• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Blitz en Woesj stoppen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser8307

Klopt Simmies ze hebben te snel beslist. En dan nog zulks doe je toch niet? Als je zo succesvol bent is het logisch en zelfs leuk dat je af en toe verliest...

Maar goed ik ga het 'ns in de stad van Henry J. proberen. Aangezien ik ook fortvechter ben hoop ik daar wel te kunnen fg'en. Hopelijk is het daar ook nét iets beter georganiseerd.
 

DeletedUser

Het viel mij ook tegen, ik ben op vakantie, kreeg internet(na uren proberen)
en het was besloten!
maarja, dat gebeurde wel vaker:S(te vaak:mad:)
 

DeletedUser

We hadden 7 leiders.

Xisve: Ben ikzelf, ik heb veel gedaan voor de stad maar het werd me teveel.
Red jones: Was gewoon mijn rechterhand die me altijd heeft gesteund. Tijdens een paar gesprekken zag ik al dat we het beide niet meer echt zaten zitten.
Spartacus: Is een leider van ons maar is al 2,5 maanden niet meer actief.
Daniel: Was niet zo vaak online.
Sheriff bill: Was eerst wel vaak online maar de laatste tijd niet in verband met school dacht ik zo.
The simmies: Was er niet heel vaak.
Maik10: Was er bijna altijd maar had eens in de week een periode dat hij gewoon 2 dagen weg was:p

Nu zie je dat niemand van ons echt door had kunnen leiden.
Ook speelde mee dat red en ik al langer erover dachten om te storten, en het gevoel heerste een beetje dat als red en ik weg waren de stad gewoon instortte. Wij deden echt alles en ik denk ook dat de meeste spelers weg waren gegaan als wij stopten. Dan zou er een leiding overblijven die er gewoon door overweldigd word en dan is het gewoon kraken, wachten totdat de bom knapt en dat had een kleine 2 weken geduurd en dan waren blitz en woesj weg.

Die fortgevechten van de afgelopen tijd tellen een beetje mee, we verloren wat vaker maar dat was niet echt alles. De meeste van ons wilden wel wat meer vrije gevechten denk ik.

Nu blijven we met een groepje van 35 mensen in de stad en gaan we lekker vrij zijn:laugh:
 

DeletedUser

Ik was er niet heel vaak omdat ik de afgelopen week in Rome zat. Bovendien ben ik ook nog gekickt, terwijl ik het dus wel gemeld had. :p

Overigens was het zo dat de andere leiders wel wat wilden doen, maar dat in principe alles in handen bleef van Xisve en Red Jones. Zij deden het prima, daar niet van, maar na een herverdeling zou ik samen met Xisve de diplomatie doen. Ik heb helemaal niets gehoord wat er precies liep en waar ik voor moest zorgen.

Das een voorbeeldje. Ook was het zo dat Xisve en Red Jones de grote beslissingen vaak namen in onderlinge chatgesprekken. Niet op het forum, maar op de chat, waar alleen zij twee het lazen. Dat werd dan dus de definitieve beslissing. Maar daar hadden dus naast Xisve en Red Jones niemand een stem in. En dan is het logisch dat je als leiding geen hulp krijgt van de rest van de leiding. Je geeft immers aan dat je alles zelf wel kunt.
 

DeletedUser

Genoeg steden die ik ken hebben een leider die de beslissingen snel nemen. De rest van de leiders was niet zo vaak online als mij en Red jones dus vandaar:p

Owja the simmies we hadden je inderdaad per ongeluk gekikt:p
 

DeletedUser14705

't Is onvermijdelijk dat niet iedereen houdt van deze gang van zaken,
maar laten we hier nu niet alle kritiek laten losbarsten...

't Is toch fijn geweest in Woesj en Blitz. :)
 

DeletedUser

't Is onvermijdelijk dat niet iedereen houdt van deze gang van zaken,
maar laten we hier nu niet alle kritiek laten losbarsten...

't Is toch fijn geweest in Woesj en Blitz. :)

't Is zeker fijn geweest, maar ik vind de achterliggende gedachte(n) achter deze beslissing onjuist. En daar mag ik toch hopelijk kritiek op hebben?
 

DeletedUser

ik wilde zeker vaker online komen als er meer te doen viel!

ik was het nooit helemaal eens met de manier van handelen van xis, je moet overleggen, en niet doen, en dan zeggen van "we hebben 'dit' en 'dit' gedaan"
 

DeletedUser14705

Kritiek mag zeker, maar dit is een afscheidstopic.

Hannes hoeft al alleszins niet zo ontzet te doen,
want naar wat ik vernomen heb speelde jij het spel gisteravond ook niet echt met alliantiefeeling. :hmf:
 

DeletedUser

Vind het persoonlijk wel frappant dat iemand zich beter voelt dan de 80+ man die diegene achter zich had. Er wordt hier gezegd dat de leiders de enigste in de stad waren die capabel waren een stad te leiden. Een doorstart is niet eens geprobeerd, daarentegen zijn er velen uit de stad verwijderd zonder dat ze ook maar enige lucht hadden van de gang van zaken. Vind ik hoogst opmerkelijk, laat ik het daar bij houden. Als je dan de reputatie van de stad zo mooi vond, dan had ik het in ieder geval nog tijd gegeven. Een situatie waar 1 man het lot van 80+ bepaald lijkt me niet gezond.

Hopen maar dat er een betere leiding op staat om het gezichtsverlies in ieder geval nog een beetje te herstellen.
 

DeletedUser

Vind het persoonlijk wel frappant dat iemand zich beter voelt dan de 80+ man die diegene achter zich had. Er wordt hier gezegd dat de leiders de enigste in de stad waren die capabel waren een stad te leiden. Een doorstart is niet eens geprobeerd, daarentegen zijn er velen uit de stad verwijderd zonder dat ze ook maar enige lucht hadden van de gang van zaken. Vind ik hoogst opmerkelijk, laat ik het daar bij houden. Als je dan de reputatie van de stad zo mooi vond, dan had ik het in ieder geval nog tijd gegeven. Een situatie waar 1 man het lot van 80+ bepaald lijkt me niet gezond.

Hopen maar dat er een betere leiding op staat om het gezichtsverlies in ieder geval nog een beetje te herstellen.

Juist niet. Als Blitz/Woesj weer opnieuw gestart zou worden zou het hoogstwaarschijnlijk geen schim zijn van wat het vroeger was. Dat zou ik graag willen voorkomen.
 

DeletedUser

Ik vind deze beslissing ook jammer.

Ook al heb ik verscheidene keren gevraagd of ik mee kon helpen in de leiding en Xisve heeft dit aanbod dan ook afgewezen, beetje raar toch aangezien jullie er nu mee kappen konden jullie inderdaad wat hulp gebruiken denk ik.
 

DeletedUser12045

als ik leider was stonden we nu met 100000 punten op kop:p
back to reality:spijtig,maar als je het er niet mee eens bent (net als mij) zoek je gewoon een nieuwe stad ;)
 
Ach, de laatste beslissing is wel heel snel genomen.
Achjah, normaal bespreken Bas en ik alles samen.
Denk niet echt dat we verkeerde beslissingen hebben genomen.

Maar 3/4 van de leiders die een taak kregen,
zijn later uit de stad gegaan of waren ineens inactief waardoor bas en ik die moesten overnemen.
Hvl duelleiders hebben we niet gehad?
Iedereen 1 voor 1 uit de stad.
Bouwleiders...
(snap wel, als je bouwleider bent moet je wel veel geduld hebben :p)

Bas en ik moesten alles overnemen, terwijl andere leiders op vakantie waren.
Na een tijd was het gwn een gewoonte geworden ;)
 

DeletedUser

Ach, de laatste beslissing is wel heel snel genomen.
Achjah, normaal bespreken Bas en ik alles samen.
Denk niet echt dat we verkeerde beslissingen hebben genomen.

Maar 3/4 van de leiders die een taak kregen,
zijn later uit de stad gegaan of waren ineens inactief waardoor bas en ik die moesten overnemen.
Hvl duelleiders hebben we niet gehad?
Iedereen 1 voor 1 uit de stad.
Bouwleiders...
(snap wel, als je bouwleider bent moet je wel veel geduld hebben :p)

Bas en ik moesten alles overnemen, terwijl andere leiders op vakantie waren.
Na een tijd was het gwn een gewoonte geworden ;)

Is dat verboden ofzo? :p
Als je op vakantie bent duurt dat normaliter ook niet meer dan 3 weken. Bovendien zijn alle duelleiders van buiten de op dat moment bestaande leiding gehaald. Dat ze allemaal ook weer vertrokken zijn (ik geloof 3 ofzo) is dan ook logischer. Bouwleiders zijn ook grotendeels buiten de op dat moment bestaande leiding gekozen. Daniel... was de eerste van binnen de leiding en werd inactief. Ik denk niet dat je een hele theorie op 1 persoon kan stoelen.

Ook moet je bedenken dat wij geen duelstad zijn/waren. We waren een FG stad. Als duelleider ben je vaak redelijk goed, dus zijn er echte duelsteden die je wel willen hebben. In heel de alliantie waren iets van 5-10 mensen op te trommelen. Er is geen topduellant die daar zijn tijd in wil steken. Die gaan naar steden als -Zero Motivation Duelling- ofzo. Daar zitten sowieso al 30 duellanten.
 

DeletedUser

Vind het persoonlijk wel frappant dat iemand zich beter voelt dan de 80+ man die diegene achter zich had. Er wordt hier gezegd dat de leiders de enigste in de stad waren die capabel waren een stad te leiden. Een doorstart is niet eens geprobeerd, daarentegen zijn er velen uit de stad verwijderd zonder dat ze ook maar enige lucht hadden van de gang van zaken. Vind ik hoogst opmerkelijk, laat ik het daar bij houden. Als je dan de reputatie van de stad zo mooi vond, dan had ik het in ieder geval nog tijd gegeven. Een situatie waar 1 man het lot van 80+ bepaald lijkt me niet gezond.

Hopen maar dat er een betere leiding op staat om het gezichtsverlies in ieder geval nog een beetje te herstellen.

Je weet niet eens iets van blitz en woesj af? De 50 man die ik gekikt heb zorgen voor problemen, deden niks of waren gewoon niet actief. De 40 spelers(ongeveer) die mee mochten waren gewoon de spelers die zich hebben ingezet.

Ik denk toch wel dat wij een top leiding hadden, iedere leiding in een topstad op briscoe heeft voorheen wel eens een stad geleid terwijl red en ik slechts een stad van maximaal 20 mensen hebben geleid.(ik dan) Na een tijdje is het gewoon teveel en wil je het niet meer. Net zoals DC batite zijn forten op w7 weggaf gaan wij nu ook voor de fun spelen.
 

DeletedUser560

DC kickte niet zijn leden. Je kan jou stad niet met DC Batite vergelijken.
Batite heeft het bijna 2 jaar volgehouden in de top xd
 

DeletedUser

Nounou wat een kritiek hiero, de beslissing is genomen en als jij denkt dat je het beter kan dan sticht je je eigen stad en ga er lekker inzitten met je vrienden hetzelfde denken en dan zien we hoe makkelijk het allemaal wel niet is.

Of is het dan toch niet zo makkelijk meer?:mad:
 

DeletedUser

DC kickte niet zijn leden. Je kan jou stad niet met DC Batite vergelijken.
Batite heeft het bijna 2 jaar volgehouden in de top xd

Ik had het over een topstad opgeven voor fun. Niet hoelang een stad in de top meedraait;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan