• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Countryside recruteert nieuwe krijgers!

DeletedUser54

-=
img.php
=-

Zoekt jou!

Beste medekrijgers,

Altijd al in een stad willen zitten waar samenwerking centraal staat?
Een gezellige sfeer en een duidelijke lijn qua regelgeving kunnen jullie verwachten.

Momenteel bestaat Countryside nog geen 24-uur en telt nog maar één lid!
En daar hebben we jullie voor nodig!

countryside.jpg


Allereerst zal ik me even voorstellen. Ik ben Jeroen, 18 jaartjes jong en student Diermanagement in Leeuwarden. Ervaring heb ik in dit spel, ik ben een ex-moderator van ongeveer een jaar geleden dus ik ken de regelgeving en de basisprincipes van het spel.
Overigens zijn mijn online tijden erg belangrijk. Ik probeer zoveel mogelijk in te loggen en normaal gesproken staat het account nooit stil. (uitzondering van vakanties)
Ik moet hier ook bij zeggen dat ik al de bouwer van de stad ben. Ik zoek nog maximaal 2 medebouwers, de rest mag ingevuld worden door de sollicitant in kwestie.
Als laatste ligt Countryside in hok 23. (linksbovenin) Een hok waar nog amper grote steden zijn en waar ontwikkeling en welvaart zege zullen vieren.
weststaemaput9.jpg

Dus heb jij interesse? Contracteer dan snel Yeronimo ingame met jouw motivatie!

Gegroet,
Dorpeling van Countryside
 

DeletedUser

ziet er leuk uit, maar ik kan speldje niet een 2e keer teleurstellen door uit de stad te gaan :D
 

DeletedUser

je kunt ook zelf op zoek gaan, gewoon lekker wat mensen met lage levels recruteren die wel actief zijn en je hebt na een maand of wat een mooie stad.
 

DeletedUser54

je kunt ook zelf op zoek gaan, gewoon lekker wat mensen met lage levels recruteren die wel actief zijn en je hebt na een maand of wat een mooie stad.

Ach probeerde wat hogere mensen op deze manier erin te krijgen :) ^^
En beginnelingen natuurlijk ook, maar als ze het AF lezen geeft voor mij een betere indruk dat ze het serieus nemen.
 

DeletedUser

-=
img.php
=-

Zoekt jou!

Beste medekrijgers,

Altijd al in een stad willen zitten waar samenwerking centraal staat?
Een gezellige sfeer en een duidelijke lijn qua regelgeving kunnen jullie verwachten.

Momenteel bestaat Countryside nog geen 24-uur en telt nog maar één lid!
En daar hebben we jullie voor nodig!

countryside.jpg


Allereerst zal ik me even voorstellen. Ik ben Jeroen, 18 jaartjes jong en student Diermanagement in Leeuwarden. Ervaring heb ik in dit spel, ik ben een ex-moderator van ongeveer een jaar geleden dus ik ken de regelgeving en de basisprincipes van het spel.
Overigens zijn mijn online tijden erg belangrijk. Ik probeer zoveel mogelijk in te loggen en normaal gesproken staat het account nooit stil. (uitzondering van vakanties)
Ik moet hier ook bij zeggen dat ik al de bouwer van de stad ben. Ik zoek nog maximaal 2 medebouwers, de rest mag ingevuld worden door de sollicitant in kwestie.
Als laatste ligt Countryside in hok 23. (linksbovenin) Een hok waar nog amper grote steden zijn en waar ontwikkeling en welvaart zege zullen vieren.
weststaemaput9.jpg

Dus heb jij interesse? Contracteer dan snel Yeronimo ingame met jouw motivatie!

Gegroet,
Dorpeling van Countryside

Heb ook wel zin om mee te helpen.
Hoe kan ik het snelst bij je aanmelden ?
 
Bovenaan