• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Cashbattle

DeletedUser12695

Mensen,

Ik wil graag een cash-battle organiseren, voor de mensen die dat nog niet weten het werkt als volgt; er komen straks 2 groepen, groep a en groep b

De eerste ronden draagt groep B geen kledij/qapen maar wel 4000a5000 (nader af te spreken) dollar bij zich (cash) dat word dan de aanvallende partij. Groep A verdedigt wel met wapen en kleding. Het spreekt voor zich dar groep A wint. Maar omdat er zoveel cash word gedragen is de kans voor groep A op edele wapens en dure spullen extreem groot.

Na een paar weken word het allemaal omgedraaid en draagt groep A geen kledij en wapens maar wel 4000a5000 dollar.


Ik hoop dat niemand vals zal spelen en dat ook mensen uit steden die in oorlog zijn kunnen samenwerken nu.

Dit word waarschijnlijk maar een eenmalige actie van mij, mocht er animo voor zijn en er wil iemand een 2e ronde doen graag.

Inschrijven kan HIER (max 80 man) ;)

MVG Hawkins.one
 

DeletedUser12695

Kleine aanpassing word maximaal 50a60 man en het eerste gevecht begint pas na de vakantie ivm reizigers ;)
 

DeletedUser

kan je niet beter een klein fort gewoon vullen? dan zijn er minder mensen 'nodig' om het maar zo te zeggen:p
 

DeletedUser

is leuker om er gewoon een "serieus" gevecht van te maken, is op W1 ook eens gedaan, werkt in principe gewoon het zelfde maar aanval en verdediging worden eerlijk verdeelt en allebei proberen te winnen, aan het einde blijven zo een paar van beide kanten levend, en zo heb je maar 1 gevecht nodig+ het is nog leuk ook
 

DeletedUser12695

Alleen zo hebben de beste spelers meer kans en dus de mindere geen, weg gegooid spel voor die mensen...
 

DeletedUser905

Probleem als er open plaatsen zijn dat er "verraders" meedoen en dus mss items krijgen zonder er iets voor gedaan te hebben. En teveneens zullen er dan meer mensen overleven dan mensen die cash laten vallen. Dus minder waardevolle items.
 

DeletedUser

beter ga je voor de 6000 misschien
veel van de betere edele wapens liggen tussen 5000-6000 euro verkoopwaarde, dan is 4000-5000 net te weinig, waardoor je alle dikke wapens niet binnenkrijgt
 

DeletedUser6801

seller zo iets kunnen we later toch nog een x organiseren:p

Dat dat op wereld 1 wordt gedaan is logish, als je boven level 80 komt heb je in principe veel te veel geld, dus dan kun je rustig het risico nemen 5000$ te verliezen, je doet er toch neits beters mee :p

Hier hebben vele het geld hard nodig, denk ik :p
 

DeletedUser905

beter ga je voor de 6000 misschien
veel van de betere edele wapens liggen tussen 5000-6000 euro verkoopwaarde, dan is 4000-5000 net te weinig, waardoor je alle dikke wapens niet binnenkrijgt
Maar niet iedereen vind iets. Stel dat de vindkans 50% is, en iedereen brengt $5000 mee, dan zouden er wapens gevonden worden van gemiddeld $10,000 inkoop. Zou je t 6000 maken, word t al $12,000 inkoop. En dan heb je kans dat er veel HW Winchesters gevonden worden, wat dus niet de bedoeling is.
 

Deleted User - 308552

ff over de cashbattle van vandaag, ik hoop dat iedereen een mooi item heeft gevonden (ik heb m gemist en ben dus $5000 kwijt :( )
En ik weet dus niet wat iedereen heeft gevonden, maar misschien moet je niet uitgaan van een vindkans van 50% :p
 

DeletedUser

Hmmm, voor mij ook: wel betaald maar niet mee mogen doen. dat had beter geregeld mogen zijn.
 

DeletedUser

Ik heb wel mogen meedoen maar heb niks gevonden.

De organisatie is inderdaad in het honderd gelopen, best wel jammer ...
 

DeletedUser

wel betaald, wel aanwezig, maar een of ander irritant mannetje (zal geen namen noemen damir) heeft me flauw gemept vlak voor het gevecht :mad:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan