• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Chi Town/Chi city zoekt duellisten

DeletedUser3997

Chi town is bijna volledig uitgebouwd en bijna alles in de geweermaker is scherp/hoogwaardig. De kleermaker heeft ook veel edele dingen.

We hebben nu bouwers zat waarvan ik nog in chi town zit om de laatste dingen uit te bouwen en de rest is bezig met chi city, maar omdat chi town binnenkort de eerste positie zal veroveren hebben we goede duellisten nodig want de eerste stad word altijd veel aangevallen.

Zoek ons eens op zou ik zo zeggen =/
 

DeletedUser3997

Ik geef de winnende lottonummers voor volgende week door aan diegenen die er in de eerstkomende 20 minuten bijkomen :D
 

DeletedUser3997

Ja, de meeste steden vinden geen leden meer, maar ik hoop dat als we uitgebouwd zijn, dan gaan we ons een weekje op nummer 1 zetten en hopen we wat leden aan te trekken, als we 5 leden hebben gaan we weer gewoon op de 5 of 6de plaats staan, want als nummer 1 trek je waarschijnlijk veel vijanden aan ...
 

DeletedUser

ik wil er bij komen. ben op zoek naar een nieuwe stad.

level 39
duellevel 62
karakter: soldaat (cavalerist)
 

DeletedUser

Heb je een beetje goeie Duelwapens te koop? dan kom ik stuur me PM in het spel (maandag graag)
 

DeletedUser3997

Chi town heeft veel hoogwaardige wapens, chi city heeft dan weer edele kleding.

nog mensen ?
 
Bovenaan