• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

BZ&Puertoos VS Triple-A

DeletedUser

Hey ik had even niks te doen(ziek) en had even zin om de statistieken van Briscoe te gaan bekijken. En dan bedoel ik wel het grootste conflict op Briscoe namelijk BZ, Puertoo & Aanhang VS Triple A & Aanhang. Als je naar de top 15 kijkt zie je wel iets.

Kant BZ & Puertoo: 7 top 15 steden.
Kant Triple-A: 5 steden in de top 15.

Op zich wel leuk verdeeld en dan heb je pas de Top 15. Want BZ & Puertoo komen toch wel zeker grofweg tot 400 man en Triple-A heeft er (met Aurora en Riverton) toch wel over de 350. En als je naar Westforts.com kijkt word het nog leuker:D

Ik heb de top 30 gepakt en die onderverdeeld in de twee kanten. Steden die niet meer bestaan of niet aan een kant staan heb ik niet meegepakt.

Dan heeft BZ&Puertoo: 10.922.000 punten. Dat zijn er bijna 11 miljoen.
En Triple-A heeft er dan:8.055.000 punten. Dat zijn er 8 Miljoen

Dus dat betekend dat BZ&Puertoo qua fortpunten 3 miljoen punten voorlopen.

Ik hoop dat het lekker spannend blijft en ik open dit topic zodat er misschien wat meer nieuwtjes komen.

Sterkte aan beide kanten:)
 

DeletedUser6244

Azerder, Sportvisacademie?

Overigens ben ik het er niet helemaal mee eens Basbad, je creëert hier 2 groepen terwijl dat niet (helemaal) zo is. Wat dacht je namelijk van Unicall, W A F, Tupvaud Aliansie?

Het klopt natuurlijk deels wel, Triple-A/Riverton/Aurora valt BZ/Puerto aan en andersom maar die allianties hierboven moet je ook niet vergeten ;)
 

DeletedUser

Ik heb het hier over het grootste conflict:) Die andere 3 allianties hebben er hier toch niks mee te maken?

Unicall is lekker bezig maar moet nog echt beginnen, ben er kort leider geweest.
Tupvaud Aliansie voert niet echt actie maar die zitten op arizona teveel:p
Wie of wat is w a f
 

DeletedUser6244

Das waar, maar door de titel lijkt het net alsof er alleen die 2 groepen zijn, daardoor dacht ik daaraan :)

W A F is Fanta Farmers en Het Armen Huisje, hebben ook niet zo'n grote rol maar zijn toch met redelijk wat man.
 

DeletedUser

Je hebt soms wel eens dat 2 verschillende kampen een gemeenschappelijke vijand hebben. Hoe dan ook, de fortgevechten zijn in ieder geval spannend zat met dank aan de megaclustervorming van de Triple A alliantie, ze zijn daardoor ietsjes in het voordeel, maar dat maakt het voor mij als tegenstander wel weer leuk, omdat ik wel van een uitdaging hou in fortgevechten.

Over het algemeen ga ik gewoon staan waar ik moet staan en meestal blijkt ter plekke dat de zelfde koppies vaak aan mijn kant staan en triple a aan de overkant, schijnbaar hebben meerdere mensen een slecht gevoel bij de clustervorming.

Dit is trouwens wat ik constateer, ik hou me ver van diplomatieke zaken af.
 

DeletedUser

Mja, als je de keuze hebt ga je toch redelijk snel voor de kant waar je de meeste mensen kent, of waar je je het prettigst bij voelt ;)

Of natuurlijk de winnende kant... Wat bij hoofdforten de laatste tijd triple-a is... pio en basis eerder BZ denk ik
 

DeletedUser

Ik heb maar weer de titel aangepast. Is het zo moeilijk om de naam van een BG te schrijven? :p
In dit geval gaat het om Puertoo(s). Die S inderdaad... :p
 

DeletedUser

I dont care Puertoo is gewoon de algemene naam:p

Ik denk toch dat Triple-A een kleine achterstand heeft op BZ.
 

DeletedUser560

Bij triple a kun je er nog bij doen:
Fanta Farmers: 43
Fanta Farmers2: 29
Het armen huisje:41
 

DeletedUser

Bij puertoo ook nog de sportvisacademie toch? Dan heb je ook nog omdat het kan.
 

DeletedUser

interessant topic is het tenminste nog iets duidelijker wil en nu een beetje bij WAF (de beste :p) hoor:D
 

DeletedUser560

omdat het kan staat aan alle kanten zolang ze maar ep krijgen....
 

DeletedUser

Ow dacht dat zij ook tegen triple-A waren. Dat vertelde kondir namelijk:$
 

DeletedUser

Kondir is heel erg betrouwbaar:whistle:

Maarja, vind de indirecte gevechten altijd leuk:p Schafschutzen valt RE aan en Triple gaat direct de deff in:p
 

DeletedUser

kondir is natuurlijk de betrouwbaarste persoon op aarde
wie vertrouwt em nu niet... ;)
 
Bovenaan