijn beleid deftig te kunnen doorvoeren. Als burgermeester van een deelnemende stad kun je ook je afgevaardigde demoratisch laten sturen. Zo zie je, je stad is vrij in zijn keuze's!

Do The participation with The Democratic Front! CST, you future!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser385

er zijn al 2 grote steden groepen

star en navo

star is aan het winnen:)
 

DeletedUser3686

Stedengroepen bestaan inderdaad ja :p Maar zulke stedengroepen?
 

DeletedUser3686

met ministers, parlementen en een president? En een hoofdstad?
 

DeletedUser385

niet helemaal maar wel een verbeterde varriant

het stadhoppen is niet meer nodig:)
 

DeletedUser3686

Allessinds dank voor je kritiek en je verbetering, maar ik ga door met het idee en denk er nog altijd het zelfde over, dit is een uniek en machtig systeem.
 

DeletedUser3686

niet helemaal maar wel een verbeterde varriant

het stadhoppen is niet meer nodig:)

Het is niet per dag dat ze heen en weer moeten xD om de twee maand ofzo. Dit moet allemaal afgesproken worden.


W3? Heb ik inderdaad opgezeten... help me even met herkennen xD ondertussen ga ik even wandelen met mijn hondje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3686

CST conventie gestart op w7 en Sint carolus burgh is op W1 en W7 gesticht. :cool:
 
Bovenaan