• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

case King Kai

Ik zit er al een tijdje mee, maar ga het nu toch eens in de groep gooien.
Zoals jullie waarschijnlijk weten loopt er op Arizona een zekere King Kai (zie sherif, staat ondertussen al meer dan $ 4500 op haar hoofd).

Wat ik vreemd vind is dat ze al meer dan 1000 duels heeft gewonnen (en 16 ofzo verloren), maar slechts ergens in de 7000 staat gerankt bij de duels met 750 exp. Toen ze mij aanviel (en won, droeg namelijk geen wapen) kwam er dit: King Kai wint het duel en krijgt 0 ervaringspunten.

Is dit een grap in het spel of is dat iemand die bewust met onze voeten aan het spelen is?
 
0-motivatie duellant. Deze duelleren met 0 motivatie, dus krijgen 0% van de ervaringspunten. Dat zal het wel verklaren ;)

Hmm ok. Ja zie er de logica van in. Lage duellvl heb je nooit het probleem dat het verschil lvl duellvl te groot wordt en kan je dus gemakkelijker van iedereen winnen (met dezelfde duellvl, maar lagere lvl).
Toch strange, zo is er de lol toch af.
 

DeletedUser

em niet echt ;)
ze heeft zoveel mensen aangevallen dat haar motivatie niet boven 0% komt ;)
 

DeletedUser4505

Een na aper of opnieuw uitvinder of gewoon handig gebruik maker van de 0% duel motivatie techniek. Zie de duel dojo W5. Flauw maar handig om duelpunten in je stad te krijgen.
 

DeletedUser

Ik zit er al een tijdje mee, maar ga het nu toch eens in de groep gooien.
Zoals jullie waarschijnlijk weten loopt er op Arizona een zekere King Kai (zie sherif, staat ondertussen al meer dan $ 4500 op haar hoofd).

Wat ik vreemd vind is dat ze al meer dan 1000 duels heeft gewonnen (en 16 ofzo verloren), maar slechts ergens in de 7000 staat gerankt bij de duels met 750 exp. Toen ze mij aanviel (en won, droeg namelijk geen wapen) kwam er dit: King Kai wint het duel en krijgt 0 ervaringspunten.

Is dit een grap in het spel of is dat iemand die bewust met onze voeten aan het spelen is?

geen wapen dragen, of bouwer zijn, das jou keuze. dat wilt niet zeggen dat een duellant je niet zal aanvallen.

Een na aper of opnieuw uitvinder of gewoon handig gebruik maker van de 0% duel motivatie techniek. Zie de duel dojo W5. Flauw maar handig om duelpunten in je stad te krijgen.

die Dojo op w5 ken ik niet. en ZMD ( zero motivatie duellant) vind ik zeker niet uit. ik maak er gewoon handig gebruik van.

en duelpunten voor je stad, das een mooie bonus, maar ook niet de hoofd reden waarom ik ZMD ben.

Velen vinden het EP van een duel een mooi ding. Ik vind dat totaal bijkomstig. Echter, wat ik niet bijkomstig vind, is duel efficientie.

Voor mij is een duellant maar efficient, als hij snel en veel KO's kan halen voor zijn stad. Immers, aanval is soms de beste verdediging. Als jij wordt geKOed, kan je voor 48 uur niemand meer duelleren. Je verlost zo je stad van een aanvaller, probleem opgelost. een laag duellvl helpt daar idd bij.

helaas is er één op 2 dagen waarin zogoed als al mijn targets plat liggen, en dus moet ik dan maar mensen random duelleren. als je dan te dicht in mijn buurt bent, dan riskeer je dat ik je duelleer. Ik duelleer voornamelijk in het oosten van de map.

ik vind het zeer entertaining dat jullie op het forum de Case King Kai topic hebben geopend :p

jullie zijn tenminste slimmer dan een paar andere types, die me gewoon uitschelden in hun mail.

Doorgaans probeer ik niet systematisch dezelfde mensen plat te leggen, en probeer ik te varieren. Als ik je echter veelvuldig pak, dan ben je op mijn target list geraakt omdat je het iemand van mijn stad hebt lastig gevallen op een of andere manier, of omdat je stad steun verleent aan steden die multi aanvallen opstart ( of zelf de multi's start bij FG's)

mvg

KK
 

DeletedUser

Kort samengevat: Het heeft geen enkel zin behalve dat iedereen weet wie je bent. :blink:
 

DeletedUser5512

zielig he? op nul motivatie blijven zodat je lekker slechte mensen uit je buurt kan blijven dueleren en nog steeds lekker bouwers aan kan :p
 

DeletedUser

Idd. Waar doe je het duelleren voor? Om ep te krijgen toch? En niet zinsloos mensen duelleren alleen omdat er dan staat dat je de meeste duels op arizona heb gedaan.
 

DeletedUser1053

Idd. Waar doe je het duelleren voor? Om ep te krijgen toch? En niet zinsloos mensen duelleren alleen omdat er dan staat dat je de meeste duels op arizona heb gedaan.

King Kai zegt net dat hij het doet om aanvallers tegen zijn stad terug te pakken, alleen om nou iedere bouwer/avonturier in de buurt aan te gaan vallen voor 0 ervaringspunten om je motivatie maar op 0 te houden zie ik ook niet zitten..:rolleyes:
 
Duelleren doe ik zelf om te winnen, xp is bijzaak. Ik heb ook op w10 .net voor 0 motivatie gekozen, en het bevalt me wel eerlijk gezegd ;)

Nu val ik zelf ook niet alleen maar bouwers en avonturiers aan, maar gewoon iedereen in mijn omgeving, ongeacht of ze nou goed of slecht zijn in duelleren.
 

DeletedUser

Is niet zielig. Het is een tactiek als een ander. Als het voor hem/haar nuttig is, dan is dat toch goed?
Zou ik het doen? Neen, ik duelleer voor XP om snel te levelen. Maar dat is mijn visie. Wanneer je daar geen belang aan hecht, kan het wel leuk zijn denk ik :laugh:
 

DeletedUser

zielig he? op nul motivatie blijven zodat je lekker slechte mensen uit je buurt kan blijven dueleren en nog steeds lekker bouwers aan kan :p

het zijn niet alleen bouwers hoor. der zitten evenveel bouwers, avo's, Duellisten als Soldaten tussen..

btw, net zoals ik voor ZMD kies, kiest iemand ervoor om bouwer te zijn. Het is niet omdat je bouwer bent, dat je niet aangevallen mag worden.

het is niet omdat je mijn wijze niet plezant vindt, dat het daarom zielig is.

Idd. Waar doe je het duelleren voor? Om ep te krijgen toch? En niet zinsloos mensen duelleren alleen omdat er dan staat dat je de meeste duels op arizona heb gedaan.

als ik het voor de meeste duels had gedaan, was ik allang gestopt toen ik de 800 had bereikt... maar ik zit nu al over de 1000 (hou het niet zo nauw bij om precies te zijn)

ik pak mensen terug voor mijn stad. kom jij of een van je vriendjes op mijn hitlist te staan, dan ligt het aan jou of je vriend(in) dat je erop ben beland. Als ik duelleer, dan kom ik niet voor slechts 1 duel. ik kom meestal voor 7 of 8 duels dan. maar ik hou wel wat energie op zij om zeker te zijn dat mijn target KO gaat (tenzij ie in een hotel/barack vlucht)

vind je het niet leuk. zet dan zoals de andere premie op mijn koppie. vroeg of laat verslaagt er iemand me wel. waarna ik gewoon overnieuw begin. ooit had ik een premie van bijna 25k op mijn kop staan. eens zien of ik nu meer overleef of niet :p
 

DeletedUser

het zijn niet alleen bouwers hoor. der zitten evenveel bouwers, avo's, Duellisten als Soldaten tussen..

btw, net zoals ik voor ZMD kies, kiest iemand ervoor om bouwer te zijn. Het is niet omdat je bouwer bent, dat je niet aangevallen mag worden.

het is niet omdat je mijn wijze niet plezant vindt, dat het daarom zielig is.



als ik het voor de meeste duels had gedaan, was ik allang gestopt toen ik de 800 had bereikt... maar ik zit nu al over de 1000 (hou het niet zo nauw bij om precies te zijn)

ik pak mensen terug voor mijn stad. kom jij of een van je vriendjes op mijn hitlist te staan, dan ligt het aan jou of je vriend(in) dat je erop ben beland. Als ik duelleer, dan kom ik niet voor slechts 1 duel. ik kom meestal voor 7 of 8 duels dan. maar ik hou wel wat energie op zij om zeker te zijn dat mijn target KO gaat (tenzij ie in een hotel/barack vlucht)

vind je het niet leuk. zet dan zoals de andere premie op mijn koppie. vroeg of laat verslaagt er iemand me wel. waarna ik gewoon overnieuw begin. ooit had ik een premie van bijna 25k op mijn kop staan. eens zien of ik nu meer overleef of niet :p

Je hebt geluk level verschil tehoog :p
 

DeletedUser

in wereld 7 ben ik dit ook een tijdje geweest, is wel leuk maar bij 500 duels was de lol er wel een beetje van af. alleen maar lopen duelleren en slapen
 

DeletedUser

king kai

mss wordt het eens tijd dat iemand hem eens een les in duelleren geeft :) maar wie dat is de vraag :p
 

DeletedUser

snap niet wat sommigen hier zielig vinden aan iemand die opkomt voor zijn stad en allies, het stadsbelang gaat voor alles en als je op die manier je stadsleden uit de wind kan houden en het zelf nog leuk vind is dit gewoon een win-win situatie dus waarom zou het dan zielig zijn? ipv daar over te zeuren zoek je beter naar een oplossing als het je overkomt. Zelfs ik als noob weet dat je kk ko krijgt als je samenwerkt.
 
Bovenaan