• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Corleone Family zoekt leden

DeletedUser

Wij van Corleone Family zoeken momenteel nog leden die weten wat duelleren is! Hiermee bedoelen we mensen van minstens level 20 a 25 met een duellevel dat minstens 10 levels hoger ligt dan hun normale level. Ook moeten deze mensen natuurlijk actief spelen.

Even iets over Corleone Family:
Wij zijn een stad die deze week nog uitgebouwd zal zijn en die bovenin de kaart ligt. Wij zijn bondgenoten met --Buffalow-- en met AIKO City en proberen om het samen gezellig te hebben. De leiders zijn squim en ik(the return of bassie). Hier gaan dus ook alle sollicitaties naartoe.

Naast deze duellanten zijn wij ook op zoek naar 1 a 2 bouwers die met ons samen willen werken om in een van de komende weken een dochterstad op te zetten. Deze bouwers moeten minstens 80 bouwen hebben maar het liefst meer dan 100. Voor deze toekomstige stad zoeken wij ook nog inwoners. Wil je je hier alvast voor aanmelden dan kan dat bij mij(the return of bassie). Ik zal iedereen die zich hiervoor wil aanmelden dan ook zo snel mogelijk informeren zodra ik meer weet over deze dochterstad. Het enige dat zeker is, is dat deze dochterstad in de buurt van onze hoofdstad komt te liggen en dat deze dochterstad onder de volledige bescherming staat van de hoofdstad.

Dus voel je je geroepen, stuur dan een in-game bericht of post het hier.
 

DeletedUser3686

wel

Ik zit in jullie buurstad macdonalds!
Maar ik kan er nog altijd uit gaan!

level 32
soldaat
rang 6423
rang duelleren 1871
Geweer hoogwaardige voorlader maar heb een hoogwaardige deringer bij!
Geld: 2680$ bank
Rijdier: berber
 

DeletedUser

dochterstad

Sollicitaties voor de hoofdstad blijven welkom!

Hoogstwaarschijnlijk morgen is de dochterstad gereed. Wij zijn dan ook op zoek naar leden voor onze dochterstad. Hiervoor geldt:
- min level 10
- actief
- meehelpen met het opbouwen van de stad (bouwen voor bouwers/ geld storten voor anderen)
- trouw aan Corleone Family

De stad start met iets meer dan 1800 punten. Dit is omdat we al eens eerder deze stad hebben gesticht maar er een tijd niets mee hebben gedaan.

Voor deze stad zoeken we alle soorten spelers, dus bouwers, duellanten en geldstorters meldt je en kom bij het imperium van Corleone Family.

PS richt de aanmeldingen aub tot squim of post ze hier en dan geef ik ze door aan squim
 

DeletedUser3686

de dochterstad zoekt vooral bouwers!

Het is misschien een duellanten stad maar het moet DRINGEND opgebouwd worden door ervaren bouwers!

Ben je bouwer?

Ben je heel ervaren?

Meld je dan nu aan!
 

DeletedUser

return of bassie is lvl 10 niet wat laag voor de beste topstad ooit:D:D:D
wrrm maken we het niet lvl 20 en het liefst soldaten en duellanten
 

DeletedUser

Allé kzal me maar kandidaat stelle

Dus ...

Ik ben Da-niels
opt moment levl 22 mer da ga ni zo blijve
Ben avonturier maar dueleer vooral
mhh... kweet ni wa ge nog moe wete.

Dus .. laat me maar wete of ik goed genoeg ben xD
 

DeletedUser3686

van mij part wel!

Maar er zijn te veel leden die niet storten en niet kunnen bouwen dus allemaal er uit!
 

DeletedUser

carolus return of bassie is het er nie mee eens omdat ie nu nog in troia zit
 

DeletedUser

Da-Niels was een spion van Troia. Dat is tenminste wat squim door heeft gekregen van Troia-leden. Ik heb hem uit de grote stad gekickt en laat hem ook niet meer in de dochterstad!
 

DeletedUser

allé,, geweldig die van Troia pesten mij door te zegge da ik ne spion ben ...

Hoe onlogisch klinkt da ?? Die gaan speciaal zegge da ik ne spion ben.... Stel da ik ne spion zou zijn ... vowa zoude ze da dan zegge ?!

pfff...


(en dan nog iet,, vor wa zou ne spion van troia gaste van troia aanvalle ???)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Als je belooft Troia plat te leggen kun je er weer bij als ik het na heb gevraagd aan de rest van de stadsleiding.
 

DeletedUser

bassie hij zou echt niet spioneren trouwens troia had al een spion
maar dat heb je al gehoord van da-niels
 

DeletedUser

Laten we dit niet verder op het forum zetten en alles in-game houden
 
Bovenaan