• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Blauwe Brief

DeletedUser15620

Als dat event komt hak ik de knoop door en gaat ook mijn laatste wereld op verwijderen. Ik ben al geminderd van 7 naar 1 (W4 nog meegerekend & exc Beta) maar dan zet ook mijn laatste op verwijderen vrees ik.
 

DeletedUser15117

Bij de update dinsdag zijn sommige werelden een tijdje offline geweest. Onze excuses voor dat ongemak. Dat is de reden waarom gisteren elke speler een envelop met 100 munten heeft gekregen.

The West Team

Toch wel een complimentje waard.
 
en je kan nu grooste categorie ook met bonds doen.
ik vind dat dat het eerlijker maakt :p dus tnx voor die brief heb het nodi
maar als we een grafiek maken van het aantal overpowered items dat er bij komt zitten we nu wel al een half jaar of zo op een rechte lijn, alleen komen ze zodanig frequent dat het vervelend wordt
 

DeletedUser6405

en je kan nu grooste categorie ook met bonds doen.
ik vind dat dat het eerlijker maakt :p dus tnx voor die brief heb het nodi
maar als we een grafiek maken van het aantal overpowered items dat er bij komt zitten we nu wel al een half jaar of zo op een rechte lijn, alleen komen ze zodanig frequent dat het vervelend wordt

Een overpowered item bezitten is 1, er wat mee kunnen is 2. Dat wil ik wel even genoemd hebben ;)
 
als het OP is kan je er naar alle WS iets mee.
zelfs als je geen duellant bent is het handig om met een GT rond te lopen want niemand durft je nog aanvallen en je bent beter in opdrachtNPCs, en ook een arbeidset is leuk omdat je dat dan ook wat beter kan voor quests of gewoon om geld te verdienen (15sec arbeiden leveren veel op)
enige probleem is dat je op een gegeven moment met zo 20 items, van allemaal verschillende setjes zit xp
ik denk wel dat er dan mensen dan 1 per type voornamelijk gaan verzamelen en dat die grote verscheidenheid de algemene prijs van die items laat dalen. dat is toch positief?
 
Bovenaan