• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

case King Kai

DeletedUser4891

Het zielige is niet dat hij opkomt voor stadsgenoten, het zielige is dat hij duelleert zonder motivatie, hierdoor blijft zijn duellevel laag en is hij bijna onverslaanbaar voor gewone duellanten. Dat is nou niet echt zo geweldig dapper.
ipv daar over te zeuren zoek je beter naar een oplossing als het je overkomt.
Dus als je als bouwer wordt aangevallen zou je bijvoorbeeld zelf ook ZMD moeten worden? Dan ben je net zo bezig als hij.
Zelfs ik als noob weet dat je kk ko krijgt als je samenwerkt.
Edit: ah, nu snap ik hem.

Tja, maar het is alsnog niet zo flink.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

voor 20k laat ik hem liquideren.
neem persoonlijk contact met mij op aub :)
 

DeletedUser1376

voor 20k laat ik hem liquideren.
neem persoonlijk contact met mij op aub :)

heum, dat vind ik tog best wel geak hooor:p

maar ik vind het wel slim nagedacht over hoe je nou precies het zo uitmikt dat je geen ervaring krijgt:rolleyes:

Het lijkt me wel een beetje oneerlijk tegenover de andere, als ze je dan toch niet kunnen verslaan
 

DeletedUser

Het zielige is niet dat hij opkomt voor stadsgenoten, het zielige is dat hij duelleert zonder motivatie, hierdoor blijft zijn duellevel laag en is hij bijna onverslaanbaar voor gewone duellanten. Dat is nou niet echt zo geweldig dapper.Dus als je als bouwer wordt aangevallen zou je bijvoorbeeld zelf ook ZMD moeten worden? Dan ben je net zo bezig als hij.Edit: ah, nu snap ik hem.

Tja, maar het is alsnog niet zo flink.

Ik begrijp niet goed wat hier zielig aan is, behalve jouw frustratie.
Ga je ook zo tekeer tegen fortvechters met een gouden geweer?
Is dat ook zielig omdat zij ervoor kiezen een goed wapen te gebruiken tegen anderen die dat wapen niet bezitten?
 

DeletedUser4891

Ik ben niet gefrustreert hoor, ik speel toch niet meer, dus ik heb er geen last van. :p

Fortvechters met het gouden geweer is iets heel anders. Bij hun is het logisch om het gouden geweer te gebruiken, hij is gewoon het beste op welke manier dan ook, je gaat toch geen winchester pakken als je ook het gouden geweer hebt?
 

DeletedUser13302

En hoezo is hij zielig omdat hij niet voor stadsgenoten opkomt? Daar vergis je je toch sterk in hoor! Hij is zeer begaan met zijn stad, ken weinig mensen die er zoveel energie in willen stoppen...dat opkomen voor stadsgenoten hoeft niet altijd schietend hoor :hmf:
 

DeletedUser4891

Wie heeft hier ooit gezegt dat hij niet voor stadsgenoten opkomt?
 

DeletedUser

Ik ben niet gefrustreert hoor, ik speel toch niet meer, dus ik heb er geen last van. :p

Fortvechters met het gouden geweer is iets heel anders. Bij hun is het logisch om het gouden geweer te gebruiken, hij is gewoon het beste op welke manier dan ook, je gaat toch geen winchester pakken als je ook het gouden geweer hebt?

Mooi dus je hebt je probleem zonder zoutzuur opgelost.
Zie je maar, zo kan het ook.
 

DeletedUser

Je moet misschien haar profiel eens lezen, ze doet het voor de premies.
 

DeletedUser

Sinds wanneer moet je trouwens dingen doen tijdens een spel? Sinds wanneer gaat dit spel om zoveel mogelijk EP versieren, of je stadgenoten zo goed mogelijk helpen? Ik dacht dat je een spel speelde voor je eigen plezier? Ik dacht dat juist de charme van dit spel was dat je zelf kon beslissen waar je zin in had, en niet dat je aan stats vast zit of aan regeltjes.

Als zijn/haar speelwijze dit is, en hij/zij heeft er plezier in, waarom ga je dan haten? Het is maar een spelletje hoor, tis niet zo dat hij/zij in het echte leven mensen overhoop schiet.
 
Bovenaan