• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Community Rapport

DeletedUser

Beste spelers,

Innogames ontwikkelaars en het team van The West willen jullie graag op de hoogte stellen over wat er gebeurd is en wat er gaat gebeuren met The West in de aankomende tijd. Dit kan uiteraard weer veranderen, maar onderstaande zijn wat gedachten over The West.

Fortgevecht veranderingen
Een van de meest besproken onderwerpen zijn de fortgevechten en het evenwicht tussen aanval/verdediging. We hebben een paar veranderingen doorgevoerd maar toch zijn de spelers niet volledig tevreden met wat we hebben veranderd. Daarom blijven we testen met nieuwe formules en het balanceren van de fortgevechten op de Beta werelden. http://public.beta.the-west.net/
We willen de fortgevechten meer toegankelijk maken en promoten, zodat nieuwe spelers en over het algeheel meer spelers gaan ontdekken hoe spannend en leuk fortgevechten kunnen zijn.
Fortgevechten zijn zeker de coolste feature van The West, er is geen enkel ander browserspel die deze functie heeft. Daarom is het voor ons erg belangrijk om zoveel mogelijk spelers hiervan te overtuigen. Meer info over de fortgevechten en hoe we hierover aan het nadenken zijn valt te lezen op onderstaande link waarbij "Hoofd Ontwikkeling" Thorben ons wil informeren waar we nu mee bezig zijn: http://devblog.the-west.net/?p=1228&lang=en

Multiplayer activiteiten
We hebben het niet meer gehad over de multiplayer activiteiten welke wel vermeld waren in onze roadmap. Het is echter een grote en coole feature geworden die gebaseerd is op dezelfde techniek als die van een fortgevecht, maar toch anders en veel dynamischer. We hebben de concepten klaar en we zijn nu al een paar weken bezig met het doorontwikkelen van deze feature.
Wat houden de multiplayer activiteiten in?
Multiplayer activiteiten zijn interactieve realtime avonturen die kleine groepen spelers samen kunnen doen. Voorbeelden zijn berenjacht, postkoets overvallen en bendes uit elkaar drijven.
Voorbeelden om een nog beter beeld te geven:
  • Stel je een leuk uitziende "fortgevecht plattegrond" voor met een paar NPC beren die je moet neerschieten. Je moet dan bijvoorbeeld oppassen dat je niet te dicht bij de beren komt omdat ze je anders te grazen nemen.
  • Stel je een leuk uitziende "fortgevecht plattegrond" voor waarbij een trein langzaam voorbij rijdt. In deze trein zitten NPC bandieten welke op jou schieten en waarbij jij en je medespelers moeten zorgen om de trein te stoppen door middel van de rails te saboteren of om de bandieten die de trein besturen neer te schieten.
Deze multiplayer activiteiten zullen een feature zijn waar je gebruik van kan maken als je zit te wachten op de regeneratie van je actie/levens punten of terwijl je aan het wachten bent op een arbeid die je aan het doen bent.
Deze multiplayer feature staat buiten de actuele gameplay en we zijn zelfs bezig om het nog breder toegankelijk te maken zodat spelers van verschillende werelden samen deze activiteit kunnen doen. Op dit moment zijn we bezig met een map editor en hoe we het grafische gaan vormgeven. Er is nog niks definitief en het zal een paar maanden duren voordat we daadwerkelijk deze activiteiten kunnen gaan spelen. Meer informatie over deze feature zal in een paar weken op het Devblog gepost worden. http://devblog.the-west.net/

Duelleren zero motivatie duelanten ( ZMD )
We hebben het hier intern al vaak over gehad maar we hebben hier nog steeds niet de juiste oplossing voor gevonden. We willen hier wat aan gaan veranderen en daarom gaan we binnenkort op de beta de duelmotivatie voor NPC duels en PvP duels scheiden. Deze verandering zal niet de oplossing zijn en daarom zullen we hier nog verder over na moeten denken. Eén van de ideeën die we hebben is dat we de duelmotivatie elke nacht weer op 100% zetten. Dit zou echter betekenen dat diverse buffs waardeloos zouden worden en duellisten "oneindig" door kunnen duelleren. Dat is iets wat op zichzelf niet slecht is alleen het zou de gameplay wel veranderen wat weer andere uitdagingen met zich mee brengt.

De toekomst van het duelleren
Nu we het toch over duelleren hebben. Ik wil het hebben over grote plannen die we hebben met het duelleren. We hebben gewerkt aan een interactief prototype duelsysteem met mogelijkheden om het duelleren dynamischer te maken. Hierbij valt te denken aan speciale duel vaardigheden. We zijn nog steeds bezig met doorontwikkelen van dit idee maar het is een erg grote verandering waar we nog druk over aan het brainstormen zijn.
Waar we ook over nagedacht hebben is een "Duel Arena". Deze zal op een speciale plek op de wereld map te vinden zijn ( Iemand een idee waar dat zou kunnen zijn ? ;) ).
PvP duels zouden alleen mogelijk zijn in die arena, verder nergens op de map, uitgesloten van afgesproken duels. Spelers die niet geduelleerd willen worden zijn dan veilig en duellisten zullen dan een speciale plaats hebben waar altijd ( gelijkwaardige ) tegenstanders te vinden zijn.
Wat bijvoorbeeld dan ook mogelijk is, is dat er een paar NPC eindbazen duelleerbaar zijn in de arena welke bijvoorbeeld mooie XP geven of een zeldzaam item. Maar goed, dit is een nieuw idee welk nog niet gepland is. We zijn er druk over aan het brainstormen.

Het hoofdverhaal
Nadat we bij de afgelopen update 2.06 meer als 100 nieuwe opdrachten in het spel hebben gebracht, hebben we aan veel (nieuwe) spelers gevraagd om deze nieuwe "opdrachtenreeksen" te beoordelen. We hebben hier erg positieve feedback op gehad. Waar we nu mee bezig zijn geweest is een opdrachtenreeks welke als een "gouden draad" door het spel heen loopt. Een opdrachten reeks welke het verhaal verteld van je eigen karakter welke je gekozen hebt. Deze opdrachtenreeks heet " The Main Story " ( Het hoofdverhaal ). Waarschijnlijk heb je deze opdrachtenreeks al bij je prestaties zien staan.
iUUNmZ2.png
"Het hoofdverhaal" zal bestaan uit 9 delen. Elke deel heeft zijn eigen level vereiste. Het laatste deel van de opdrachtenreeks komt beschikbaar als je level 91 bent. We zullen deze opdrachtenreeks deel voor deel ( 1 deel om de paar weken ) gaan vrijgeven, dit zal starten eind oktober.


Overige zaken
  • Update 2.07 zal een vrienden toolbar implementeren welke je vrienden laat zien net als stadsleden en alliantieleden. Via deze toolbar kun je ze snel een fluisterbericht sturen, telegram of de map op hun locatie centreren.
  • We zijn bezig met het concept idee om het handelen tussen spelers onderling mogelijk te maken.
  • We zijn bezig met verbeteren van het opdrachten zoeksysteem, ook zullen er waarschijnlijk wat nieuwe voorwaarden komen voor een paar opdrachten reeksen.

Houd in gedachte dat bovenstaande een globaal overzicht is van de interne ontwikkelingen binnen ons team en waar we mee bezig zijn. Het meeste is niet definitief en daarom onder voorbehoud. Ons voornemen is om meer en opener te communiceren over deze ontwikkelingen in de toekomst. Ik hoop dat jullie inzien dat we erg enthousiast bezig zijn met de ontwikkeling van The West.

Met vriendelijke groet,
The West Team
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan