• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

cash gevecht

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

ik batkiller5 organiseer een cash gevecht op arizona.

de inzet is $7500 per persoon.
wil je meedoen?
neem dan contact op met me op arizona.
je kan me daar vinden onder de naam batkiller5

haast je want de plaatsen zijn beperkt.
 

DeletedUser11811

ik wil meedoen op voorwaarde dat de prijs zakt, 7.5k is echt veel te veel :D
 

DeletedUser

ik wil later best mee doen. alleen 2 dingen:
1.het is nog te vroeg. de top 100 is net lv 60. dus zullen de mensen daar onder meestal niet genoeg geld hebbe.
2. 7500$ is wel een beetje veel. ik zou 5000$

zelf moet ik nog wat dingen betalen dus ligt er aan wanneer
 

DeletedUser

uhum. Rijkste? Ik neem aan dat je wel 7500 in je kas heb zitten anders ben er wel erg arm.... Ik doe al mee, prijs is prima, als het word veranderd wil ik wel mijn geld terug :hmf:. Met deze prijs is er meer kans dat de derde sleutel word gevonden, en daar doen we het tegenwoordig toch voor :rolleyes:
 

DeletedUser

Ik ga je zeggen dat dit amper lukt. $7.500 is veel te veel, er zullen bijna alleen maar hoogwaardige winchesters gevonden worden. Slank de prijs af tot 4.000 - 5.000 en je zal wel wat meer deelnemers vinden, waaronder ikzelf.
 

DeletedUser12045

uhum. Rijkste? Ik neem aan dat je wel 7500 in je kas heb zitten anders ben er wel erg arm.... Ik doe al mee, prijs is prima, als het word veranderd wil ik wel mijn geld terug :hmf:. Met deze prijs is er meer kans dat de derde sleutel word gevonden, en daar doen we het tegenwoordig toch voor :rolleyes:

Mijn duelantloontjs ligt niet veel hoger dan $2000 hoor:(
 
Ik heb dik 30k in mijn spaarpot. Ik doe overigens niet mee, prijs ligt veel te hoog voor leuke vondsten.
 

DeletedUser

Tja als de prijs word verlaagd wil ik wel mijn geld terug voor een deel... Anders zorg ik wel dat ik het terug krijg :hmf:
 

DeletedUser12477

Ik heb maar 8000 op de bank, dan ga ik geen 7500 verspillen aan iets wat goedkoper kan :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan