• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Blitz en Woesj stoppen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser14705

Goh zeg, altijd geweten dat Blitz & Woesj qua reputatie niet de meest geliefde steden waren, maar ik had niet verwacht dat iedereen hier kritiek zou sprayen zoals nu.

Van ex-leden als the simmies aanvaard ik het,
maar ook een heleboel mensen hier hoeven niet zo te reageren. :o
We volgen gewoon ons idee, en niet iedereen kon mee, tja...
 

DeletedUser560

Ze gooien toch zelf een discussie op het forum. Ze willen toch een beetje aandacht hebben? En Xisve als je wilt kan elke stad de eerste 3 a 4 maand een top stad zijn. Om je stad een topstad te noemen moet je minsten een jaar top 5 hebben gestaan. Vele steden zijn tegenwoordig losse flodders .
 

DeletedUser

Vraag geen aandacht maak het hier alleen bekend:p
Dan is er volgens jou dus geen topsteden.
 

DeletedUser

Vraag geen aandacht maak het hier alleen bekend:p
Dan is er volgens jou dus geen topsteden.

- Legends of Arizona en een hoop zustersteden (W3)
- UF (voorheen met andere namen, maar in principe zelfde steden) (W2)
- VSW steden (W1) (inmiddels deels opgeheven)

Ook de tegenhangers van deze steden(groepen) hebben vaak langer dan een jaar in de top gestaan. ;)
 

DeletedUser560

Nog niet ;) Het is gewoon nog te vroeg om te zeggen welke steden het gaan maken :)
 

DeletedUser14705

Probeer niet vals bescheiden te zijn scorpion. :p
Het is wel duidelijk dat jullie alliantie en triple A meest potentieel hebben op vlak van fg's.
Of West Clayton moet een paar goeie BG-steden in de alliantie halen.

Wat ik me trouwens vraag, is wrm mensen bvb. op wereld 1 verderspelen wanneer ze lvl 120 zijn? :)
 

DeletedUser

Probeer niet vals bescheiden te zijn scorpion. :p
Het is wel duidelijk dat jullie alliantie en triple A meest potentieel hebben op vlak van fg's.
Of West Clayton moet een paar goeie BG-steden in de alliantie halen.

Wat ik me trouwens vraag, is wrm mensen bvb. op wereld 1 verderspelen wanneer ze lvl 120 zijn? :)

Hoewel dit off-topic is, en ik dan ook iedere voortzetting op deze vraag afraadt (lees: waarschuwing, blijf on-topic!!!), reageer ik wel even.

Je neemt andere doelen aan. Je begint uiteraard met 120, maar als je dat bent stel je andere doelen. Zoals de Gouden wapens, alle items verzamelen, alle opdrachten afronden, je helemaal inzetten voor je stad, edele wapens vinden met reskill naar handelen en dat soort dingen. Je kunt nog best een hoop, want lvlen is niet het enige doel in het spel. :)
 
Goh zeg, altijd geweten dat Blitz & Woesj qua reputatie niet de meest geliefde steden waren, maar ik had niet verwacht dat iedereen hier kritiek zou sprayen zoals nu.

Van ex-leden als the simmies aanvaard ik het,
maar ook een heleboel mensen hier hoeven niet zo te reageren. :o
We volgen gewoon ons idee, en niet iedereen kon mee, tja...

Ach, we hebben van paar mensen het begin op deze wereld niet gemakkelijk gemaakt,
en onze forten naar hun vernoemd zonder namen te noemen :p
Mss daarom :D
 

DeletedUser

En volgens mij hadden we in het begin toen we begonnen niet eens gedacht om eerste testaan:p
 

DeletedUser1376

Hier dan ook maar een reactie van mij. Beetje laat, ik weet het, maar dankzij problemen met bijden pc's kwon het niet eerder.

Nu ik zo even snel alle reacties heb gelezen, heb ik over het algemeen opgemerkt dat het erg jammer is dat we als topstad die meedraaid stoppen. Maar ik vind ook dat xisve en red jones een hele zware keus hebben gemaakt, wat uiteindelijk beter zal aflopen dan gedacht. Het was, en nogsteeds is, volgens mijn mening een van de gezelligste steden van heel briscoe.

Ook ik zal blijven, ook al is het misschien in het nadeel van mij, zoals omo al zij, vrees ik het nog meest dat we niet worden gerecruteerd bij fgs. We gaan het zien en zelf ervaren:)

Dankje xisve, dankje iedereen van FA.
 

DeletedUser14705

Dit topic was dood, inderdaad.
Maar zonder twijfel hebben de mods er geen slotje op gezet omdat ze wisten dat Blitz gebonden was om weer uit de doden op te staan. :cool:

Bij deze gebruik ik de gelegenheid om alle oude Blitz -en Woesjleden erop te wijzen dat ze altijd welkom zijn. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan